Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345650/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
- 2022/BZP 00497501/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Raba Wyżna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raba Wyżna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raba Wyżna 41
1.5.2.) Miejscowość: Raba Wyżna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-721
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182691250
1.5.8.) Numer faksu: 182691251
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabawyzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.rabawyzna.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Raba Wyżna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8500a89f-334b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023906/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Raba Wyżna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345650/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259982,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmuje: - serwery i NAS dla Urzędu Gminy Raba Wyżnaa) serwer domenowy - 1 szt.
b) serwer EZD – 1 szt.
c) NAS – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48823000-3 - Serwery plików
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 68970,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmuje: – dostawę laptopów dla Urzędu Gminy Raba Wyżna – 9 sztSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 27746,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 3 obejmuje skanery i czytniki dla Urzędu Gminy Raba Wyżnaa) skaner 1 – 3 szt.
b) skaner 2 – 3 szt.
c) czytniki kodów kreskowych – 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.5.) Wartość części: 20626,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 obejmuje: switch dla Urzędu Gminy Raba Wyżna – 1 sztSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 11407,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 5 obejmuje dostawę oprogramowania biurowego dla Urzędu Gminy Raba Wyżna - 35 szt. w wersji pudełkowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 33978,58 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 obejmuje: serwery dla Zakładu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół Gminy Raba Wyżna:a) serwer do OCL_GPLI – 1 szt.
b) serwer plików – 1szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 23344,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 obejmuje: dostawę UTM (urządzenia dla 1 szt. Zakład Ekonomiczno-Administracyjny Szkół gminy Raba Wyżna, 1 szt. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.5.) Wartość części: 22255,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 obejmuje: serwer i szafa serwerowa dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej:a) serwer – 1szt.
b) szafa serwerowa 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.5.) Wartość części: 34322,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 obejmuje: zestawy wideokonferencyjne dla Urzędu Gminy Raba Wyżna:a) zestaw telekonferencyjny z monitorem – 1 szt.
b) zestaw telekonferencyjny – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
4.5.5.) Wartość części: 17329,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82331,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82331,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82331,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 26 98 184
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82331,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35667,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35667,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35667,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 26 98 184
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35667,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28472,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28472,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28472,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 26 98 184
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28472,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15248,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15248,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15248,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 26 98 184
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15248,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38271,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38271,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38271,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 26 98 184
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38271,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-16Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23 września 2022 roku Zamawiający otworzył oferty złożone na zadanie pn. „Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” realizowanego przez Gminę Raba Wyżna”. Dla przedmiotowego zadania dla części 6, została złożona 1 oferta Wykonawcy CLI Systemy Komputerowe Marek Pierwoła z siedzibą ul. Sokoła 16, 34-400 Nowy Targ. Zamawiający podczas badania ofert zauważył, że Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu (stanowiącej przedmiotowy środek dowodowy) nie wskazał w wierszu nr 9 – wewnętrzna pamięć masowa - ilości oferowanych dysków. Z treści wpisanej przez Wykonawcę w tym polu, Zamawiający nie może jednoznacznie odczytać czy Wykonawca spełnia wymagania minimalne postawione dla przedmiotowej części zamówienia, a jakiekolwiek wyjaśnienia w tym zakresie doprowadziłyby do zmiany oferty Wykonawcy. Zamawiający w treści SWZ w rozdziale VIII pkt 9, zastrzegł że zgodnie z art. 107 ust. 2 Ustawy Pzp nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako ofertę niezgodną z warunkami zamówienia.
Z uwagi na powyżej opisane okoliczności koniecznym stało się unieważnienie przedmiotowego postępowania w części 6.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19926,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLI Systemy Komputerowe Marek Pierwoła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351048757
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19926,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41102,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41102,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41102,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 26 98 184
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41102,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-11Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22914,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22914,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22914,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 26 98 184
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22914,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28INNE PRZETARGI RABA WYŻNA
- ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
- DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ RABA WYŻNA - CZĘŚĆ I
- Przebudowa drogi gminnej nr 364115K Karbówka na odcinku I w km od 0+010 do km 0+230 oraz na odcinku II w km od 0+270 do km 0+420 w miejscowości Rokiciny Podhalańskie
więcej: przetargi RABA WYŻNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.