Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192207/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej – realizacja projektu
w zakresie gminy Cieszków oraz gminy Krośnice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MILICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713840764
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@milicz-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, http://bip.milicz-powiat.pl/m,23,ogloszenia.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej – realizacja projektuw zakresie gminy Cieszków oraz gminy Krośnice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9090561-e2f8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.6640.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej w zakresie realizacji projektu na terenie gminy Cieszków oraz gminy Krośnice.
1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
a) Projekt modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej w zakresie gminy Cieszków oraz gminy Krośnice obejmuje 384 punkty osnowy poziomej. Osnowę poziomą o podwyższonej dokładności wysokościowej będą stanowić 272 nowe punkty i 97 adaptowanych jako punkty główne (w tym 4 do wymiany stabilizacji) oraz 4 adaptowane punkty jako ekscentry. Prace nad realizacją projektu będą obejmowały:
− stabilizację nowych punktów;
− dostosowanie stabilizacji istniejących punktów przez umieszczenie sferycznych bolców;
− pomiar metodą statyczną GNSS z wyznaczeniem wysokości;
− obliczenie współrzędnych i wysokości w państwowym systemie odniesień przestrzennych;
− sporządzenie opisów topograficznych;
− zawiadomienie właścicieli nieruchomości o umieszczeniu punktów.
Osnowę poziomą – punkty wcięte będą stanowić 4 wieże kościołów. Prace będą obejmowały:
− pomiar metodą wcięć kątowych;
− obliczenie współrzędnych w państwowym systemie odniesień przestrzennych łącznie z siecią GNSS;
− sporządzenie opisów topograficznych.
Osnowę poziomą adaptowaną, stanowi 11 punktów dawnej II klasy, dla których istniejące współrzędne należy przeliczyć do układu PL-ETRF2000-2000 i sporządzić nowe opisy topograficzne.
b) Dla wszystkich punktów należy sporządzić nowe pliki wsadowe do BDSOG zgodnie z ustaleniami z PODGiK.
c) Z wykonanych prac należy sporządzić operat techniczny zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów.
d) Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zasady realizacji usługi zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga złożenia oferty w której będzie oszacowana łączna wartość zadania, pod rygorem odrzucenia oferty.
5. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowego odbioru, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
6. Wykonawca wystawi fakturę zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz,
NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.
II. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
VII. Zamawiający nie dopuszczę składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
VIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 o 8 ustawy PZP.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.25.00.00-5 – Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71.33.00.00-0 – Różne usługi inżynieryjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329357,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne Andrzej Kudłacik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980005713
7.3.3) Ulica: ul. Kniaziewicza 22/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-455
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ KUDŁACIK USŁUGI GEODEZYJNE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ KUDŁACIK USŁUGI GEODEZYJNE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Przebudowa drogi w miejscowości Wziąchowo Wielkie
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podsta. oraz ośrodków edukacyjnych, w roku szkolnym: 02.01-27.06.2025 oraz 02.09-31.12.2025 r.
- "Ubezpieczenie Powiatu Milickiego oraz podległych jednostek organizacyjnych"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Tworzymirki Górne, gmina Milicz
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego
- Przebudowa zbiornika wodnego na działce nr 73/1 w miejscowości Trębice Dolne, gm. Paprotnia
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Szczecińskiej 13 w Toruniu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.