Og³oszenie z dnia 2023-10-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00446168/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-16
- 2023/BZP 00453190/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00457340/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-23
- 2023/BZP 00499654/01 - Wynik z dnia 2023-11-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga ubezpieczenia Gminy Ma³y P³ock (3 czê¶ci).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malyplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Attis Broker Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017260707
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Klimczaka 1
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 02-797
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: broker@attis.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.attisbroker.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga ubezpieczenia Gminy Ma³y P³ock (3 czê¶ci).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-279fa5f5-641c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00431282
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00059462/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³uga ubezpiecznia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia
1. Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia Zamawiaj±cy okre¶la poufny charakter informacji zawartej w czê¶ci:ZA£¡CZNIK NR 1 DO SWZ – CHARAKTERYSTYKA ZAMAWIAJ¡CEGO
ZA£¡CZNIK NR 1a DO SWZ – OPIS RYZYKA – dla czê¶ci 1
ZA£¡CZNIK NR 1b DO SWZ – OPIS RYZYKA – dla czê¶ci 2
ZA£¡CZNIK NR 1c DO SWZ – OPIS RYZYKA – dla czê¶ci 3
ZA£¡CZNIK NR 2 DO SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (DALEJ OPZ)
2. Sposób dostêpu do informacji poufnych zgodnie z art. 280 ust. 3 w zw. z art. 18 ust. 4 ustawy PZP. Wykonawca informacje o charakterze poufnym mo¿e uzyskaæ poprzez zawnioskowanie o ich przes³anie w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker w zak³adce niniejszego postêpowania. We wniosku o przes³anie Czê¶ci poufnej SWZ nale¿y podaæ dane dotycz±ce Wnioskodawcy i Wykonawcy, którego reprezentuje powo³uj±c siê na numer przedmiotowego postêpowania.
3. Wymagania zwi±zane z ochron± poufnego charakteru informacji. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia przeznaczone s± wy³±cznie do przygotowania oferty i w ¿adnym wypadku nie powinny byæ wykorzystane w innym celu, ani udostêpniane osobom trzecim nie uczestnicz±cym w postêpowaniu chyba, ¿e jest to konieczne i niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu i przygotowania oferty. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania poufno¶ci co do tre¶ci wszelkich dokumentów i informacji uzyskanych w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania, zgodnie z zasad± okre¶lon± w art. 35 i nast. ustawy z dnia 11 wrze¶nia o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 656 ze zm.).
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
1.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
1.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
1.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
1.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
1.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
1.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
2.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2.2. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2.3. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy PZP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³y P³ock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Ma³ym P³ocku jest mo¿liwy pod adresem:
• Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock
• email: iod@malyplock.pl
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi zwi±zane z obs³ug± systemów i oprogramowania informatycznego administratora;
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych jest to okres 5 lat. Natomiast umowy wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
* Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
**** Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OGP¦.271.18.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515100-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów
66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy, zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia, w zakresie i sposobie wskazanym we wzorze umowy. Inne zmiany umowy s± mo¿liwe tylko w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 454 i 455 ustawy PZP. Dla zmian warto¶ci mienia przyjmuje siê stawki / sk³adki zawarte w ofercie, bez stosowania sk³adki minimalnej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena dokonywana jest dla ka¿dej CZʦCI osobno.
2. Oceny ofert dokonuje siê na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Formularza ofertowego odpowiedniego dla CZʦCI, na któr± sk³ada ofertê – 4a dla CZʦCI 1, 4b dla CZʦCI 2, 4c dla CZʦCI 3.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: preferowany zakres ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia komunikacyjne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy, zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia, w zakresie i sposobie wskazanym we wzorze umowy. Inne zmiany umowy s± mo¿liwe tylko w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 454 i 455 ustawy PZP. Dla zmian warto¶ci mienia przyjmuje siê stawki / sk³adki zawarte w ofercie, bez stosowania sk³adki minimalnej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena dokonywana jest dla ka¿dej CZʦCI osobno.
2. Oceny ofert dokonuje siê na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Formularza ofertowego odpowiedniego dla CZʦCI, na któr± sk³ada ofertê – 4a dla CZʦCI 1, 4b dla CZʦCI 2, 4c dla CZʦCI 3.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: preferowany zakres ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ubezpieczenie cz³onków ochotniczych stra¿y po¿arnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy, zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia, w zakresie i sposobie wskazanym we wzorze umowy. Inne zmiany umowy s± mo¿liwe tylko w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 454 i 455 ustawy PZP. Dla zmian warto¶ci mienia przyjmuje siê stawki / sk³adki zawarte w ofercie, bez stosowania sk³adki minimalnej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena dokonywana jest dla ka¿dej CZʦCI osobno.
