Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opieki pielęgniarskiej, rehabilitacyjnych /fizjoterapeutycznych oraz masażu klinicznego dla seniorów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290416678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 17
1.5.2.) Miejscowość: Bieliny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zefiryna.poniewierska@bieliny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsbieliny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opieki pielęgniarskiej, rehabilitacyjnych /fizjoterapeutycznych oraz masażu klinicznego dla seniorów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccdfc57b-2e16-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00363943/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opieki pielęgniarskiej, usług rehabilitacyjnych / fizjoterapeutycznych oraz masażu leczniczego dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany jest w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Priorytet 9. Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Świadczenie usług opieki pielęgniarskiej w miejscu zamieszkania seniora:Świadczenie usług opieki pielęgniarskiej dla seniorów - uczestników projektu - osób niesamodzielnych, dotkniętych chorobą lub niepełnosprawnością, mające problemy z poruszaniem się oraz nie mające zapewnionej stałej opieki:
- zaplanowane jest wykonanie maksymalnie 1920 godzin świadczenia usług opieki pielęgniarskiej, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2026 r. Usługa będzie świadczona w wymiarze ok. 64 godzin miesięcznie. Szczegółowa liczba godzin pracy pielęgniarki w danym miesiącu będzie zależała od stanu zdrowia i potrzeb pacjentek /pacjentów objętych projektem. 1 godzina rozumiana jest jako 60 minut;
- brak narzuconych stałych dni i godzin, usługi będą odbywały się w dniach poniedziałek-sobota w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 21:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi). Wykonawca zobligowany będzie do ustalenia wspólnie z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu usług zawierającego konkretne daty i godziny świadczenia usług;
- usługi wsparcia pielęgniarki świadczone będą w domu pacjenta zlokalizowanym na terenie Gminy Bieliny;
- cena za godzinę obejmuje również koszty dojazdu do pacjenta, czas dojazdu nie wlicza się w czas pracy pielęgniarki;
- Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do pracy z pacjentem;
- materiały zużywalne zapewnia odbiorca usługi;
- Wykonawca musi być dyspozycyjny;
- płatność za wykonaną usługę następować będzie na podstawie karty realizacji usług zawierającej informację o zrealizowanych godzinach pracy (będącego podstawą do wystawienia rachunku lub faktury VAT przez Wykonawcę) podpisanego przez obie strony na koniec każdego miesiąca kalendarzowego w którym świadczona będzie usługa;
- Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
Zakres zadań przewidzianych do realizacji podczas świadczenia usług opieki pielęgniarskiej:
- przeprowadzenie diagnozy potrzeb i stanu zdrowia pacjenta, jego sytuacji i preferencji;
- opracowanie z pacjentem lub jego opiekunem i rodziną indywidualnych planów opieki i wsparcia oraz jego realizacja w oparciu o rozpoznane problemy pielęgnacyjne;
- wykonywanie świadczeń pielęgnacyjnych, zgodnie z procesem pielęgnowania (zakres zadań pielęgniarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 listopada 2019 r. Dz.U.2019 poz. 2335);
- edukacja zdrowotna świadczeniobiorcy oraz członków rodziny;
- pomoc w rozwiązywaniu problemów zdrowotnych związanych z samodzielnym funkcjonowaniem w środowisku domowym;
- pomoc w pozyskiwaniu sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego niezbędnego do właściwej pielęgnacji i rehabilitacji świadczeniobiorcy w domu;
- przygotowanie świadczeniobiorcy i jego rodziny do samoopieki i samopielęgnacji, w tym kształtowanie umiejętności w zakresie radzenia sobie z niesprawnością;
- prowadzenie karty realizacji usługi;
- końcową ocenę i opis stanu funkcjonalnego pacjenta po zakończeniu cykli spotkań pielęgniarskich;
- przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pomocniczej z przeprowadzonych usług.
