Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00448808/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-21
- 2022/BZP 00491429/01 - Wynik z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem systemu do barwień IHC oraz ISH.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: 224312312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem systemu do barwień IHC oraz ISH.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8643ae32-6017-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://igichp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień
publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl ma możliwość do
złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na stronie internetowej https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „baza wiedzy". W postępowaniu należy używać kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AP.26.77.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem systemu do barwień IHC oraz ISH do wykonywania oznaczeń/testów metodą immunohistochemiczną (IHC) oraz hybrydyzacji In situ (ISH):
/1. Antybody Amyloid A 6 ml, op.1;/2. Antybody - MUC4 mouse 8G7 7 predilute op. 2;/3. BAP1mouse monoclonal C4 IVD op. 2; /4. BRAF V600E (VE1) MM PAB-US Export op. 1;/5. Brg-1 Antibody (AB110641) op. 1; /6. CD117(EP10) Rabbit Monoclonal PAB op. 2; /7. CINtec anti-p16 Histology (E6H4) op. 1; /8. CONFIRM anti-ALK-1 (ALK-01) op. 1; /9. CONFIRM anti-CD15 (MMA) op. 2; /10. CONFIRM anti-CD20 (L26) op.3; /11. CONFIRM anti-CD3 (2GV6) op. 3; /12. CONFIRM anti-CD34 (QBEnd/10) op. 2; /13.CONFIRM anti-CD45 (LCA) (RP2/18) op. 2; /14. CONFIRM anti-CD5 (SP19) op.2; /15. CONFIRM anti-CD99 (O13) op. 1; /16. CONFIRM anti-Calretinin (SP65) op. 6; /17. CONFIRM anti-Cytokeratin 20 (SP33) op. 3; /18. CONFIRM anti-Cytokeratin 7 (SP52) op.4; /19. CONFIRM anti-Desmin (DE-R-11) op. 2; /20. CONFIRM anti-EMA (E29) op. 7; /21. CONFIRM anti-ER (SP1) op. 3; /22. CONFIRM anti-Kappa (polyclonal) op. 1; /23. CONFIRM anti-Ki-67 (30-9) op. 12; /24. CONFIRM anti-Lambda (polyclonal) op. 1; /25. CONFIRM anti-MART-1/melan A (A103) op.1; /26. CONFIRM anti-Melanosome (HMB45) op. 2; /27. CONFIRM anti-PAX5 (SP34) op. 1; /28.CONFIRM anti-PR (1E2) op. 3; /29.CONFIRM anti-PSA (polyclonal) op. 1; /30. CONFIRM anti-S100 (polyclonal)..op. 2; /31. CONFIRM anti-Thyroid transcription factor (8G7G3/1) op. 2; /32. CONFIRM anti-Vimentin (V9) op. 3;/33. CONFIRM anti-bcl-2 (124) op. 2; /34. Claudin 4, 6 ml, RTU, BIO-API3121AA op.2; /35. FLI-1 Mouse Monoclonal MRQ-1 op. 1; /36.INFORM EBER Probe op.1; /37. Langerin mouse 12D6 7 predilute op. 1; /38. MTAP Polyclonal Antibody op.2; /39. MUC4 mouse 8G7 1 predilute, op. 2; /40. NUT (C52B1) Rabbit mAb, op. 1; /41. PATHWAY anti-HER-2/neu (4B5), op. 1;
/42. PAX8 (EP331) PAb, Cell Marque, op. 3; /43. SATB2, rabbit, EP281, 7 ml, predilute, op.2; /44. STAT6 Rabbit polyclonal SP79 IVD 1ML op. 1; /45. TLE1 mouse 1F5 1 predilute, op. 1; /46. VENTANA PD-L1 (SP263) CE IVD US Export, op. 25; /48. VENTANA anti-ALK (D5F3), op. 25; /49. VENTANA anti-CD10 (SP67), op. 1; /50. VENTANA anti-CEA (CEA31), op. 1; /51. VENTANA anti-Chromogranin A (LK2H10), op. 6; /52. VENTANA anti-Cytokeratin (CAM 5.2), op. 2; /53. VENTANA anti-Cytokeratin 5&6 (D5/16B4), op. 2; /54. VENTANA anti-E-Cadherin (36), op. 1; /55. VENTANA anti-P53 (Bp53-11)op. 2; /56. VENTANA anti-Pan Keratin (AE1/AE3 & PCK26), op. 6; /57. anti-Actin Smooth Musle (1A4), op. 2; /58. anti-CA 125 (OC125) op. 1; /59. anti-CD138 (B-A38), op. 1; /60. anti-CD163 (MRQ-26) op. 2; /61. anti-CD1a (EP3622), op. 1; /62. anti-CD21 (2G9) op. 1; /63. anti-CD30 (Ber-H2), op. 2; /64. anti-CD31 (JC70), op. 1; /65. anti-CD56 (MRQ-42) op. 14; /66. anti-CDX-2 (EPR2764Y) op. 4; /67. anti-Calcitonin (polyclonal), op. 1; /68. anti-Caldesmon (E89), op. 1; /69. anti-Calponin-1 (EP798Y), op.1; /70.anti-Cytokeratin 19 (A53-B/A2.26), op. 1; /71. anti-DOG-1 (SP31), op. 1; /72. anti-Ep-CAM (Ber-EP4)op. 1; /73. anti-Factor VIII R Ag. (polyclonal), op. 1; /74. anti-GATA3 (L50-823),op. 5; /75. anti-GCDFP-15 (EP1582Y), op. 1; /76. anti-GLUT-1 (polyclonal),op. 1; /77. anti-Hepatocyte Specific Antigen (OCH1E5),op. 1; /78. anti-IgG4 (MRQ-44),op. 1; /79. anti-Immunoglobulin G (polyclonal),op. 1; /80. anti-Mammaglobin (31A5),op. 2; /81. anti-Mesothelial Cell (HBME-1),op. 1; /82. anti-Napsin A (MRQ-60),op. 1; /83. anti-PHH3 (polyclonal),op. 1; /84. anti-PSAP (PASE/4LJ),op. 2; /85. anti-Placental Alkaline Phosphatase (NB10),op. 1; /86. anti-Podoplanin (D2-40),op.2; /87. anti-Renal Cell Carcinoma (PN-15),op. 1;/88. anti-SALL4 (6E3),op. 1; /89. anti-SOX-10 (SP267),op. 1; /90. anti-Synaptophysin (MRQ-40),op .11
