Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00333670/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Promna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROMNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 5
1.5.2.) Miejscowość: Promna-Kolonia
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-803
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminapromna@promna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://promna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Promna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f8f2221-13bc-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247999/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Promna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu w ramach zadania pn. „Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Promna”.
2. Autobus będący przedmiotem zamówienia spełniać musi następujące, minimalne parametry:
A. Autobus powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, bez wad oraz musi spełniać niżej wymienione parametry techniczne i wizualne:
1) rok produkcji: nie wcześniej niż 2024
2) ilość miejsc siedzących 35, Zamawiający dopuszcza 34 + 1 kierowca
3) kolor nadwozia pomarańczowy (Zamawiający dopuszcza oferowanie pojazdu oklejonego folią) – do ustalenia przed podpisaniem umowy
4) lakier matowy
5) rodzaj paliwa DIESEL
6) pojemność skokowa silnika: min 2500 cm3 – max. 3000 cm3
7) moc silnika: 150 KM - 210 KM
8) norma emisji spalin: EURO 6
9) skrzynia biegów: automatyczna
10) liczba osi 2
11) uwzględniać wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 Ustawy Pzp i zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. Z 2020 r. poz. 1062 z późń. zm.) – autobus musi być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych tj. 1 osoby na wózku inwalidzkim.
12) spełniać wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 202 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r. poz. 2022 z późn.zm.)
13) autobus winien posiadać wszystkie konieczne dokumentacje dopuszczenia pojazdu do ruchu publicznego(homologacja) umożliwiające rejestrację pojazdu
B. Posiadać wyposażenie niezbędnie wymagane:
1) pasy bezpieczeństwa trzypunktowe we wszystkich fotelach
2) fotele z zintegrowanymi zagłówkami – tapicerka do uzgodnienia z Zamawiającym
3) rampa aluminiowa montowana w szyny między ostatnim rzędem foteli a tylnymi drzwiami, Zamawiający dopuszcza windę dla osoby niepełnosprawnej
4) fotele w ostatnich dwóch rzędach na nogach umożliwiających szybkie wypięcie z szyn
5) pasy mocujące wózek osoby niepełnosprawnej do listwy podłogowej
6) podłoga płaska antypoślizgowa
7) podświetlane stopnie wejściowe
8) ABS
9) wspomaganie kierownicy
10) immobilizer
11) ESP (stabilizacja toru jazdy)
12) centralny zamek
13) drzwi przednie elektrycznie otwierane i zamykane
14) elektryczne szyby, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie, w którym tylko szyba w oknie kierowcy będzie elektryczna
15) lusterka boczne podgrzewane
16) tachograf cyfrowy
17) radio z nagłośnieniem kabiny pasażerskiej
18) ogrzewanie postojowe
19) klimatyzacja kierowcy,
20) klimatyzacja części pasażerskiej w półkach z rozprowadzeniem na poszczególnych pasażerów
21) poduszka powietrzna kierowcy
22) ścianka za kierowcą
23) oświetlenie sufit LED standard
24) halogen zewnętrzny – tylny
25) półki na bagaż proste z panelami (oświetlenie, głośnik, wyjście klimatyzacji)
26) firanki w kabinie pasażerskiej
27) koło zapasowe z podnośnikiem i kluczami
28) znaki szkolne
29) trójkąt ostrzegawczy
30) dwie gaśnice proszkowe 2 kg. jedna z przodu, druga z tyłu
31) sygnał dźwiękowy w czasie cofania pojazdu
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810078,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biedulewicz Jerzy Jan Przedsiębiorstwo Usługowe Bus Service
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846 107 73 64
7.3.3) Ulica: Portowa 44
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.