Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327681/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00338235/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
- 2024/BZP 00341684/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302cf7ee-1366-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214138/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.13 Usługi ochorny osób i mienia (Oddział)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/RZ.D-3.2421.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2964643,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Ochrona osób i mienia na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych
i Autostrad Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c.
Usługa ochrony osób i mienia obejmuje poszczególne lokalizacje GDDKiA Oddział w Rzeszowie:
A. Rzeszów, ul. Legionów 20,
B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a,
C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c.
Zamówienie obejmuje świadczenie usług ochrony w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia znajdującego się na terenie obiektów w/w komórek organizacyjnych Oddziału.
Przez ochronę mienia należy rozumieć działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
Przez ochronę osób należy rozumieć działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przebywających na terenie ochranianego obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3010685,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4168554,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3010685,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe „CZA-TA” Niciak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7712876904
7.3.3) Ulica: Żabia 15
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3010685,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
rozpoczęcie wykonywania usług ochrony osób i mienia strony ustalają na dzień:
- w lokalizacji A. Rzeszów, ul. Legionów 20: od dnia 19.09.2024r.
- w lokalizacji B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a: od dnia 03.09.2024r.,
- w lokalizacji C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c: od dnia 02.01.2025r.,
a ich zakończenie na dzień:
- w lokalizacji A. Rzeszów, ul. Legionów 20: na dzień 19.09.2028r.
- w lokalizacji B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a: na dzień 03.09.2028r.,
- w lokalizacji C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c: na dzień 02.01.2029r.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 884 Przemyśl - Domaradz polegająca na budowie chodnika w km 15+010-15+162 strona prawa w miejscowości Reczpol
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Budowa zadaszenia do przechowywania sprzętu do zimowego utrzymania dróg na RDW Mielec".
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem kompleksowej obsługi konferencji naukowej "Krajobraz wiejski w procesie przemian" organizowanej przez ZOPiEK oraz Pracownię Architektury Krajobrazu UR
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do przeprowadzenia kontroli procesów sterylizacji.
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni mineralno - asfaltowej poprzez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE, USŁUGA KONWOJOWANIA PIENIĘDZY I INNYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH ORAZ OBSŁUGI SZATNI
- Usługa ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.