eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeTermomodernizacja budynków przedszkoli w Mieście Orzesze



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków przedszkoli w Mieście Orzesze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ORZESZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Wawrzyńca 21

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.orzesze.pl/procurements/74/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków przedszkoli w Mieście Orzesze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d6c13d-23fc-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017217/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynków przedszkoli w Mieście Orzesze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1821831,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja i budowa instalacji fotowoltaicznej w budynkach Przedszkola nr 3 w Orzeszu Zawadzie przy ul. Szkolnej 55 i Przedszkola nr 7 w Orzeszu Gardawicach przy ul. Mlecznej 2 .
• Przedszkole nr 3
Termomodernizacja
Zakłada się:
- docieplenie połaci dachu poprzez ułożenie warstwy styropapy EPS 100 gr. 20 cm na istniejącym pokryciu z papy wierzchniej, na rozłożonej warstwie styropapy wykonać nowe pokrycie z papy wierzchniej w kolorze szarym o gr. 5,2 mmm, nowe obróbki blacharskie, wymiana rynien i rur spustowych, po wymianie pokrycia dachowego i wykonaniu obróbek należy wykonać montaż instalacji odgromowej, remont kominów
- docieplenie elewacji zewnętrznej budynku styropianem w technologii lekkiej-mokrej, docieplenie cokołu budynku styropianem EPS70 gr 15cm o współczynniku λ=0,038 W/(mxK) oraz żywiczną wyprawę tynkarską charakteryzującą się podwyższoną na zabrudzenia oraz zawilgocenia, pozostałe ściany zewnętrzne ocieplić należy styropianem EPS70 gr 20 cm o współczynniku λ=0,038 W/(mxK) oraz zastosować wyprawę tynkarską silikonową, należy wykonać hydroizolację oraz termoizolację ścian zewnętrznych fundamentowych budynku
(...)
Powierzchnia zabudowy: 415,44 m2
Powierzchnia użytkowa parteru: 377,91 m2
Kubatura budynku: 1 870,00 m3
Budowa instalacji fotowoltaicznej
Instalacja fotowoltaiczna typu „on-grid” przyłączona do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostanie zamieniona na energię prądu przemiennego trójfazowego poprzez inwerter (falownik) DC/AC o napięciu 0,4 [kV]. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu oraz oddawana do sieci.
Charakterystyka instalacji:
• Moc generatora PV 18,3 kWp;
• Powierzchnia generatora 86 m2;
• Liczba modułów 44
• Nachylenie modułów 20°
• Liczba falowników 1
Lokalizację modułów przewidziano na dachu budynku z zastosowaniem prefabrykowanych mocowań dostarczanych przez dostawcę modułów.
• Przedszkole nr 7
Termomodernizacja
Zakłada się:
- docieplenie stropodachu styropapą gr 15 cm, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wymiana świetlika dachowego, nadmurowanie kominów i attyki naświetla, nadmurowanie podstaw świetlików i wentylatorów dachowych, wymiana obróbek blacharskich, wymiana koszy zlewowych i rur spustowych
- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, ściany przyziemia, ścianach naświetla i murach attyk od zewnątrz styropianem EPS o gr 16 cm, ściany półokrągłego wykuszu z elewacja wykończoną cegłą klinkierową styropianem EPS o gr 10 cm, węgarki, wnęki wejściowe od spodu styropianem EPS o gr 3 cm, ściany wnęk wejściowych styropianem XPS o gr 3 cm, wnęki półokrągłe za słupami ze styropianu EPS o gr. 5 cm, powierzchnia górnych murów attyk ora attyk od strony dachu styropianem XPS o gr 5 cm, docieplenie cokołu styropianem ekstrudowanym XPS o gr 10 cm metodą lekko-mokrą, docieplenie ścian do poziomu ternu styropianem XPS o gr 10 cm.
Należy wykonać instalację ogrzewania koszy rur spustowych oraz rejonów koszy przy ścianie attykowej. Obecnie budynek posiada częściowo wykonaną instalację ogrzewania z jednej strony dachu. Instalację ogrzewania należy wykonać za pomocą samoregulujących przewodów grzejnych. Na dachu zostaną zainstalowane dwa obwody grzewcze, każdy obwód będzie się składał z skrzynki przyłączeniowej, hermetycznej, wykonanej z poliwęglanu, przewodu grzejnego sprefabrykowanego z zestawem przyłączeniowym i zakończeniowym oraz materiałów mocujących. Przewody grzewcze będą mocowane za pomocą uchwytów systemowych w zależności od dostawcy systemu. Sterowanie obwodami grzewczymi przewidziano za pomocą termostatu od temperatury otoczenia (nastawa 2 st.C). Termostat należy zainstalować w zacienionym miejscu. Sygnał z termostatu będzie sterował obwodami grzewczymi poprzez styczniki zainstalowane w rozdzielnicy zasilającej. Każdy obwód grzewczy należy zabezpieczyć wyłącznikiem różnicowoprądowym i nadprądowym.
Powierzchnia zabudowy: 906,40 m2
Powierzchnia użytkowa: 747,30 m2
Kubatura budynku: 3 850,00 m3
Budowa instalacji fotowoltaicznej
Instalacja fotowoltaiczna typu „on-grid” przyłączona do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostanie zamieniona na energię prądu przemiennego trójfazowego poprzez inwerter (falownik) DC/AC o napięciu 0,4 [kV]. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu oraz oddawana do sieci.
Charakterystyka instalacji:
• Moc generatora PV 26,6 kWp;
• Powierzchnia generatora 120,8 m2;
• Liczba modułów 56
• Nachylenie modułów 15°
• Liczba falowników 1
Lokalizację modułów przewidziano na dachu budynku z zastosowaniem prefabrykowanych mocowań dostarczanych przez dostawcę modułów.
UWAGA:
- termomodernizacja - kolorystykę oraz napisy należy uzgodnić z Inwestorem
Należy wykonać tablicę informacyjną dla każdego budynku z osobna w momencie rozpoczęcia prac budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953 z późniejszymi zmianami) wraz z późniejszymi zmianami oraz zgodnie z § 10 Załącznika do Uchwały Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład : Programu Inwestycji Strategicznych - "Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych" wraz z późniejszymi zmianami.

