Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356127/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa skrzyń transportowych dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84f661c6-1c2d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa skrzyń transportowych dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84f661c6-1c2d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241783/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa skrzyń transportowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2024/MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 240 szt. fabrycznie nowych skrzyń aluminiowych w 3 rozmiarach (po 80 sztuk każdego rozmiaru) do transportu zabytków o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i na warunkach określonych w SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość sukcesywnych dostaw skrzyń opisanych w Załączniku 5 do SWZ. Dostawa skrzyń może być zrealizowana maksymalnie w 3 częściach.
3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach, zostały w opisie przedmiotu zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz normy – Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, technologie, normy itp. równoważne do przedstawionych w SWZ, rozumiane jako wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych lub walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą materiałów lub urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego będzie oparta na wymaganiach sformułowanych w SWZ, a także właściwych normach i wytycznych dla danych materiałów bądź urządzeń. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane marki, nazwy producenta, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty, normy – służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości, wymogów technicznych produktu, metody, materiałów, urządzeń, technologii, itp. założonych w treści SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44613300-3 - Standardowe pojemniki do przewozu ładunków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1032388,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1396082,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1032388,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarges Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271967516
7.3.3) Ulica: Generała Władysława Andersa 10A
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1032388,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.