Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330904/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00356235/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00365914/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego Centrum Medycznego
w Łańcucie poprzez montaż instalacji odnawialnych źródeł energii”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 172240146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego Centrum Medycznegow Łańcucie poprzez montaż instalacji odnawialnych źródeł energii”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe676ab4-2a94-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków instrumentu REACT – EU w ramach działania 11.2 Rogo Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/380/23/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1236635,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego Centrum Medycznego w Łańcucie poprzez montaż instalacji odnawialnych źródeł energii”.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
1. Roboty budowlane i instalacyjne montażu paneli fotowoltaicznych:
1) Montaż modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy 455 w na dachu budynku w ilości 151 sztuk o łącznej mocy 68,7 kW.
2) Na dachu budynku Nr 4: ZPO należy zamontować odpowiednią konstrukcję wsporczą.
3) Projektuje się doposażenie modułów fotowoltaicznych w optymalizatory mocy, stosowane w przypadku możliwości wystąpienia częściowego zacienienia modułów dla uzyskania większej wydajności produkcji energii elektrycznej.
4) Montaż inwerterów fotowoltaicznych DC/AC o mocach 8 kW i 50 kW.
5) W celu odbioru energii z projektowanej instalacji fotowoltaicznej należy wykonać rozdzielnicę obiektową RPV oraz szafki z zabezpieczeniami po stronie DC.
6) Z rozdzielnicy RPV kablem YKXS 5 x 50mm2 należy wprowadzić wyprodukowaną energie do rozdzielni RT2.0 znajdującej się na poddaszu.
2. Roboty budowlane i instalacyjne montażu kolektorów słonecznych – instalację kolektorów należy podłączyć do istniejącej wymiennikowni, nie przewiduje się wymiany urządzeń istniejącej wymiennikowni. Dobrano 57 kolektorów płaskich, certyfikowanych o powierzchni czynnej pojedynczego kolektora nie mniejszej niż F=1,82m2. Łączna powierzchnia absorbera wynosi
103,74 m2.
3. Przebudowa istniejącego dwu – funkcyjnego węzła cieplnego o mocy 796,30 kW w budynku administracyjnym wraz z połączeniem z istniejąca instalacją. Prace obejmują przebudowę modułu centralnego ogrzewania i modułu c.w.u. wraz z pełną automatyką pogodową do prawidłowego działania węzła cieplnego. Przebudowany węzeł podłączony zostanie do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u. W ramach przebudowy węzła cieplnego przewidziano przebudowę istniejących rozdzielaczy obiegów grzewczych zlokalizowanych w pomieszczeniu kotłowni gazowej.
Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w specyfikacji służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych
w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań.
Dopuszcza się stosowanie przez Wykonawcę równoważnych zamienników materiałów
i urządzeń pod warunkiem, że:
• ich parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne są co najmniej takie same lub lepsze od parametrów wymienionej w dokumentacji projektowej,
• geometria, faktura, kolorystyka urządzeń i materiałów nie wpływa na przyjęte rozwiązanie architektoniczno-konstrukcyjne, nie prowadzą do zmiany rozwiązań projektowych,
• nie prowadzą do zmiany wyrazu architektonicznego obiektu, a co za tym idzie, zmiany projektu jako zapisu świadomego rozwiązania architektonicznego będącego wyrazem uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego i Projektanta, Wykonawca przestawi z wnioskiem o akceptację zamiennych rozwiązań porównanie parametrów na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania), obliczenia (np. rozkładu natężenia i luminancji oświetlenia, wytrzymałości konstrukcyjnej itp.) dla proponowanych produktów, Wykonawca uzyska akceptację Zamawiającego oraz Projektanta na zastosowanie proponowanych rozwiązań.
W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w dokumentacji technicznej, Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1467797,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2038394,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1467797,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydor-Met Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133761297
7.3.3) Ulica: Futoma 750D
7.3.4) Miejscowość: Błażowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1467797,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- CYFRYZACJA PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO POPRZEZ SKANOWANIE I ARCHIWIZACJĘ MAP ANALOGOWYCH
- ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109867R SONINA PRZEZ WIEŚ "GRANICZNA" OD KM 1+033,96 DO KM 1+916,43 W MIEJSCOWOŚCI SONINA.
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.