W zakresie przedmiotu zamówienia wymagane jest również:
• zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę na każdym etapie budowy obiektu jak również po zakończeniu budowy na potrzeby zgłoszenia zakończenia robót, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 4 egz., włącznie z naniesieniem na zasoby geodezyjne starostwa powiatowego
• zapewnienie sobie na własny koszt źródła poboru wody i energii elektrycznej na cele budowy oraz zainstalowania liczników zużycia wody i energii i innych mediów w razie konieczności. Wykonawca poniesie koszty zużycia energii i wody i innych mediów w czasie budowy,
• przed podłączeniem urządzenia do sieci energetycznej należy wystąpić do Operatora Sieci Dystrybucyjnej (Tauron Dystrybucja) o wydanie warunków technicznych przyłączenia a następnie wymiany licznika prądu
• przed uruchomieniem obiektu wykonać próby po montażowe urządzeń i układów elektrycznych zgodnie z PN-E-04700 „Wytyczne przeprowadzania po montażowych badań odbiorczych”
• Dla urządzenia fotowoltaicznego należy sporządzić na rzucie obiektu budowlanego plan dla ekip ratowniczych zawierający:
- Usytuowanie urządzenia fotowoltaicznego zainstalowanego na obiekcie budowlanym, w tym: plan/przebieg tras okablowania prądu stałego (po stronie DC) oraz prądu przemiennego; lokalizację falownika;
- Legendę zastosowanych oznaczeń na planie;
- Wskazanie osób lub podmiotów opracowujących plan i datę sporządzenia planu.
Plan dla ekip ratowniczych należy wykonać przed oddaniem do użytkowania i przekazać razem ze zgłoszeniem do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie.
Na budynku w widocznym miejscu (np. w rejonie rozdzielni głównej obok licznika PWP) umieścić oznaczenie obiektu znakiem bezpieczeństwa zgodnie z PN-HD 60364-7-712-2016 Instalacje elektrycznego niskiego napięcia.
• w porozumieniu z Zamawiającym przygotowanie pełnej dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i służącej przekazaniu przedmiotu zamówienia na stan środków trwałych Zamawiającego;

1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 3 do SWZ).
1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.
1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ.
1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
(...)
1.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. (...)
1.8. Warunki gwarancji - 60 miesięcy gwarancji na wykonanie roboty i zastosowane materiały
1.11. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1465).(...)
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli osoby wykonujące prace budowlane i elektryczne.
(...)
1.12. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Pełny opis w SWZ ze względu na ograniczoną liczbę znaków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45431000-7 - Kładzenie płytek

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1650000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1650000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Termoprojekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262882518

7.3.3) Ulica: ul. Magdziorza 14

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-710

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1650000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.