Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00338276/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
- 2023/BZP 00091781/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa "Śnieżka" II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo "Śnieżka"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 4a
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 757182212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sniezka@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sniezka.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa "Śnieżka" II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e419a733-2e93-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00188263/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338276/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Naprawa dwóch dróg:1) Droga od leśniczówki do gajówki nr inw. 220/1543 – leśnictwo Gruszków.
Zakres planowanych prac: ścięcie poboczy, wycięcie krzewów, wyrównanie istniejącej
nawierzchni wraz z jej rozluźnieniem i doziarnieniem klińcem, wyrównanie poboczy, wykonanie stabilizacji cementem, rozebranie wodospustów, wykonanie wodospustów podwójnych drewnianych, odmulenie przepustu.
2) Droga Kamiennogórski Szlak nr inw. 220/627 – leśnictwo Bukowa.
Zakres planowanych prac: ścięcie poboczy, odmulenie rowów, wyrównanie istniejących nawierzchni wraz z jej rozluźnieniem i doziarnieniem klińcem, wykonanie stabilizacji cementem, wykonanie wodospustów pojedynczych drewnianych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 657586,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Droga nad Jedlicą nr inw. 220/678 – leśnictwo Przełęcz.Zakres planowanych prac: uzupełnienie wymytej nawierzchni, uzupełnienie ubytków powierzchni drogi kruszywem, wykonanie podwójnego skropienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 40290,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Droga Wiktoria – Przekaźnik nr inw. 220/657 – leśnictwo Bukowa.Zakres planowanych prac: odmulenie rowu, zruszenie istniejącej rozmytej nawierzchni, uzupełnienie tłuczniem, zamiałowanie miałem kamiennym, wykonanie wodospustów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 299710,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
w ramach 4 części wyodrębnionych zostało 6 zadań polegających na remoncie dróg leśnych:1. Droga do Banku Genów nr inw. 220/517 – leśnictwo Karpacz. Zakres planowanych prac: wykonanie dwóch przepustów ϕ 60.
2. Droga na Szwajcarkę nr inw. 220/635 – leśnictwo Karpniki. Zakres planowanych prac: wykonanie dwóch przepustów ϕ 60, wykonanie rowu 150 metrów, uzupełnienie klińcem 90 m2.
3. Droga Relaks – Budniki nr inw. 220/795 – leśnictwo Karpacz. Zakres planowanych prac: wykonanie wodospustów w ilości 10 sztuk.
4. Droga Czernów – Harcerska Łąka nr inw. 220/683 leśnictwo Strużnica. Zakres planowanych prac: wykonanie rowu 28 m, uzupełnienie masą bitumiczną 150 m, zamontowanie wodospustów 10 sztuk, zamontowanie przepustu ϕ 60.
5. Droga Zimowa nr inw. 220/638 leśnictwo Przesieka. Zakres planowanych prac: wykonanie rowu 600 m, zamontowanie dwóch przepustów ϕ 40 – 10 m, zamontowanie wodospustów 10 sztuk.
6. Droga nr inw.D/09/921 – leśnictwo Janowice. Zakres prac: zamontowanie wodospustu podwójnego - 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 262044,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560878,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 727963,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 727963,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KAMA Ryszard Rzońca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110050864
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 16F
7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-533
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KAMA" RZOŃCA RYSZARD
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KAMA" RZOŃCA RYSZARD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 727963,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56020,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56020,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56020,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DORADO Janina Zimmer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111637181
7.3.3) Ulica: Karkonoska 99
7.3.4) Miejscowość: Łomnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-508
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DORADO" JANINA ZIMMER
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DORADO" JANINA ZIMMER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56020,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319919,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544521,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319919,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Maciej Szeląg wspólnik s. c. Usługi Budowlano Ziemne Melioracyjne i Transportowe
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wojciech Woziński wspólnik s. c. Usługi Budowlano Ziemne Melioracyjne i Transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991403706
7.3.3) Ulica: Naratów 68
7.3.4) Miejscowość: Niechlów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-215
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SZELĄG MACIEJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SZELĄG MACIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319919,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295470,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295470,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295470,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DORADO Janina Zimmer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111637181
7.3.3) Ulica: Karkonoska 99
7.3.4) Miejscowość: Łomnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-508
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DORADO" JANINA ZIMMER
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DORADO" JANINA ZIMMER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295470,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remonty dróg gminnych, chodników gminnych oraz wykonanie dojazdów do działek budowlanych w 2025 r."
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Ciasna nr ewid. dr. 02190394, 02190074 na odc. 0+000 do 1+760 - etap I
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Puńsk
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2214P Osiniec - Lubochnia
- Utrzymanie dróg gruntowych destruktem w gminie Warka - odcinek ulicy Dereniowej w Warce
- Zagospodarowanie kwater na cmentarzu komunalnym przy ul. Szpitalnej w Żarach - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.