Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00413989/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika dla ZUK Gryfice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361201345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 384 20 47
1.5.8.) Numer faksu: 91 384 22 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.gryfice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zuk.gryfice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://zukgryfice.eb2b.com.pl/).1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika dla ZUK Gryfice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43111f42-e455-4421-96b3-ba75db3486b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037354/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakuip ciągnika dla ZUK Gryfice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TT 01/07/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150406,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pojazd może być nowy lub używany, zarejestrowany lub posiadający pełną dokumentację pozwalającą na rejestrację. Pojazd używany nie starszy niż rok budowy 2018 oraz przepracowane 2500 m-g
2) Bezwypadkowy
3) Sprawny i dobry stan techniczny
4) Moc silnika 70-90 KM
5) Napęd 4 x 4
6) Kabina kierowcy z klimatyzacją
7) Wspomaganie kierownicy
8) Pneumatyczne siedzenie kierowcy
9) Trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ)
10) Przedni wałek odbioru mocy (WOM)
11) Układ hamulcowy do przyczep
12) Wyjścia hydrauliczne
13) Zaczep
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Gryficach
- Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy, herbaty, napojów, soków oraz wody mineralnej do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2025 roku
- Zakup sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach cz. II
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 2 w Gryficach
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa artykułów spożywczych i chemicznych do Baru oraz opakowań jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Gryficach
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika komunalnego wraz z pługiem do śniegu, rozsiewaczem i łyżką do ładowania - powtórka
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z kompatybilnym pługiem do odśnieżania oraz posypywarką"
- "Dostawa urządzenia do konserwacji i pielęgnacji boiska ze sztuczną nawierzchnią"
- Dostawa ciągnika rolniczo-komunalnego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mielcu
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy znamionowej 95-110 KM
- Dostawa ciągnika i przystawki do kukurydzy dla potrzeb Zespołu Szkół CKR w Widzewie
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.