eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda MalenieckaPrzebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Wyszyna Machorowska



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Wyszyna Machorowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA MALENIECKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 99A

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Maleniecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-242

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413731340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://samorzad.gov.pl/web/gmina-ruda-maleniecka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7efcf655-2250-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Wyszyna Machorowska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7efcf655-2250-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011976/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Wyszyna Machorowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

1.1 Zamówienie będzie realizowane:

a) z udziałem środków zewnętrznych w ramach operacji typu "Zarządzanie zasobami wodnymi" w ramach poddziałania "Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020".

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Wyszyna Machorowska”, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, które będzie miało na celu przywrócenie możliwości retencyjnych, oraz stworzenie ważnego elementu ekosystemu. Przebudowa zbiornika będzie miała pozytywny wpływ na środowisko.

2.1. Zakres opracowania obejmuje istniejący zbiornik retencyjny wraz z ogrodzeniem znajdujący się na terenie działki nr 376 oznaczony na rysunku koncepcji zagospodarowania terenu. Działka nr 376 położona jest w miejscowości Wyszyna Machorowska, znajdującej się w granicach powiatu koneckiego. Przedmiotowa działka usytuowana jest w obrębie dwóch dróg gminnych.

2.2. W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje zadanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy istniejącego zbiornika retencyjnego.
Wykonawca przygotuje dokumentację projektową zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno Użytkowym (Załącznik Nr 9 do SWZ) oraz wszystkimi niezbędnymi postanowieniami i uzgodnieniami niezbędnymi do zrealizowania inwestycji.

2.3. Zakres prac projektowych obejmuje przebudowę istniejącego zbiornika retencyjnego, w tym opracowanie kompletnego projektu budowlanego składającego się z projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i zezwoleń, w tym m.in. pozwolenia na budowę, opracowanie dokumentacji kosztorysowej na bazie aktualnych cen, umożliwiającej prawidłową wycenę i realizację przedmiotu zamówienia.

Zakres prac obejmuje ponadto:

• sporządzenie prawidłowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach budowlanych przewidzianych do realizacji;

• wykonanie dokumentacji powykonawczej zrealizowanej inwestycji oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia prac budowlanych wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów, uzgodnień i pozwoleń na użytkowanie przedmiotowego budynku zgodnie z projektowanym przeznaczeniem.

2.4. Organizacja zaplecza budowy i jego utrzymanie, w tym ewentualne dostawy wody, energii i koszty ich zużycia, leżą po stronie Wykonawcy.
Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniami istniejącej infrastruktury i sieci uzbrojenia oraz znaków geodezyjnych. Wykonawca będzie realizować roboty w sposób powodujący minimalne niedogodności dla osób znajdujących się w sąsiedztwie budowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy spowodowane jego działalnością. Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy.

2.5. Do Wykonawcy należy realizacja następujących robót budowlanych:
• Organizacja placu budowy wraz z ostatecznym przygotowaniem terenu pod projektowaną przebudowę zbiornika;
• Demontaż istniejącego ogrodzenia (materiał po demontażu należy zdeponować
• w miejscu wskazanym przez Zamawiającego);
• Wypompowanie wody z zbiornika;
• Demontaż istniejących płyt ażurowych na skarpach zbiornika;
• Odmulenie dna wraz z jego pogłębieniem do 2 m i wywiezieniem nadmiaru ziemi;
• Wyprofilowanie dna;
• Poprawa profilowania skarp wraz z zabezpieczeniem skarp płytami ażurowymi;
• Remont muru zlokalizowanego od strony odpływu;
• Montaż nowego ogrodzenia systemowego panelowego;
• Czyszczenie i udrożnienie rowu doprowadzającego wody opadowe od skrzyżowania do zbiornika wraz z zabezpieczeniem go płytami ażurowymi oraz wykonaniem wymiany na nowy przepustu (rowu krytego) o długości 6 m;

2.6. Wykonawca na przedmiotowe prace opracuje dokumentację wymaganą przepisami prawa polskiego oraz określoną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Przystępując do realizacji zadania należy wykonać i uzyskać akceptację Zamawiającego na projekty w formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679), z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (z późniejszymi zmianami) oraz z Obwieszczeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego (tj. Dz. U z 2021r. poz. 2454), a następnie zrealizować prace budowlane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zmianami).
………………….
UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia, Zamawiający zawarł pełne informacje z przedmiotowego zakresu w SWZ - rozdział V

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204180 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204180 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI „CELIS” JANUSZ KOWALCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260058558

7.3.3) Ulica: UL. PARTYZANTÓW 75

7.3.4) Miejscowość: NIEKŁAŃ WIELKI

7.3.5) Kod pocztowy: 26-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.