Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00376914/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH I TERENACH PRZYLEGŁYCH DO OBIEKTÓW WARSZAWSKIEJ OPERY KAMERALNEJ W WARSZAWIE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawska Opera Kameralna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców 31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-933
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 627 91 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@operakameralna.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operakameralna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.operakameralna.home.pl/bip/index.php?/51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH I TERENACH PRZYLEGŁYCH DO OBIEKTÓW WARSZAWSKIEJ OPERY KAMERALNEJ W WARSZAWIE.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a78e5f9-430d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008020/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i terenach przyległych do obiektów Warszawskiej Opery Kameralnej w Warszawie (11.2022 - 10.2023)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376914/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOK/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 882000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i terenach przyległych do obiektów Warszawskiej Opery Kameralnej w Warszawie.
Lokalizacja obiektów do sprzątania:
Al. Solidarności 76b, Teatr Warszawskiej Opery Kameralnej,
ul. Obrońców 31, budynek biurowy Warszawskiej Opery Kameralnej,
ul. Konopnickiej 6, Basen Artystyczny Warszawskiej Opery Kameralnej,
ul. Jagiellońska 88, magazyn Kostiumów Warszawskiej Opery Kameralnej,
ul. Jagiellońska 88c, magazyn Dekoracji Warszawskiej Opery Kameralnej.
Usługa obejmować będzie: sprzątanie obiektów, sprzątanie terenu zewnętrznego, utrzymanie i pielęgnację terenów zielonych, usługę odśnieżania, dostawę i bieżące uzupełnianie środków czystości, środków dezynfekcyjnych oraz monitorowanie prawidłowości realizacji zadań w zakresie sprzątania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 941888,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1405974,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 941888,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interlux s.c. Kania Małgorzata, Kania Łukasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550326000
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 941888,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Opera jest instytucją o bardzo specyficznym profilu działalności, a utrzymanie czystości w budynkach jak i na zewnątrz stanowi jeden z kluczowych elementów właściwego i niezakłóconego funkcjonowania całej instytucji. Sprzątanie musi być odpowiednio skoordynowane zarówno z cyklem odbywających się wydarzeń artystycznych, prób oraz codziennej pracy części biurowej i pracowni technicznych. W związku ze specyfiką działalności Opery podział zamówienia na części jest niezasadny. Istotnymi przyczynami rezygnacji z podziału zamówienia na części są:
-konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia może istotnie zagrozić właściwemu wykonaniu tego zamówienia,
- nadmierne koszty wykonania zamówienia,
- trudności techniczne.
Uzasadnieniem dla wyżej wymienionych punktów są między innymi:
- w przypadku niedzielenia zamówienia, osoba pełniąca dyżur w zakresie sprzątania podczas odbywającego się spektaklu, może jednocześnie zadbać o czystość i porządek pomieszczeń wewnętrznych jak również terenu zewnętrznego,
- w przypadku dzielenia zamówienia, nie ma możliwości rotowania pracownikami odpowiedzialnymi za przydzielone strefy-odcinki sprzątania w obiekcie stosownie do bieżących potrzeb zamawiającego, np. pracownik wykonawcy X odpowiedzialny za sprzątanie terenu zewnętrznego w awaryjnej sytuacji nie może zostać przesunięty do sprzątania powierzchni biurowych będących w zakresie obowiązków wykonawcy Y;
- w przypadku dzielenia zamówienia zachodzi konieczność oddelegowania dodatkowego pracownika z ramienia Opery do prowadzenia magazynu ze środkami czystości oraz do zamawiania, rozliczania i wydawania środków czystości (art. chemiczne) wykonawcom, co generuje dodatkowe koszty;
- w przypadku dzielenia zamówienia, konieczne jest zapewnienie wszystkim wykonawcom kilku pomieszczeń gospodarczych do przechowywania sprzętu np. odkurzacze, mopy, szczotki, środki czystości (art. chemiczne) oraz kilku pomieszczeń socjalnych dla pracowników z uwzględnieniem przepisów sanitarnych i bhp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.