eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzepiceZmiana źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzepice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Krzepice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 399 91 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krzepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3452a7b-1cdb-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3452a7b-1cdb-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066044/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zmiana źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITR.271.004.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 590935,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą źródła ciepła w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną:
1) ZMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W KRZEPICACH - Branża sanitarna
2) ZMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W KRZEPICACH - Branża elektryczna i AKPiA
3) Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.

Zadanie jest dofinansowane w formie dotacji celowej dla gmin z obszaru województwa śląskiego w Konkursie „Inicjatywa Antysmogowa” w 2024 roku
w ramach Marszałkowskiego Programu Poprawy Jakości Powietrza.

Informacje dotyczące demontażu kotła na ekogroszek
Moc kotła 100 kW, demontaż wraz z wyniesieniem z kotłowni i transportem do punktu skupu złomu. Punkty złomu znajdują się w promieniu 15,00 km od miejsca demontażu. Dopuszcza się częściowy, lecz niedemolacyjny demontaż kotła w celu wyniesienia z kotłowni. Kocioł zostanie zezłomowany przez Zamawiającego. Przychód z zezłomowania jest przychodem Zamawiającego.

Zajęcie pasa drogowego
Roboty będą prowadzone m.in. w pasie drogi gminnej. Zamawiający nalicza opłaty za zajęcie pasa drogowego zgodnie ze stosowną uchwałą. Treść uchwały w załączeniu. Jeżeli roboty będą miały wpływ na ruch drogowy (ruch pieszych i pojazdów) przed przystąpieniem do robót należy przedstawić zatwierdzony projekt organizacji ruchu drogowego.

Nadzór archeologiczny
Jak wynika z pozwolenia konserwatorskiego przy inwestycji należy przeprowadzić badania archeologiczne zgodnie z art. 31 ust. 1a pkt 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Wykonawca jest zobligowany do uzyskania pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie prac archeologicznych w formie tzw. nadzoru archeologicznego przy pracach ziemnych.

UWAGA
Zamawiający podkreśla, że ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe sporządzenie przedmiaru należy do Wykonawcy. Załączone przez Zamawiającego przedmiary robót należy traktować wyłącznie informacyjnie, nie mogą być one wyłączną podstawą do kalkulacji ceny ofertowej, ani służyć do uzasadniania ewentualnych błędów w wycenie robót.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na co najmniej 5 dni roboczych przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys robót z zestawieniem robocizny, materiałów, sprzętu i tabelę elementów scalonych. W kosztorysie należy wskazać wartości czynników cenotwórczych: R, Ko, Kz, Z. Nakłady rzeczowe należy określić na podstawie powszechnie stosowanych katalogów np. KNR.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwana dalej: „STWiOR”. Jest ona załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INVEST-BUD Krzysztof Bator

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Bator MONTERS-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361785085

7.3.3) Ulica: ul. Księdza Muznerowskiego

7.3.4) Miejscowość: Krzepice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-160

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.