Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322810/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00330479/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie badań biologicznych w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-362
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gios@gios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/gios
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie badań biologicznych w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bb1a874-0c47-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253373/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie badań biologicznych w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP-WZP.26.1.9.2024.ESJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 524252,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres prac wchodzi: Dla części 1 (stanowiska: cieki, jeziora oraz zbiorniki zaporowe): 1) pobieranie próbek na 183 stanowiskach, gdzie dla każdego miejsca poboru wykonane zostaną, co najmniej trzy zdjęcia z geolokalizacją oraz zostanie uzupełniony właściwy protokół terenowy, 2) przebieranie próbek i oznaczanie organizmów 3) uzupełnienie formatek bazodanowych o wszystkie zawarte w nich informacje4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 251279,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części 2 (stanowiska: jeziora oraz zbiorniki zaporowe): 1) analiza ilościowa, jakościowa fitoplanktonu oraz oszacowanie biomasy glonów fitoplanktonowych 2) pobór 6 prób fitoplanktonu i chlorofilu „a” na zbiorniku Sulejów (przekazanie prób chlorofilu „a” do odpowiedniego Oddziału/Pracowni CLB - przed przystąpieniem do poboru wykonawca skontaktuje się z Łódzkim Oddziałem CLB w celu ustalenia sposobu przekazania próbek chlorofilu „a”4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 137436,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla Części 3 (stanowiska: wody płynące, jezioro i zbiorniki zaporowe): 1) pobieranie próbek na 26 stanowiskach, gdzie dla każdego miejsca poboru wykonane zostaną, co najmniej trzy zdjęcia z geolokalizacją oraz zostanie uzupełniony protokół terenowy 2) wykonanie preparatów okrzemkowych (zgodnych z wyżej cytowaną metodyką), 3) oznaczanie organizmów4) uzupełnienie formatek bazodanowych o wszystkie zawarte w nich informacje (zał. 3-5 do OPZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 47906,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) badanie makrofitów w terenie na 43 stanowiskach, gdzie dla każdego stanowiska badawczego wykonane zostaną co najmniej trzy zdjęcia z geolokalizacją, a dla jezior zdjęcia synfitosocjologiczne oraz zostanie uzupełniony właściwy protokół terenowy (załącznik 2- dla rzek, załącznik 3- dla jezior do OPZ) 2) oznaczenie gatunków makrofitów do wymaganych przez metodykę grup taksonomicznych, 3) obliczenie wskaźników MIR dla rzek oraz ESMI dla jezior4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 174763,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281278,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301227,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281278,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOLEKO Badania i dokumentacja środowiskowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772911449
7.3.3) Ulica: Klasztorna
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOLEKO Badania i dokumentacja środowiskowa Karolina Pietruczuk
jakie przetargi wygrała firma
BIOLEKO Badania i dokumentacja środowiskowa Karolina Pietruczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281278,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152606,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152606,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOLEKO Badania i dokumentacja środowiskowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772911449
7.3.3) Ulica: Klasztorna
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOLEKO Badania i dokumentacja środowiskowa Karolina Pietruczuk
jakie przetargi wygrała firma
BIOLEKO Badania i dokumentacja środowiskowa Karolina Pietruczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152606,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-05Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44895,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DNSH - Krzysztof Okrasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841885188
7.3.3) Ulica: Żeromskiego
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44895,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-05Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176508,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7781425375
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PROTE-TECHNOLOGIE DLA ŚRODOWISKA Sp. z o.o.,
7.3.3) Ulica: Franciszka Firlika
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-692
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-05INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.