Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345541/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072388927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zdrojowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 854 16 32, wew. 243
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scr@scr-ustron.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr-ustron.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8af6e053-1dac-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af6e053-1dac-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053602/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚCR/EDO/07/2024/EDO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141982,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia budynku i terenów Zamawiającego zlokalizowanych w Ustroniu przy ulicy Zdrojowej 6. Ochrona fizyczna winna być realizowana przez umundurowanego pracownika ochrony w formie stałej i bezpośredniej w następujące dni i godziny: w dni robocze – tj. od poniedziałku do niedzieli - 12 godzin na dobę, w godz. od 19:00 – 7:00,
w dni wolne od pracy, tj. święta – w systemie 18 godzin na dobę, w godz. 13:00 – 7:00.
Przewidywana ilość roboczogodzin przez okres trwania umowy wynosi razem: 4338 roboczogodzin, w tym: - w dni robocze – 4104 roboczogodzin, - w święta i dni wolne od pracy – 234 roboczogodzin.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający wymaga aby kadra pracownicza Wykonawcy (pracownicy bezpośrednio świadczący usługę ochrony), która będzie świadczyć usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, składała się z osób pełnosprawnych fizycznie, umożliwiającą realizację przedmiotu zamówienia w trybie zmianowym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. „O ochronie osób i mienia”(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.),
b) przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu imiennej listy pracowników Wykonawcy, którzy będą świadczyć usługi dla Zamawiającego, a jeżeli będą już znane osoby, również listę osób awaryjnie wykonujących usługę w razie absencji pracowników z ww. wykazu,
c) przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu aktualnej Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia t.j. Dz.U.2021.1995)
d) wymaga się, aby usługi realizowane były przy pomocy osób, które nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, dokumentom lub ochronie informacji. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotowych usług jest zobowiązany do stosowania oraz przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2015.2135 ze zm.) oraz ustawy z dnia z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. 742 ze zm.). Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca posiadał wydzielony i zorganizowany pion ochrony informacji niejawnych z kancelarią tajną i pełnomocnikiem. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy Wykonawcy przewidziani do wykonywania usług i osoby ich nadzorujące posiadały poświadczenie bezpieczeństwa oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
e) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pracownikom ochrony, wykonujących prace na obiekcie, wsparcie grup interwencyjnych/załóg patrolowych pracujących na terenie miasta Ustroń w każdym uzasadnionym przypadku, która w ramach umowy podejmie działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu mienia Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 7-15 minut,
f) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia książki dyżurów, do której upoważniony personel Wykonawcy oraz Zamawiającego wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony fizycznej osób i mienia na terenie chronionych obiektów,
g) Wykonawca odpowiada za ochronę własności – mienia Zamawiającego w okresie trwania usługi i będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego szkody,
h) Wykonawca ponosi w całości odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania, niedbalstwa i działania swoich pracowników, jak również podwykonawców, którymi się posługuje,
i) Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym, jako rezultat realizacji świadczonych usług albo przez personel Wykonawcy, jak również przez podwykonawców,
j) podczas realizacji usług Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni odpowiednią odzież, dla zapewnienia ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy realizacji usługi. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uzgodnione w umownej cenie oferty. Wykonawca ponosi odpowiedzialność BHP,
k) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego.
Zakres czynności przedmiotu zamówienia:
Do obowiązków służby ochrony będzie należało między innymi:
1) czuwanie nad bezpieczeństwem osób i mienia znajdującego się w obiekcie,
2) weryfikacja dostępu do chronionego obiektu,
3) podgląd rejestrowanych obrazów z zainstalowanych kamer,
4) obsługa centrali p.poż. oraz podjęcie działań przewidzianych w „Instrukcji przeciwpożarowej” obowiązującej u Zamawiającego,
5) obsługa płatnego systemu parkingowego,
6) codzienne sprawdzanie budynku w zakresie:
zagrożeń i awarii (w tym m.in. kotły, dźwigi),
wyłączania wszystkich urządzeń elektrycznych (oprócz komputerów) w pomieszczeniach gdzie świeci się światło,
zamykania okien,
wygaszania świateł,
zamykanie drzwi zewnętrznych,
innych, niewymienionych wyżej zagrożeń mogących przyczynić się do zagrożenia życia i zdrowia pacjentów, personelu oraz zniszczenia mienia,
7) obowiązek dotyczy pomieszczeń, do których Zamawiający udostępni klucze, w których świeci się światło i słychać hałas,
8) w przypadku jakichkolwiek zagrożeń Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego pracownika Zamawiającego, Policję, Straż Pożarną i inne służby,
9) Pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności dozoru zobowiązani są do sporządzania na bieżąco raportów dziennych z przebiegu służby, odnotowując w książce wszystkie istotne fakty, jakie miały miejsce w czasie pełnionego dyżuru. Raporty będą udostępnione na posterunku ochrony (Izba Przyjęć) upoważnionym do tego pracownikom Zamawiającego.
10) Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w oparciu o zatrudnionych pracowników. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, do realizacji niniejszego zadania, utrzymywał co najmniej 3 stałych strażników. Wykaz pracowników Wykonawca przekazywał będzie osobie upoważnionej przez Zamawiającego,
11) Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy Wykonawcy przewidziani do wykonywania usług i osoby ich nadzorujące posiadały poświadczenie bezpieczeństwa oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
12) wymaga się, aby usługi realizowane były przy pomocy osób, które nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, dokumentom lub ochronie informacji. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotowych usług jest zobowiązany do stosowania oraz przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz.1781 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79713000-5 - Usługi strażnicze
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162740,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194701,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162740,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Komes Serwis Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „Centrum Ochrony Security” Sp. z o.o.; „Security Group” Sp. z o.o.; Komes Bis Sp. z o.o.; Security Business Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372669520
7.3.3) Ulica: Ks. Franciszka Ścigały 10
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162740,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Zniesienie barier architektonicznych i poprawa dostępności poprzez montaż dźwigu osobowego - nr 2
- Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury IT
- Zakup systemu do rehabilitacji kardiologicznej wraz z cykloergometrami rehabilitacyjnymi dla Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w Ustroniu
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- Wykonywanie usług portierskich i dozoru od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Usługa w zakresie ochrony obiektów Zespołu Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- "Świadczenie usług ochrony całodobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.