Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344639/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzepice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Krzepice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 399 91 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krzepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3452a7b-1cdb-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3452a7b-1cdb-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066044/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zmiana źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITR.271.004.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 590935,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną:
1) ZMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W KRZEPICACH - Branża sanitarna
2) ZMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W KRZEPICACH - Branża elektryczna i AKPiA
3) Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
Zadanie jest dofinansowane w formie dotacji celowej dla gmin z obszaru województwa śląskiego w Konkursie „Inicjatywa Antysmogowa” w 2024 roku
w ramach Marszałkowskiego Programu Poprawy Jakości Powietrza.
Informacje dotyczące demontażu kotła na ekogroszek
Moc kotła 100 kW, demontaż wraz z wyniesieniem z kotłowni i transportem do punktu skupu złomu. Punkty złomu znajdują się w promieniu 15,00 km od miejsca demontażu. Dopuszcza się częściowy, lecz niedemolacyjny demontaż kotła w celu wyniesienia z kotłowni. Kocioł zostanie zezłomowany przez Zamawiającego. Przychód z zezłomowania jest przychodem Zamawiającego.
Zajęcie pasa drogowego
Roboty będą prowadzone m.in. w pasie drogi gminnej. Zamawiający nalicza opłaty za zajęcie pasa drogowego zgodnie ze stosowną uchwałą. Treść uchwały w załączeniu. Jeżeli roboty będą miały wpływ na ruch drogowy (ruch pieszych i pojazdów) przed przystąpieniem do robót należy przedstawić zatwierdzony projekt organizacji ruchu drogowego.
Nadzór archeologiczny
Jak wynika z pozwolenia konserwatorskiego przy inwestycji należy przeprowadzić badania archeologiczne zgodnie z art. 31 ust. 1a pkt 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Wykonawca jest zobligowany do uzyskania pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie prac archeologicznych w formie tzw. nadzoru archeologicznego przy pracach ziemnych.
UWAGA
Zamawiający podkreśla, że ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe sporządzenie przedmiaru należy do Wykonawcy. Załączone przez Zamawiającego przedmiary robót należy traktować wyłącznie informacyjnie, nie mogą być one wyłączną podstawą do kalkulacji ceny ofertowej, ani służyć do uzasadniania ewentualnych błędów w wycenie robót.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na co najmniej 5 dni roboczych przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys robót z zestawieniem robocizny, materiałów, sprzętu i tabelę elementów scalonych. W kosztorysie należy wskazać wartości czynników cenotwórczych: R, Ko, Kz, Z. Nakłady rzeczowe należy określić na podstawie powszechnie stosowanych katalogów np. KNR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwana dalej: „STWiOR”. Jest ona załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INVEST-BUD Krzysztof Bator
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Bator MONTERS-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361785085
7.3.3) Ulica: ul. Księdza Muznerowskiego
7.3.4) Miejscowość: Krzepice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-160
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "BATOREX" SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "BATOREX" SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Modernizacja kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kusocińskiego i Bema w Tczewie
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.