Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332769/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00340572/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00354134/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Lipa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA MALENIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 99A
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Maleniecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-242
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413731340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://samorzad.gov.pl/web/gmina-ruda-maleniecka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-492fc501-168a-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Lipa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492fc501-168a-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011976/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Lipa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332769
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
1.1 Zamówienie będzie realizowane:
a) z udziałem środków zewnętrznych w ramach operacji typu "Zarządzanie zasobami wodnymi" w ramach poddziałania "Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020".
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Lipa”, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, które będzie miało na celu przywrócenie możliwości retencyjnych, oraz stworzenie ważnego elementu ekosystemu. Przebudowa zbiornika będzie miała pozytywny wpływ na środowisko.
2.1. Zakres opracowania obejmuje istniejący zbiornik retencyjny wraz z ogrodzeniem znajdujący się na terenie działki nr 218/6 oznaczony na rysunku koncepcji zagospodarowania terenu. Działka nr 218/6 położona jest w miejscowości Lipa, znajdującej się w granicach powiatu koneckiego. Przedmiotowa działka usytuowana jest w obrębie dwóch dróg gminnych.
2.2. W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje zadanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy istniejącego zbiornika retencyjnego.
Wykonawca przygotuje dokumentację projektową zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno Użytkowym (Załącznik Nr 9 do SWZ) oraz wszystkimi niezbędnymi postanowieniami i uzgodnieniami niezbędnymi do zrealizowania inwestycji.
2.3. Zakres prac projektowych obejmuje przebudowę istniejącego zbiornika retencyjnego, w tym opracowanie kompletnego projektu budowlanego składającego się z projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i zezwoleń, w tym m.in. pozwolenia na budowę, opracowanie dokumentacji kosztorysowej na bazie aktualnych cen, umożliwiającej prawidłową wycenę i realizację przedmiotu zamówienia.
Zakres prac obejmuje ponadto:
• sporządzenie prawidłowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach budowlanych przewidzianych do realizacji;
• wykonanie dokumentacji powykonawczej zrealizowanej inwestycji oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia prac budowlanych wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów, uzgodnień i pozwoleń na użytkowanie przedmiotowego zbiornika zgodnie z projektowanym przeznaczeniem.
2.4. Organizacja zaplecza budowy i jego utrzymanie, w tym ewentualne dostawy wody, energii i koszty ich zużycia, leżą po stronie Wykonawcy.
Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniami istniejącej infrastruktury i sieci uzbrojenia oraz znaków geodezyjnych. Wykonawca będzie realizować roboty w sposób powodujący minimalne niedogodności dla osób znajdujących się w sąsiedztwie budowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy spowodowane jego działalnością. Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy.
2.5. Do Wykonawcy należy realizacja następujących robót budowlanych:
• Organizacja placu budowy wraz z ostatecznym przygotowaniem terenu pod projektowaną przebudowę zbiornika;
• Demontaż istniejącego ogrodzenia (materiał po demontażu należy zdeponować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego);
• Wypompowanie wody ze zbiornika wraz z usunięciem mułu;
• Prace ziemne polegające na powiększeniu zbiornika;
• Wyprofilowanie dna;
• Wykonanie skarp zbiornika, ich wyprofilowanie wraz z zabezpieczeniem skarp płytami ażurowymi;
• Montaż nowego ogrodzenia systemowego panelowego;
2.6. Wykonawca na przedmiotowe prace opracuje dokumentację wymaganą przepisami prawa polskiego oraz określoną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Przystępując do realizacji zadania należy wykonać i uzyskać akceptację Zamawiającego na projekty w formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679), z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (z późniejszymi zmianami) oraz z Obwieszczeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego (tj. Dz. U z 2021r. poz. 2454), a następnie zrealizować prace budowlane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zmianami).
………………….
UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia, Zamawiający zawarł pełne informacje z przedmiotowego zakresu w SWZ - rozdział V
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198030 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI „CELIS” JANUSZ KOWALCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260058558
7.3.3) Ulica: UL. PARTYZANTÓW 75
7.3.4) Miejscowość: NIEKŁAŃ WIELKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI "CELIS" JANUSZ KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI "CELIS" JANUSZ KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDA MALENIECKA
więcej: przetargi RUDA MALENIECKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.