Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce nieużytkowanych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gospodarstwa Rolnego w Kopydłowie gmina Biała powiat wieluński
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-420
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.lodz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce nieużytkowanych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gospodarstwa Rolnego w Kopydłowie gmina Biała powiat wieluński2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d143a6e-3745-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118478/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty budowlane (rozbiórki bud.gospodarczych) w Gospodarstwie Rolnym w Kopydłowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LOD.WOP.260.6.2023.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce nieużytkowanych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gospodarstwa Rolnego w Kopydłowie gmina Biała powiat wieluński.
Budynki wyznaczone do rozbiórki:
- budynek mieszkalny nr inw. 147
- budynek tuczarni nr inw. 149
- budynek gospodarczy nr inw. 108/240,
- budynek magazynu zbożowego nr inw. 150
UWAGA! Zamawiający, przewiduje obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej i zgodnie z art. 134 ust. 1 pkt 9) uPZP wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zgodnie z art. 226. 1. pkt 18) uPZP Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej - na miejscu (teren Gospodarstwa Rolnego w Kopydłowie – dz. nr ewid. 8/17 w Kopydłowie) w dniu 22.08.2023. r., godz. 10.00.
UWAGA! Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty, będącej łączną wartością materiałów z odzysku wg wyceny Zamawiającego wynoszącej 35.033,54 zł +VAT (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy trzydzieści trzy złotych i pięćdziesiąt cztery groszy) na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE Łukasz Leśnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302772849
7.3.3) Ulica: Ogrody 1A
7.3.4) Miejscowość: Ogrody
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ŁUKASZ LEŚNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ŁUKASZ LEŚNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługa subskrypcji baz danych"
- 2024 Dostawa materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji
- "Stanowisko demonstracyjno-szkoleniowe (symulator) napędu hybrydowego i elektrycznego wraz z doposażeniem - moduł z ogniwem paliwowym"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 199 w Łodzi
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera w Łodzi w okresie 36 miesięcy
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z konfiguracją i instalacją oprogramowania oraz podłączenie do domeny AD
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Mickiewicza wraz z wprowadzeniem do ul. Słonecznej.
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Korycinie- adaptacja pomieszczenia
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją placu zabaw przy ul. Gibalskiego.
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Budowa windy dla osób niepełnosprawnych przy Urzędzie Gminy Haczów- likwidacja barier architektonicznych w budynku użyteczności publicznej.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.