Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450540/01 - Wynik z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie zbiornika przepompowni ścieków z konstrukcji żelbetowej waz z komorą krat, studzienką rozdzielczą, komorą piaskownika i schodami przy komorze pompowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180007749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zdrojowa 28
1.5.2.) Miejscowość: Horyniec-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-620
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166313201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uk_horyniec@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://uslugi-horyniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zbiornika przepompowni ścieków z konstrukcji żelbetowej waz z komorą krat, studzienką rozdzielczą, komorą piaskownika i schodami przy komorze pompowni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e7b95ec-56db-411b-8eef-f35cf8911425
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e7b95ec-56db-411b-8eef-f35cf89114253.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne:
1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest
dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania podany został w pkt. 2 SWZ.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk
„Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny
na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga
posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania)
musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U.
2020 poz. 2452).
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do
komunikacji”).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z
2022 r. poz. 1233 z późn. Zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji,
przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w następujących formatach: .pdf, .doc,
.docx, .xls.
12. Zamawiający nie zamierza komunikować się z wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z rozporządzeniem 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy rozporządzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest”Usługi Komunalne” Sp. z o.o. ul. Zdrojowa 28, 37-620 Horyniec-Zdrój.
2) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Roboty budowlane pn. „ Wykonanie zbiornika przepompowni ścieków z konstrukcji żelbetowej waz z komorą krat, studzienką rozdzielczą, komorą piaskownika i schodami przy komorze pompowni ” - Oznaczenie sprawy: nr ZP.2.07.2024.
3) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
4) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3.07.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie zbiornika przepompowni ścieków z konstrukcji żelbetowej waz z komorą krat, studzienką rozdzielczą, komorą piaskownika i schodami przy komorze pompowni”
Miejsce przedmiotu zamówienia: działka 1837/2 ul. Armii Krajowej, 37-620 Horyniec-Zdrój
1. Komora pompowni
Zbiornik na ścieki o konstrukcji żelbetowej monolitycznej, o przekroju kołowym, dwukomorowy. Wysokość zbiornika wewnętrzna – 6,80m, średnica wewnętrzna – 7,00m, średnica zewnętrzna – 7,50m. Zbiornik podziemny.
2. Komora krat
Zbiornik żelbetowy monolityczny zamknięty zagłębiony w gruncie. Zbiornik o wymiarach zewnętrznych3,80 m x 0,95m i wys. 4,30m.
3.Studzienka rozdzielcza
Zbiornik studzienki żelbetowy prefabrykowany. Zbiornik o przekroju kołowym, jednokomorowy. Wysokość zbiornika wewnątrzna – 4,00m, średnica wewnętrzna – 2,00m, średnica zewnętrzna 2,30m. Zbiornik podziemny.
4.Komora piaskownika
Zbiornik studzienki żelbetowej prefabrykowany. Zbiornik o przekroju kołowym, jednokomorowy. Wysokość zbiornika wewnętrzna – 5,00m, średnica wewnętrzna – 2,00m, średnica zewnętrzna – 2,30m. Zbiornik podziemny.
Dane materiałowe
beton C20/25, C30/37
beton podkładowy C8/10
stal żebrowana B500SP
1.1 Dane ogólne pompowni
poziom terenu: 239,20 m n.pn.m.
poziom płyty górnej: 240,00 m n.p.m.
poziom wody gruntowej: 239,20 m n.p.m.
poziom dna zbiornika 233,00 m n.p.m.
Fundamenty betonowe
− beton płyty fundamentowej wyrównawczy C30/37:50cm
- beton podkładowy C8/10:5-10cm2
F1- powierzchnia przekroju zewn. zbiornika: 44,10 m2
Siła wypadowa parcia wody gruntowej dla zbiornika
W=F1xHwx10kN=44,10x6,30x10=2778kN
Obciążenia pionowe
płyta fundamentowa gr. 50cm
0,50mx8,70mx24,0kNm3=908kN
płyta stropowa P1
0,20x44,1x24=211kN
płyta stropowa P2
0,20x44,1x24=211kN
ściany zbiornika
7,0x0,25x3,80x24=159kN
22x0,25x6,70x24=884kN
grunt wokół zbiornika
grunt w wodzie:(75m2 -44,10)x6,20x8=1532kN
Razem 3905kN
Współczynnik pewności na wypłynięcie
N=3905z0,9/2778x1,2=1,05>1,0 OK
płyta fundamentowa zapobiegnie wyporowi zbiornika.
Fundamenty
Płyta fundamentowa żelbetowa – posadowienie bezpośrednie, płyta gr. 50 cm zbrojona siatką z prętów #12 co 20cm dołem i górą. Z płyty należy wypuścić pręty startowe ścian #12 co 150. Pod fundamentami należy zastosować podkład z chudego betonu klasy min. C8/10 gr. min 10 cm.