Wszelkie wytworzone w ramach zadania dokumenty winny być opatrzone logotypami, zgodnie
z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania projektów, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Zamawiającego. Drukowanie dokumentów jest po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
85141210-4 - Usługi leczenia medycznego świadczone w warunkach domowych
85141220-7 - Usługi doradcze świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 192000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Świadczenie usług rehabilitacyjnych /fizjoterapeutycznych w miejscu zamieszkania seniora:Świadczenie usług rehabilitacyjnych /fizjoterapeutycznych zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem i stanem zdrowia seniorów - uczestników projektu - osób niesamodzielnych, dotkniętych chorobą lub niepełnosprawnością, mające problemy z poruszaniem się:
- zaplanowane jest wykonanie maksymalnie 3072 godzin świadczenia usług fizjoterapeutycznych / rehabilitacyjnych, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2026 r. Usługa będzie świadczona w wymiarze ok. 102 godzin miesięcznie. Szczegółowa liczba godzin pracy fizjoterapeuty / rehabilitanta w danym miesiącu będzie zależała od stanu zdrowia i potrzeb pacjentek /pacjentów objętych projektem. 1 godzina rozumiana jest jako 60 minut;
- brak narzuconych stałych dni i godzin, usługi będą odbywały się w dniach poniedziałek-sobota w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 21:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi). Wykonawca zobligowany będzie do ustalenia wspólnie z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu usług zawierającego konkretne daty i godziny świadczenia usług.
- usługi wsparcia fizjoterapeuty / rehabilitanta świadczone będą w domu pacjenta zlokalizowanym na terenie Gminy Bieliny.
- Cena za godzinę obejmuje również koszty dojazdu do pacjenta, czas dojazdu nie wlicza się w czas pracy rehabilitanta / fizjoterapeuty;
- w przypadkach kiedy konieczne będzie wykorzystanie urządzeń rehabilitacyjnych, których transport do domu pacjenta nie jest możliwy, usługa może być świadczona w gabinecie realizatora usługi. Zapewnienie transportu leży po stronie Usługobiorcy. Gabinet powinien być wyposażony w minimum: zestaw do biostymulacji laserowej, magnetoterapii, elektroterapii, krioterapii, ultradźwięki. W przypadku kiedy Wykonawcą zostanie osoba fizyczna nie posiadająca własnego gabinetu, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pacjentowi dostępu do odpowiedniego sprzętu. Gabinet powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 30km od granicy Gminy Bieliny;
- Wykonawca zapewni we własnym zakresie odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi typu stół do masażu, przyrządy do masażu itp;
- Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę oraz jednorazowe rękawiczki dla osób świadczących usługę;
- Wykonawca musi być dyspozycyjny;
- płatność za wykonaną usługę następować będzie na podstawie karty realizacji usług zawierającej informację o zrealizowanych godzinach pracy (będącego podstawą do wystawienia rachunku lub faktury VAT przez Wykonawcę) podpisanego przez obie strony na koniec każdego miesiąca kalendarzowego w którym świadczona będzie usługa;
- Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
Zakres zadań przewidzianych do realizacji podczas świadczenia usług rehabilitacyjnych /fizjoterapeutycznych:
- przeprowadzenie diagnozy potrzeb i stanu zdrowia pacjenta, jego sytuacji i preferencji;
- ocenę i opis stanu funkcjonalnego pacjenta przed rozpoczęciem rehabilitacji;
- opracowanie planu rehabilitacji seniora – rodzaj, liczba oraz czas trwania poszczególnych zabiegów;
- planowanie i prowadzenie kinezyterapii;
- planowanie i prowadzenie fizykoterapii;
- planowanie i prowadzenie masażu;
- planowanie i prowadzenie kinesiotapingu;
- prowadzenie karty realizacji usługi;
- końcową ocenę i opis stanu funkcjonalnego pacjenta po zakończeniu rehabilitacji;
- udzielenie zaleceń co do dalszego postępowania fizjoterapeutycznego;
- przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pomocniczej z przeprowadzonych usług.
