eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiatów"Projekty przebudowy dróg w ciągach ulic: Piaskowej, Rolniczej, Wiejskiej i Białoboki w Trzebiatowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Projekty przebudowy dróg w ciągach ulic: Piaskowej, Rolniczej, Wiejskiej i Białoboki w Trzebiatowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIATÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Trzebiatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebiatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913872984

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebiatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trzebiatow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekty przebudowy dróg w ciągach ulic: Piaskowej, Rolniczej, Wiejskiej i Białoboki w Trzebiatowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-266ebd2d-6013-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030116/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi projektowe branży drogowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiatow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania (Platforma):
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiatow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2. 1) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
6) Dokumenty oferty oraz podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, przekazywane w postępowaniu, należy przekazać w formatach plików określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247), lub innych dopuszczonych przez zamawiającego.
7) Z uwzględnieniem powyższego, zamawiający zaleca formaty danych, w jakich wykonawca w szczególności może złożyć ofertę oraz pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty: .pdf, .jpg (.jpeg), .doc, .docx, lub .xls, ze szczególnym wskazaniem na .PDF.
3. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące korespondencji, z uwagi na limit znaków, zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.22.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa drogi w ciągu ulicy Piaskowej, Rolniczej i Wiejskiej w Trzebiatowie:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie DWÓCH niezależnych opracowań:
a) pierwsze opracowanie dotyczyć będzie przebudowy drogi w ciągu ulic Piaskowej i Rolniczej, w szczególności w zakresie działek nr 69/6, 71 i 302, obręb Trzebiatów-2, gmina Trzebiatów – miasto;
b) drugie opracowanie dotyczyć będzie przebudowy drogi w ciągu ulicy Wiejskiej, w szczególności w zakresie działek nr 337/2, 199/9, 274, 198, 193/1, obręb Trzebiatów-2, gmina Trzebiatów – miasto.
Obszar opracowania ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków pod numerem B-564 pn.: „Przedmieście Kołobrzeskie”, w związku z czym wszelkie inwestycje przeprowadzane w jego granicach powinny być uzgadniane z wojewódzkim konserwatorem zabytków w trybie art. 39 ust. 3 ustawy Prawo budowlane.
Przewiduje się wstępnie zaprojektowanie nawierzchni asfaltowej.
W ramach opracowania, wykonawca zaprojektuje, na wylocie istniejącej kanalizacji deszczowej, separator i piaskownik, a także uzyska pozwolenie wodnoprawne wydawane przez Wody Polskie, jeżeli będzie wymagane przepisami.
2. W tematach, w których przewidziana jest do realizacji budowa lub rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, będzie konieczne uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3. Zadania mogą wymagać uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
4. Wiele informacji na temat uwarunkowań dotyczących poszczególnych działek objętych przedmiotem zamówienia, można uzyskać korzystając z Systemu Informacji Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Trzebiatowie, link do strony internetowej:
https://trzebiatow.e-mapa.net/
5. Przewiduje się wstępnie, że realizacja inwestycji odbędzie się w drodze pozwolenia na budowę. Wykonawca przedłoży zamawiającemu przede wszystkim komplet dokumentów w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia realizacji inwestycji, w tym projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary i kosztorysy inwestorskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w ciągu ulicy Białoboki w Trzebiatowie, w szczególności w zakresie działki nr 2039/2, obręb Trzebiatów-1, gmina Trzebiatów – miasto i działki nr 887, obręb Gorzysław, gmina Trzebiatów - obręb wiejski.
Przewiduje się wstępnie zaprojektowanie nawierzchni asfaltowej, za wyjątkiem odcinka na wysokości „Dworku nad Regą”, gdzie ma pozostać nawierzchnia brukowa.
W ramach opracowania, wykonawca zaprojektuje kanalizację deszczową i sanitarną (wykonawca wystąpi do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji z siedzibą w Chełmie Gryfickim (72-320 Trzebiatów) o wydanie warunków technicznych), a także uzyska pozwolenie wodnoprawne wydawane przez Wody Polskie, jeżeli będzie wymagane przepisami.
2. W tematach, w których przewidziana jest do realizacji budowa lub rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, będzie konieczne uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3. Zadania mogą wymagać uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
4. Wiele informacji na temat uwarunkowań dotyczących poszczególnych działek objętych przedmiotem zamówienia, można uzyskać korzystając z Systemu Informacji Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Trzebiatowie, link do strony internetowej:
https://trzebiatow.e-mapa.net/
5. Przewiduje się wstępnie, że realizacja inwestycji odbędzie się w drodze pozwolenia na budowę. Wykonawca przedłoży zamawiającemu przede wszystkim komplet dokumentów w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia realizacji inwestycji, w tym projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary i kosztorysy inwestorskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wykonawca musi wykazać, że dysponuje:
- osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w branży drogowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, którą skieruje do wykonywania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W oparciu o art. 273 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
Jednocześnie, zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu WRAZ Z OFERTĄ:
a) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. UWAGA! Na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych, przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej traktuje się jak wykonawców wspólnie ubiegających się o dzielenie zamówienia;
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach innych podmiotów. Wzór zobowiązania wraz ze wstępnym oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp podmiotu udostępniającego zasoby - stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Na wezwanie zamawiającego, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, ZŁOŻY W WYZNACZONYM TERMINIE, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI OD DNIA WEZWANIA, podmiotowe środki dowodowe, aktualne na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ:
1) formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, w następującym zakresie:
- spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego w rozdziale XVI ust. 3 SWZ,
- wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) –zwanej dalej „ustawą Pwa”.
W związku z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, ww. dokument składa każdy z wykonawców na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ponadto, w związku z art. 125 ust. 5 oraz art. 119 ustawy Pzp, wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, przedkłada zamawiającemu wraz z ofertą również oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu [odpowiednio:] wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - załączniku nr 2 do SWZ dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) odpowiednie pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy, gdy w imieniu [odpowiednio:] wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS, CEiDG, lub innego właściwego rejestru.
6) Podmiotowe środki dowodowe, jakie należy złożyć wraz z ofertą, wymienione w rozdziale 5.7 pkt 1. niniejszego ogłoszenia.