/91. anti-TTF-1 (SP141),op. 38; /92. anti-Terminal Deoxynucleotidyl Transferase (polyclonal),op. 1; /93. anti-Thyroglobulin (2H11+ 6E1),op. 1; /94. anti-Uroplakin III (SP73),op.1; /95. anti-WT1 (6F-H2),op. 4;
/96. anti-alpha-Fetoprotein (AFP) (polyclonal),op. 1; /97. anti-beta-Catenin (14),op. 1; /98. anti-p40 (BC28),op. 29; /99. PAX 8 ( polyclonal , 7 ml ,rabbit - RTU, CM-363A-18),op. 1; /100. ERG (EPR3864) op. 1;/101. Cathepsin K (3F9),op.1. Najem systemu do barwień IHC oraz ISH do wykonywania oznaczeń/testów metodą immunohistochemiczną (IHC) oraz hybrydyzacji In situ (ISH) na okres 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38432000-2 - Aparatura do analizowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zostały określone w rozdziale XIII SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają dokonywanie zmian zawartej umowy w okolicznościach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 – 4 z dnia 11 września 2019 r. Prawa zamówień publicznych. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku:1) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony;
2) tymczasowego dostarczania towaru w jednostkowych opakowaniach o innej ilości sztuk w opakowaniu niż określona w ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku towaru w zaoferowanej wielkości opakowania;
3) zmiany na nowy towar równoważny po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie w przypadku braku oferowanego towaru (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu). Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w razie zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany stosownymi dokumentami. Po przeprowadzeniu negocjacji i ustaleniu charakteru zmiany Strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego towaru nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego towaru umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego terminu;
4) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych towaru na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości towaru obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku, gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do umowy;
5) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania.
6) cena oraz czynsz może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, od daty wejścia w życie stosownych aktów prawnych. Zmiana ceny oraz czynszu w takim przypadku wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu;
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rodzajowo-ilościowych w granicach 40% w ramach asortymentu i cen jednostkowych przedmiot umowy i w granicach łącznej wartości brutto umowy pomniejszonej o łączną kwotę brutto czynszu za cały okres obowiązywania umowy, z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-21
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej dla Centralnego Laboratorium podmiotu leczniczego " Zespół Opieki Zdrowotnej' w Kłodzku
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz odczynników, mat. zużywalnych, strzykawek do pobierania próbek gazometrycznych z pakietem serwisowym
- Dostawa odczynników do równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą 3 sztuk analizatorów parametrów krytycznych na okres 7 miesięcy
- Zakup i dostawa testów do badań metodą ELISA do posiadanego analizatora (Chorus Trio) w celu poszerzenia oferty diagnostycznej o dodatkowe badania dla Pracowni Wirusologii
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.