Wszelkie wytworzone w ramach zadania dokumenty winny być opatrzone logotypami, zgodnie
z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania projektów, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Zamawiającego. Drukowanie dokumentów jest po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 460800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Świadczenie usług masażu klinicznego w miejscu zamieszkania seniora:Świadczenie usług masażu klinicznego zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem i stanem zdrowia seniorów - uczestników projektu - osób niesamodzielnych, dotkniętych chorobą lub niepełnosprawnością, mające problemy z poruszaniem się, wymagających wsparcia w zakresie powrotu do zdrowia, kondycji i poprawy sprawności fizycznej:
- usługa będzie świadczona dla maksymalnie 50 osób po 5 zabiegów, łącznie zaplanowane jest wykonanie 250 usług zabiegów masażu klinicznego, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2026 r. Czas trwania jednego zabiegu masażu leczniczego to minimum 60 minut. Szczegółowa liczba usług w danym miesiącu będzie zależała od stanu zdrowia i potrzeb pacjentek /pacjentów objętych projektem;
- brak narzuconych stałych dni i godzin, usługi będą odbywały się w dniach poniedziałek-sobota w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 21:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi). Wykonawca zobligowany będzie do ustalenia wspólnie z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu usług zawierającego konkretne daty i godziny świadczenia usług.
- usługi wsparcia technika masażysty świadczone będą w domu pacjenta zlokalizowanym na terenie Gminy Bieliny.
- Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu do pacjenta;
- Wykonawca zapewni we własnym zakresie odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi typu stół do masażu, przyrządy do masażu itp;
- Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę oraz jednorazowe rękawiczki dla osób świadczących usługę;
- Wykonawca musi być dyspozycyjny;
- płatność za wykonaną usługę następować będzie na podstawie karty realizacji usług zawierającej informację o ilości zrealizowanych usług (będącego podstawą do wystawienia rachunku lub faktury VAT przez Wykonawcę) podpisanego przez obie strony na koniec każdego miesiąca kalendarzowego w którym świadczona będzie usługa;
- Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
Zakres zadań przewidzianych do realizacji podczas świadczenia usług masażu leczniczego:
- przeprowadzenie diagnozy potrzeb i stanu zdrowia pacjenta, jego sytuacji i preferencji;
- ocenę i opis stanu funkcjonalnego pacjenta przed rozpoczęciem cyklu masaży;
- opracowanie planu masaży leczniczych seniora – rodzaj oraz czas trwania poszczególnych zabiegów;
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji (np. karty zabiegowe);
- wykonywanie masażu leczniczego;
- prowadzenie karty realizacji usługi;
- końcową ocenę i opis stanu funkcjonalnego pacjenta po zakończeniu cykli masażu;
- przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pomocniczej z przeprowadzonych usług.
Wszelkie wytworzone w ramach zadania dokumenty winny być opatrzone logotypami, zgodnie
z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania projektów, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Zamawiającego. Drukowanie dokumentów jest po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98333000-6 - Masaże
4.5.5.) Wartość części: 62500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne "ZDROWIE PLUS" A. Rezner Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572776182
7.3.3) Ulica: Karczówkowska
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 27-713
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE "ZDROWIE PLUS" A. REZNER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE "ZDROWIE PLUS" A. REZNER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mgr Izabela Durlej Gabinet Rehabilitacji ZNÓW ZDRÓW, Color My Space Izabela Durlej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572591324
7.3.4) Miejscowość: Makoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-004
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kucharczyk "SmartAdvice"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 26-004
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI BIELINY
- Uzbrojenie studni głębinowej S-2 wraz z włączeniem do Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kakonin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Bieliny
więcej: przetargi BIELINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych
- Asystent seniora - część I
- Świadczenie usług opiekuńczych specjalistycznych w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
- Świadczenie wsparcia opartego o metodę "Najpierw Mieszkanie" dla osób z doświadczeniem bezdomności, zakwalifikowanych do wsparcia w lokalach mieszkalnych będących w dyspozycji Zamawiającego.
- Świadczenie usług fizjoterapii dla mieszkańców gminy Paradyż
- Świadczenie usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.