2. Wykonawca, w celu podpisania umowy, przedkłada zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 59 ustawy Pzp, jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

A. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca przedkłada wraz z ofertą:
1. Oświadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy;
2. Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3. Odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

B. W celu podpisania umowy, wykonawca przedkłada zamawiającemu również kopię umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 59 ustawy pzp, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:
1) zmianie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy;
2) zmianie wynagrodzenia umownego;
3) zmianie zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub sposobu spełnienia świadczenia,
4) zmianie składu personelu wykonawcy (zespołu projektantów).
2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy będzie możliwa, jeżeli:
1) pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, projektant nie uzyska wymaganych dokumentów, w szczególności uzgodnień, opinii, warunków technicznych, postanowień lub decyzji pozwalających wykonać w terminie przedmiot niniejszej umowy, (...);
2) w przypadku konieczności dostosowania treści umowy do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w przypadku zmiany przepisów, co miałoby wpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy;
3) wystąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub sposobu wykonania świadczenia, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu;
4) wystąpi konieczność wykonania prac dodatkowych, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć na etapie ogłaszania zamówienia, a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji niniejszej umowy;
5) wystąpi konieczność uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, które wynikły w trakcie uzyskiwania przez projektanta wymaganych dokumentów, w szczególności uzgodnień, opinii, warunków technicznych, postanowień lub decyzji pozwalających wykonać przedmiot niniejszej umowy;
6) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze niezawinione przez żadną ze Stron lub zdarzenie o charakterze siły wyższej - uniemożliwiające wykonywanie zamówienia. Strony na mocy pisemnego aneksu przedłużą termin realizacji zamówienia, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jego przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności;
7) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), (...).
3. Zmiana wynagrodzenia umownego będzie możliwa w następujących przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego i zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez projektanta. W takim przypadku, wartość netto wynagrodzenia projektanta nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
2) nastąpi konieczność:
a) zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub sposobu wykonania świadczenia, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu,
b) wykonania prac dodatkowych na etapie sporządzania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć na etapie ogłaszania zamówienia, a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji niniejszej umowy,
c) uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć, działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, które wynikły w trakcie uzyskiwania przez projektanta wymaganych dokumentów w szczególności uzgodnień, opinii, warunków technicznych, postanowień lub decyzji pozwalających wykonać przedmiot niniejszej umowy.
4. Zmiana zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub sposobu wykonania świadczenia.
5. Zmiana polegająca na zmianie składu zespołu projektantów.
6. Wszystkie powyższe zmiany treści umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
7. Powyższe przyczyny zmian umowy, stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do zamawiającego.
Szczegóły zawiera wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-18 09:25

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiatow/proceedings >>> sekcja: "Formularz"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.