Fundament z betonu C 30/37 W8, zbrojenie prętami ze stali o fyk = 500 MPa, klasy „C”, klasa ekspozycji XC4./rysunki zał./
Ściany zbiornika
Ściany zewnętrzne żelbetowe monolityczne gr. 25cm. Zbrojone siatką prętów #12 co 150cm(pręty pionowe).
Ściany wewnętrzne gr.25cm.
Ściany z betonu klasy C30/37 W8, zbrojone prętami ze stali o fyk = 500 MPa, klasy „C” , klasa ekspozycji XC4. /rysunki zał./
Płyta stropowa P1
Płyta górna żelbetowa jako monolityczna gr. 20cm. Zbrojona prętami #10. Płyta połączona ze ścianami przegubowo. Płyta górna z betonu klasy C30/37 W8, zbrojona prętami ze stali o fyk = 500 MPa, klasy „C” , klasa ekspozycji XC4. /rysunki zał./
Płyta stropowa P2
Płyta górna żelbetowa jako monolityczna gr. 20cm. Zbrojona prętami #12. Płyta połączona ze ścianami przegubowo. Płyta górna z betonu klasy C30/37 W8, zbrojona prętami ze stali o fyk = 500 MPa, klasy „C” , klasa ekspozycji XC4. /rysunki zał./
2. 2.Komora kraty
poziom terenu: 239,20 m n.pn.m.
poziom płyty górnej: 239,30 m n.p.m.
poziom wody gruntowej: 239,20 m n.p.m.
poziom dna zbiornika 235,20 m n.p.m.
Dane ogólne fundamentu
obetonowanie stopki – wieniec antywyporowy
beton płyty fundamentowej wyrównawczy C16/20:20cm
beton podkładowy C8/10:5-10cm
F1- powierzchnia przekroju zewn. zbiornika: 3,60m2
Siła wypadowa parcia wody gruntowej dla zbiornika
W=F1xHwx10kN=3,60x4,10x10=147kN
Obciążenia pionowe
płyta fundamentowa gr. 20cm i obetonowanie stopki
0,20mx5,12mx24,0kNm3=24kN
płyta górna
0,10x2,60x24=6kN
ściany
0,15x9x4x24=129kN
grunt wokół zbiornika
grunt w wodzie:(5,12 -3,60)x4x8=48kN
Razem 207kN
Współczynnik pewności na wypłynięcie
N=207x0,9/147x1,2=1,05>1,0 OK
płyta fundamentowa zapobiegnie wyporowi zbiornika.
Fundamenty
Płyta fundamentowa żelbetowa – posadowienie bezpośrednie, płyta gr. 20 cm zbrojona siatką z prętów #10 co 20cm dołem i górą. Z płyty należy wypuścić pręty startowe ścian #10 co 150. pod fundamentami należy zastosować podkład z chudego betonu klasy min. C8/10 gr. min 10 cm.
Fundament z betonu C 30/37 W8, zbrojenie prętami ze stali o fyk = 500 MPa, klasy „C”, klasa ekspozycji XC4./rysunki zał./
Ściany zbiornika
Ściany zewnętrzne żelbetowe monolityczne gr. 15cm. Zbrojone siatką prętów #10 co 150cm(pręty pionowe).
Ściany z betonu klasy C30/37 W8, zbrojone prętami ze stali o fyk = 500 MPa, klasy „C” , klasa ekspozycji XC4. /rysunki zał./
Płyta stropowa
Płyta górna żelbetowa jako monolityczna gr. 10cm. Zbrojona prętami #10. Płyta połączona ze ścianami przegubowo. Płyta górna z betonu klasy C30/37 W8, zbrojona pretami ze stali o fyk = 500 MPa, klasy „C” , klasa ekspozycji XC4. /rysunki zał./
3. 3 Studzienka rozdzielcza
poziom terenu: 239,20 m n.pn.m.
poziom płyty górnej: 239,30 m n.p.m.
poziom wody gruntowej: 239,30 m n.p.m.
poziom dna zbiornika 235,20 m n.p.m.
średnica wewnętrzna 2,00m
Dane ogólne fundamentu
obetonowanie stopki – wieniec antywyporowy
beton płyty fundamentowej wyrównawczy C16/20:15cm
beton podkładowy C8/10:5-10cm
F1- powierzchnia przekroju zewn. zbiornika: 4,10m2
Siła wypadowa parcia wody gruntowej dla zbiornika
W=F1xHwx10kN=4,10x4,25x10=174kN
Obciążenia pionowe
płyta fundamentowa gr. 15cm i obetonowanie stopki
0,15mx2,8mx2,8mx24,0kNm3=28kN
zbiornik studzienki
płyta górna
0,10x4,10x24=10kN
płyta dolna
0,15x4,10x24=14kN
płaszcz
6,7z4x0,15x24=96kN
grunt wokół zbiornika
grunt w wodzie:(7,84m2 -4,10)x4x8=119kN
Razem 267kN
Współczynnik pewności na wypłynięcie
N=267x0,9/174x1,2=1,15>1,0 OK
Obetonowanie stopki + płyta fundamentowa zapobiegną wyporowi zbiornika.
