Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00398496/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu rybnickiego w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jankowicka 49
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.zamowienia@zdprybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatrybnicki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu rybnickiego w sezonie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baa17f9e-5396-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00511159/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu rybnickiego w sezonie zimowym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-SDMiB.2500.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 1 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Raszczyce, Adamowice, Bogunice, Zwonowice, Nowa Wieś, Lyski, SuminaZadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2023 r. do 15.04.2024 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
Wymagania względem sprzętu:
• nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t;
• pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3;
• urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l;
• w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług + urządzenie do zraszania solanką
i zbiorniki na solankę wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym, natomiast w zestawie: nośnik + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy).
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy
ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę.
Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego.
Pług wraz z obsługą musi być gotowy do pracy w bazie terenowej zamawiającego do
2 godzin od wezwania zamawiającego.
Pług wraz z obsługą po wykonaniu pracy może zostać na polecenie zamawiającego zatrzymany w bazie terenowej zamawiającego na dyżur.
Wykaz i długość dróg w zadaniu 1:
DP 3536S: 6,025 km
DP 5604S: 7,818 km
DP 3537S: 1,495 km
DP 3546S: 0,583 km
DP 5025S: 2,220 km
DP 5601S: 4,540 km
Razem: 23,681 km
Wykaz dróg w zadaniu 1 przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108297,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 2 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Jejkowice, Szczerbice, Gaszowice, Piece, Łuków Śl., Sumina, Lyski, CzernicaZadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2023 r. do 15.04.2024 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
Wymagania względem sprzętu:
• nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t;
• pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3;
• urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l;
• w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług + urządzenie do zraszania solanką
i zbiorniki na solankę wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym, natomiast w zestawie: nośnik + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy).
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy
ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę.
Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego.
Pług wraz z obsługą musi być gotowy do pracy w bazie terenowej zamawiającego do
2 godzin od wezwania zamawiającego.
Pług wraz z obsługą po wykonaniu pracy może zostać na polecenie zamawiającego zatrzymany w bazie terenowej zamawiającego na dyżur.
Wykaz i długość dróg w zadaniu 2:
DP 5620S: 1,686 km
DP 5608S: 5,060 km
DP 5026S: 2,902 km
DP 5617S: 1,923 km
DP 5025S: 5,802 km
DP 5618S: 3,223 km
DP 3538S: 1,089 km
DP 5601S: 5,327 km
Razem: 27,012 km
Wykaz dróg w zadaniu 2 przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108297,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 3 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Świerklany, Jankowice, Palowice, Szczejkowice, Bełk, CzerwionkaZadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2023 r. do 15.04.2024 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzeniem do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
Wymagania względem sprzętu:
• nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t;
• pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3;
• urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l;
• w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług + urządzenie do zraszania solanką
i zbiorniki na solankę wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym, natomiast w zestawie: nośnik + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy).
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy
ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę.
Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego.
Pług wraz z obsługą musi być gotowy do pracy w bazie terenowej zamawiającego do
2 godzin od wezwania zamawiającego.
Pług wraz z obsługą po wykonaniu pracy może zostać na polecenie zamawiającego zatrzymany w bazie terenowej zamawiającego na dyżur.
Wykaz i długość dróg w zadaniu 3:
DP 5610S: 4,140 km
DP 5611S: 0,832 km
DP 5612S: 2,217 km
DP 7806S: 1,701 km
DP 5311S: 5,505 km
DP 5312S: 5,688 km
DP 5614S: 3,487 km
Razem: 23,570 km
Wykaz dróg w zadaniu 3 przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108297,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 4 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Czerwionka, Dębieńsko, Bełk, Czuchów, Leszczyny, KsiążeniceZadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2023 r. do 15.04.2024 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
Wymagania względem sprzętu:
• nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t;
• pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3;
• urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l;
• w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług + urządzenie do zraszania solanką
i zbiorniki na solankę wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym, natomiast w zestawie: nośnik + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy).
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy
ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę.
Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego.
Pług wraz z obsługą musi być gotowy do pracy w bazie terenowej zamawiającego do
2 godzin od wezwania zamawiającego.
Pług wraz z obsługą po wykonaniu pracy może zostać na polecenie zamawiającego zatrzymany w bazie terenowej zamawiającego na dyżur.
Wykaz i długość dróg w zadaniu 4:
DP 5628S: 3,748 km
DP 5343S: 6,624 km
DP 5621S: 4,421 km
DP 5341S: 1,938 km
DP 5627S: 3,923 km
DP 2907S: 3,877 km
DP 2906S: 3,335 km
DP 5613S: 3,737 km
DP 5625S: 2,389 km
Razem: 33,992 km
Wykaz dróg w zadaniu 4 przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108297,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99392,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110192,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99392,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZOSTAK Mariola Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422630608
7.3.3) Ulica: Ks. Pojdy 147E
7.3.4) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
7.3.5) Kod pocztowy: 44-238
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZUR MARIOLA "SZOSTAK" MARIOLA MAZUR
jakie przetargi wygrała firma
MAZUR MARIOLA "SZOSTAK" MARIOLA MAZUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99392,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103734,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125312,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103734,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Marek Dobosiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351399551
7.3.3) Ulica: J. Poniatowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103734,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93992,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93992,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "SZOSTAK" Franciszek Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420402990
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 31C
7.3.4) Miejscowość: Stanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SZOSTAK" FRANCISZEK SZOSTAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SZOSTAK" FRANCISZEK SZOSTAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93992,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97232,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97232,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "SZOSTAK" Franciszek Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420402990
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 31C
7.3.4) Miejscowość: Stanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SZOSTAK" FRANCISZEK SZOSTAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SZOSTAK" FRANCISZEK SZOSTAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97232,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) - powstającymi na terenie SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Polskiej Grupy Górniczej SA Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji w 2025 roku - grupy asortymentowe 302-10,302-11 z podziałem na zadania.
- Realizacja usług gospodarczych na wybranych obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR Rybnik
- Odbiór odpadów
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie odwodnienia wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych
- Renowacja kaplicy pw. Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej w Rybniku.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.