Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390126/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa/ remont kapitalny szlifierki uniwersalnej model RUP 280x500
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Techniczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0178711700, +48507465141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cerel1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Energetyki Państwowy Instytut Badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów mających zastosowanie w przemyśle
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa/ remont kapitalny szlifierki uniwersalnej model RUP 280x5002.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e86dca1f-3782-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055252/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Naprawa/ remont kapitalny szlifierki uniwersalnej model RUP 280x500
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390126
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/2024/PPv1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci wykonania remontu kapitalnego szlifierki uniwersalnej model RUP 280X500 produkcji Zakładów Mechanicznych Tarnów (dalej „ZM Tarnów”), będącej w posiadaniu Zamawiającego (zwanej dalej „szlifierką” lub „urządzeniem”), w zakresie i terminie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia – zakres pracy remontowych:
1) Demontaż maszyny, weryfikację zespołów składowych maszyny
2) Piaskowanie korpusu maszyny i korpusów zespołów.
3) Szpachlowanie i malowanie podkładem.
4) Przygotowanie korpusu pod dodatkowe wyposażenie.
5) Wykonanie na nowo całej geometrii maszyny:
-szlifowanie prowadnic łoża i stołów
- szlifowanie powierzchni roboczych stołów, płyt wrzeciennika, podstawy konika.
- skrobanie powierzchni współpracujących i powierzchni stołu.
6) Wrzeciennik ściernicy:
- Wymiana wrzeciona.
- Regeneracja/wymiana panewek.
- Regeneracja kół pasowych
- Wymiana pasków klinowych
- Regulacja i sprawdzenie poprawności pracy.
- Wyprowadzenie geometrii zespołu wrzeciennika
7) Wrzeciennik przedmiotu:
- Wymiana łożyskowania,
- Regeneracja wrzeciona lub wymiana
- Wymiana osłony wrzeciona.
- Regeneracja/wymiana elementów zespołu wrzeciennika przedmiotu,
- Wymiana pasów klinowych.
- Przebudowa układu napędowego na bezstopniową regulację prędkości obrotowej, wymiana silnika.
8) Konik ręczny:
- Wymiana pinoli na nad wymiarową
- Regeneracja otworu prowadzącego pinole,
- Regeneracja/wymiana elementów składowych zespołu ręcznego konika.
9) Układ elektryczny:
- Wymiana szafy elektrycznej na nową montowaną na maszynie z prawej strony maszyny.
-Wymiana całego wyposażenia szafy elektrycznej na nowe dodatkowo montaż falownika do regulacji prędkości obrotów wrzeciennika przedmiotu i wyświetlacza prędkości obrotowej wrzeciennika przedmiotu.
- Wymiana całego okablowania maszyny
- Wymiana na nowe wszystkich wyłączników, łączników, przycisków sterowania na maszynie.
- Wymiana na nowe oświetlenia maszyny.
10) Zasilacz hydrauliczny:
- Piaskowanie i malowanie zbiornika
- Wymiana na nowe pomp hydraulicznych wraz z silnikami el.
- Wymiana na nowe wszystkich elektrozaworów.
- Montaż nowego typu czujnika ciśnienia wrzeciennika ściernicy.
- Wymiana wszystkich manometrów na nowe.
- Wymiana płyty pośredniej
- Instalacja nowego typu filtrów hydraulicznych zgodnie z obecnie stosowanymi.
11) Układ chłodzenia:
-Piaskowanie i malowanie zbiornika.
- Wymiana na nową pompy chłodziwa
- Wymiana wszystkich węży na nowe.
- Wymiana na nowe dysz, przewodów i zaworów rozprowadzających chłodziwo
12) Regeneracja przystawki do szlifowania wewnętrznego.
13) Wymiana śruby pociągowej zespołu wrzeciennika ściernicy.
14) Wymiana wszystkich uszczelnień w układzie hydraulicznym.
15) Wymiana tłoczysk siłownika posuwu stołu.
16) Wymiana śruby skrętu stołu,
17) Naprawa lub wymiana zużytych elementów osłon,
18) Montaż końcowy maszyny, wyprowadzenie geometrii zespołów maszyny poprzez skrobanie,
19) Dostosowanie maszyny do odczytu liniału w osi X
20) Piaskowanie, gruntowanie, malowanie wszystkich elementów maszyny w kolorze RAL 5009 i RAL 7035.
21) Montaż liniałów oś x i z
22) Płynna regulacja obrotów ściernicy na potrzeby diamentowania ściernic trudnościeralnych.
23) dostawa i złożenie szlifierki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
24) Uruchomienie maszyny u Zamawiającego, odbiór zgodny z WOT
oraz wykonanie innych prac nie ujętych w wykazie powyżej, które okażą się konieczne dla przeprowadzenia remontu i odbioru urządzenia zgodnie z WOT.
Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zorganizuje dostawę maszyny do siedziby Zamawiającego (Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie). Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanym zwrocie maszyny i czynnościach związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, na co najmniej 3 dni robocze wcześniej.
Wymagany minimalny termin gwarancji wynosi minimum 12 m-cy od podpisania protokołu odbioru maszyny po remoncie.
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie.
Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 1 do niniejszej SWZ (dalej jako: „Umowa”).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 21 tygodni od podpisania umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, na zasadach opisanych w pkt. 20 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABRYKA MASZYN TARNÓW ŁUKASZ ŚWIDERSKI & JÓZEF ŚWIDERSKI SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733252397
7.3.4) Miejscowość: WIERZCHOSŁAWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 33-122
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225090 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Przygotowanie i realizacja wyjazdu studyjnego do Szwajcarii "Zrównoważone zarządzania zasobami naturalnymi - gospodarowanie wodą w obliczu suszy" w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027
- Przygotowanie i realizacja wyjazdu studyjnego do Francji w ramach operacji p.t.: "Wielki powrót do natury - moc ziół" realizowanej w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027
- Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała - 2 zadania częściowe
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi konserwacji i usługi serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12
- Wykonanie mosiężnej obudowy bramek wejściowych przy stołówce i w holu głównym w budynku MEN
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeglądy i obsługa serwisowa Systemu Kontroli Dostępu (SKD), telewizji dozorowej (CCTV) oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w budynku Rektorska 4
- Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy Radymno.
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.