eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane polegające na naprawie tarasu zewnętrznego w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na naprawie tarasu zewnętrznego w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na naprawie tarasu zewnętrznego w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4040761d-38d1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073493/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Naprawa tarasu w budynku MEiN przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362568/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.18.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325435,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie tarasu zewnętrznego w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3, zgodnie z dokumentacją projektową (zawartą w Załączniku nr 7 do SWZ).
2. W ramach robót budowlanych, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) Wykonania robót rozbiórkowych i demontażowych obejmujących głównie:
a) rozbiórka poszczególnych warstw tarasu:
 wylewki betonowej,
 styropianu,
 izolacji przeciwwilgociowej,
 elementów odwodnienia i obróbek blacharskich,
2) Wykonania robót budowlanych i instalacyjnych obejmujących głównie:
a) wykonanie nowych warstw tarasu w tym:
 wylewki betonowej,
 izolacji akustycznej,
 hydroizolacji,
 położenie posadzki,
 odwodnienia liniowego,
 obróbek blacharskich,
b) wykonanie wszystkich niezbędnych, wymaganych przepisami prób technicznych i pomiarów wykonanych robót oraz instalacji,
3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający informuje, że roboty budowlane dot. naprawy tarasu zewnętrznego są częścią pierwotnego całościowego projektu przebudowy sali konferencyjnej 117, tarasu i holu wejściowego do budynku. Wobec powyższego Wykonawca Przedmiotu zamówienia powinien w planowanych robotach uwzględnić realizowane równolegle prace remontowe w budynku, w tym konieczność uzgodnień z innym wykonawcą w sytuacji wystąpienia prac zazębiających się w obszarze Przedmiotu umowy, tj. wymiana stolarki okiennej itp. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wgląd do pełnej dokumentacji projektowej w powyższym zakresie i zapewni koordynację robót przez osoby wyznaczone.
4. Przedmiot Umowy obejmuje również udzielenie 5 letniej gwarancji na wykonane roboty i 5 letniej rękojmi, na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR). Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396571,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396571,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396571,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-INŻ Tomasz Olkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550770930

7.3.3) Ulica: Al. Rzeczypospolitej

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396571,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Roboty będące Przedmiotem Umowy Wykonawca:
1) zacznie realizować w ciągu siedmiu (7) dni kalendarzowych od daty podpisania protokołu wprowadzenia Wykonawcy na teren robót;
2) zrealizuje zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w §3 ust. 2 pkt 2 Umowy, w terminie sześćdziesięciu (60) dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej Umowy, roboty obejmujące taras i następujący zakres robót:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe - 100%;
b) roboty budowlane i instalacyjne – 100%.
3) za moment wykonania robót przez Wykonawcę Strony uznają dzień, w którym Wykonawca zakończy realizację robót i zgłosi je pisemnie Zamawiającemu do odbioru końcowego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.