4.4 Komora piaskownika
poziom terenu: 239,20 m n.pn.m.
poziom płyty górnej: 239,30 m n.p.m.
poziom wody gruntowej: 239,30 m n.p.m.
poziom dna zbiornika 234,20 m n.p.m.
średnica wewnętrzna 2,00m
Dane ogólne fundamentu
obetonowanie stopki – wieniec antywyporowy
beton płyty fundamentowej wyrównawczy C16/20:15cm
beton podkładowy C8/10:5-10cm
F1- powierzchnia przekroju zewn. zbiornika: 4,10m2
Siła wypadowa parcia wody gruntowej dla zbiornika
W=F1xHwx10kN=4,10x5,25x10=216kN
Obciążenia pionowe
płyta fundamentowa gr. 15cm i obetonowanie stopki
0,15mx2,8mx2,8mx24,0kNm3=28kN
zbiornik studzienki
płyta górna
0,10x4,10x24=10kN
płyta dolna
0,15x4,10x24=14kN
płaszcz
6,7x5x0,15x24=120kN
grunt wokół zbiornika
grunt w wodzie:(7,84m2 -4,10)x5x8=149kN
Razem 321kN
Współczynnik pewności na wypłynięcie
N=321z0,9/216x1,2=1,11>1,0 OK
Obetonowanie stopki + płyta fundamentowa zapobiegną wyporowi zbiornika.
Fundamenty
Płyta fundamentowa żelbetowa – posadowienie bezpośrednie, płyta gr. 15 cm zbrojona siatką z prętów #10 co 15cm dołem i górą. Z płyty należy wypuścić pręty startowe ścian #12 co 15cm do zakotwienia wieńca antywyporowego. Pod fundamentami należy zastosować podkład z chudego betonu klasy min. C8/10 gr. 5-10 cm.
Fundament z betonu C 16/20, zbrojenie prętami ze stali o fyk = 500 MPa, klasy „C”, klasa ekspozycji XC4./rysunki zał./
Zbiorniki mogą zostać posadowione tylko w suchym wykopie, w związku z tym należy: wykop pod zbiorniki należy zabiezpieczyć ściankami szczelnymi wciskanymi z grodzic G62,. Ścianki z grodzic G62 o długości 12 m należy umieścić osiowo wokół zbiornika na rzucie prostokąta o wymiarach – 11 x 23 m. Zabezpieczenie wykopu ściankami szczelnymi ma na celu odcięcie napływu wody gruntowej do wykopu oraz wypłukiwania nawodnionego gruntu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 334 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Nazwa kryterium
Waga kryterium (%)
Cena /C/
60,00%
Termin wykonania
40,00%
1) Cena (C) – 60% (max 60pkt)
Kryterium cena będzie rozpatrywana na podstawie ceny /brutto/ za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
Zamawiający, ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie
zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru
cena najniższa z pośród ofert nieodrzuconych
Ci = ------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej
gdzie:
C - wartość punktowa danej oferty
C min - oferowana najniższa cena
Co - cena oferty
2) Termin wykonania – 40 % (max 40pkt)
Kryterium „termin wykonania” będzie rozpatrywany na podstawie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
Zamawiający, ofercie o najkrótszym terminie wykonania przyzna 40 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru.
termin najkrótszy z pośród ofert nieodrzuconych
Termin wykonania = ------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
terminu wykonania oferty badanej
Termin wykonania należy podać w dniach.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
po łącznej ocenie kryteriów nr 1 i 2.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższa ofertę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając nową ofertę nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowanych w uprzednio złożonej ofercie.
6. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
8. Na podstawie kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie oceniał każdą spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie, co najmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.
- posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie jednej roboty budowlanej, podobnej do przedmiotu zamówienia tj. budowa zbiorników podziemnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) o wartości nie niższej niż 200 000,00 brutto zł.
2. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 1, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizuje wymagane roboty budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ.
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Pzp, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;
3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, zreorganizował personel
b) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
c) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
3. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór formularza Wykaz robót stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto do oferty należy załączyć:wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ,
pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udział w postępowaniu - dotyczy ofert składanych przez wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu.
zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z działem VIII pkt 2 SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niewiążący wzór zobowiązania o oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe lub nieterminowe złożenie oferty. Zaleca się, aby rozpocząć składanie oferty z odpowiednim wyprzedzeniem.
15. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 3 o okres nie wykonywania przedmiotu umowy, spowodowanego jedną z następujących przyczyn:
1) wynikające z opóźnień w uzyskaniu decyzji administracyjnych, których pozyskanie następuje w terminie niezależnym od Wykonawcy,
2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót z powodu technologii realizacji prac objętych umową wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3) niemożności wykonania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub wstrzymuje wykonanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
3. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
4. W przypadku zmiany ustawowej stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy dla robót objętych przedmiotem umowy – w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy ezamowienia, która jest dostępn pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.