2. Oceny ofert dokonuje siê na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Formularza ofertowego odpowiedniego dla CZʦCI, na któr± sk³ada ofertê – 4a dla CZʦCI 1, 4b dla CZʦCI 2, 4c dla CZʦCI 3.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: preferowany zakres ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania, co w przypadku Wykonawców maj±cych siedzibê na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oznacza, ¿e s± wpisani do Krajowego Rejestru S±dowego lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej.;
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Wykonawca winien posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w oparciu o ustawê o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 656 ze zm.) w zakresie co najmniej to¿samym z przedmiotem zamówienia, na który sk³ada ofertê tj.:
- dla CZʦCI 1 – co najmniej w grupie 8, 9, 13 dzia³u II Za³±cznika do ustawy o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz.U. 2023 poz. 656 ze zm.)
- dla CZʦCI 2 – co najmniej w grupie 1, 3, 10 dzia³u II Za³±cznika do ustawy o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 656 ze zm.)
- dla CZʦCI 3 – co najmniej w grupie 1 dzia³u II Za³±cznika do ustawy o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 656 ze zm.)
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunku;
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU S¡DOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO W£A¦CIWEGO REJESTRU w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.2. PE£NOMOCNICTWO (lub ci±g pe³nomocnictw)do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
1.2.1. ofertê podpisuje inna osoba ni¿ Wykonawca,
1.2.2. ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego tre¶æ winna wskazywaæ pe³nomocnika oraz w potwierdzaæ jego umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla wa¿no¶ci pe³nomocnictwa wymaga siê podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z Wykonawców. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w formie orygina³u podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.3. aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¦WIADCZENIE O SPE£NIANIU WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ sk³adane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
1.3.1. Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu sk³ada³ o¶wiadczenie dotycz±ce podwykonawców.
1.3.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1.4.1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
1.4. ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU TRZECIEGO, w przypadku, gdy Wykonawca, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
2. Dokumenty wymagane w przypadku podwykonawcy okre¶la Rozdzia³ IX SWZ.
3. Dokumenty wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego okre¶la Rozdzia³ X SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta w danej czê¶ci zamówienia zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych oraz o¶wiadczeñ:
3.1. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ sk³adane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.2. O¦WIADCZENIE WYKONAWCY, W ZAKRESIE ART. 108 UST. 1 PKT 5 USTAWY, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.2. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci wskazanej zgodnie z Rozdzia³em XI SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1.4. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej jak i Za³±cznik 7, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Zamawiaj±cy uzna warunek okre¶lony w pkt. 2.2 Rozdzia³u VII SWZ (uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej) za spe³niony, je¿eli ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, z tym ¿e zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie okre¶lonej grupy z dzia³u II ubezpieczeñ wymienionej w pkt. 2.2 Rozdzia³u VII SWZ posiada co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, który bêdzie realizowa³ us³ugê w tym zakresie.
Stosown± informacjê nale¿y zawrzeæ w formularzu ofertowym – Za³±cznik 4a, 4b, 4c do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego zosta³y okre¶lone we wzorze umowy, który stanowi odpowiednio Za³±cznik nr 3a, 3b, 3c do SWZ.2. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym odpowiednio do czê¶ci Za³±cznik nr 3a, 3b, 3c do SWZ.
3. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy, zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia, w zakresie i sposobie wskazanym we wzorze umowy.
5. Inne zmiany umowy s± mo¿liwe tylko w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 454 i 455 ustawy PZP. Dla zmian warto¶ci mienia przyjmuje siê stawki / sk³adki zawarte w ofercie, bez stosowania sk³adki minimalnej.
6. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-19 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-15
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Ocena koñcowa oferty bêdzie sum± punktów uzyskanych za wszystkie ww. kryteria.2. Oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z uzyskan± ³±czn± ilo¶ci± punktów.
3. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w dokumentach zamówienia. Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy stosunek jako¶ci warunków ubezpieczenia do ceny.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
5. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
6. Wskazane przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym karty produktu, OWU lub inne wzorce umowy bêd± mieæ zastosowanie do zawartej umowy tylko w kwestiach nieuregulowanych w SWZ, a w odniesieniu do zakresu preferowanego w kwestiach nieokre¶lonych w Formularzu ofertowym. W przypadku sprzeczno¶ci tre¶ci karty produktu, OWU lub innych wzorców umowy z postanowieniami okre¶lonymi w SWZ lub w Formularzu ofertowym strony zwi±zane s± postanowieniami okre¶lonymi w SWZ lub w Formularzu ofertowym.
7. Karty produktu, OWU lub inne wzorce umowy Wykonawcy nie s± czê¶ci± oferty, a Zamawiaj±cy nie bêdzie bada³ ich zgodno¶ci z SWZ, nawet je¶li Wykonawca do³±czy je do oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi ubezpieczenia na rzecz Gminy Górno oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczeñ maj±tkowych i odpowiedzialno¶ci cywilnej.
- Us³uga ubezpieczenie Szpitala Specjalistycznego im. J.K.£ukowicza w Chojnicach
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Huszlew
- "Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej"
- Us³uga ubezpieczenia Gminy Wisznia Ma³a, Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elbl±gu.
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.