eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójDostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 85 701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57b087b7-1f56-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57b087b7-1f56-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087303/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa produktów farmaceutycznych, preparatów do żywienia dojelitowego i pasków do glukometrów dla Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347194

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 38767,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji dla Działu Farmacji Szpitalnej do Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o., których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający prowadzi postępowanie z podziałem na 3 pakiety. Niniejsze zadanie obejmuje pakiet nr 1: Produkt leczniczy
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Postępowanie składa się z 3 części, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Każda z części postępowania będzie rozpatrywana osobno. Wykonawca może złożyć ofertę nakażdą dowolnie wybraną przez siebie część. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć ofertę jeden wykonawca. Pełna oferta częściowa musi zawierać wypełnione wszystkie pozycje (w zakresie części, której / których realizację Wykonawca oferuje) wymienione w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Podane ilości w załączniku nr 1 do SWZ należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umownych. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.
6. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie Kierownik Działu Farmacji Szpitalnej lub osoba przez niego upoważniona. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostawa jest zgodna pod względem ilościowym i jakościowym z załączonymi dokumentami.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy określa formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 1863,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji dla Działu Farmacji Szpitalnej do Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o., których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający prowadzi postępowanie z podziałem na 3 pakiety. Niniejsze zadanie obejmuje pakiet nr 2: Płyny
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Postępowanie składa się z 3 części, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Każda z części postępowania będzie rozpatrywana osobno. Wykonawca może złożyć ofertę nakażdą dowolnie wybraną przez siebie część. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć ofertę jeden wykonawca. Pełna oferta częściowa musi zawierać wypełnione wszystkie pozycje (w zakresie części, której / których realizację Wykonawca oferuje) wymienione w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Podane ilości w załączniku nr 1 do SWZ należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umownych. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.
6. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie Kierownik Działu Farmacji Szpitalnej lub osoba przez niego upoważniona. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostawa jest zgodna pod względem ilościowym i jakościowym z załączonymi dokumentami.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy określa formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 8740,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji dla Działu Farmacji Szpitalnej do Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o., których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający prowadzi postępowanie z podziałem na 3 pakiety. Niniejsze zadanie obejmuje pakiet nr 3: Płyny i roztwory do infuzji
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Postępowanie składa się z 3 części, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Każda z części postępowania będzie rozpatrywana osobno. Wykonawca może złożyć ofertę nakażdą dowolnie wybraną przez siebie część. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć ofertę jeden wykonawca. Pełna oferta częściowa musi zawierać wypełnione wszystkie pozycje (w zakresie części, której / których realizację Wykonawca oferuje) wymienione w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Podane ilości w załączniku nr 1 do SWZ należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania zamówienia, służące określeniu ceny oferty, tj. ustaleniu szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umownych. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.
6. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie Kierownik Działu Farmacji Szpitalnej lub osoba przez niego upoważniona. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostawa jest zgodna pod względem ilościowym i jakościowym z załączonymi dokumentami.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy określa formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 28194,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1749,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1749,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1749,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1749,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla pakietu nr 2 na mocy art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dla pakietu nr 2: Płyny.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla pakietu nr 3 na mocy art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dla pakietu nr 3: Płyny i roztwory do infuzji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.