eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tereszpol-Zaorenda"Przebudowa budynku po byłym ośrodku zdrowia w Tereszpolu-Zaorendzie"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku po byłym ośrodku zdrowia
w Tereszpolu-Zaorendzie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tereszpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 234

1.5.2.) Miejscowość: Tereszpol-Zaorenda

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-407

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 687 66 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tereszpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tereszpol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d69d672-0bfb-11ed-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku po byłym ośrodku zdrowia
w Tereszpolu-Zaorendzie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d69d672-0bfb-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026836/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku po byłym Ośrodku Zdrowia w m-ści Tereszpol-Zaorenda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KNK.271.16.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Opis inwestycji.
Zakres inwestycji obejmuje przebudowę i rozbudowę budynku po byłym Ośrodku Zdrowia realizowaną poprzez zmianę układu funkcjonalno-użytkowego, z dostosowaniem do funkcji Poradni Rehabilitacyjnej (parter) oraz pomieszczeń wielofunkcyjnych na rzecz osób w wieku senioralnym, niepełnosprawnych i aktywacji osób wykluczonych społecznie (piętro). Na parterze zaprojektowano trzy pomieszczenia przeznaczone do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych a działalność prowadzona na piętrze łączy cele społeczne, gospodarcze oraz wspiera osoby zagrożone wykluczeniem.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
I. Branża Budowlana
1)roboty ziemne,
2) izolacja przeciwwilgociowa ścian zewnętrznych,
3) fundamenty,
4)ściany piwnic i fundamentowe,
5)strop nad piwnicą + elementy żelbetowe monolityczne,
6) ściany parteru + elementy żelbetowe monolityczne,
7)strop nad parterem + elementy żelbetowe monolityczne,
8)ściany piętra + elementy żelbetowe monolityczne,
9)strop nad piętrem ,
10)zbrojenie elementów żelbetowych monolitycznych,
11)ścianki działowe,
12)konstrukcja dachu ,
13)pokrycie dachu,
14)izolacja termiczna stropu nad parterem i piętrem,
15)tynki i okładziny wewnętrzne,
16)stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa,
17)podłogi i posadzki ,
18)roboty malarskie,
19)elewacja,
20)schody zewnętrzne ,
21)elementy kowalsko-ślusarskie i metalowe,
22)elementy wyposażenia,
23)instalacja wentylacji mechaniczne.
II. branża elektryczna
1) wewnętrzne instalacje elektryczne,
2) instalacja odgromowa,
3) system cctv ip,
4) sieć komputerowa,
5) instalacja fotowoltaiczna.
III. branża sanitarna
1) przyłącza wodociągowego,
2) przyłącza kanalizacji sanitarnej,
3) instalacji wodociągowej,
4) instalacji solarnej,
5) instalacji hydrantowe,
6) instalacji kanalizacji sanitarnej,
7) instalacji centralnego ogrzewania,
8) instalacji wentylacji.
IV. branża drogowa
1) roboty ziemne ,
2) podbudowa,
3) obramowanie,
4) nawierzchnia,
5) oznakowanie,
chodniki:
1) roboty ziemne,
2) podbudowa,
3) obramowanie,
4) nawierzchnia,
5) roboty wykończeniowe
4. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych, o którym mowa
w ust. 2 określają:
1) specyfikacja warunków zamówienia,
2) dokumentacja projektowa, w tym:
2.1. Projekt zagospodarowania,
2.2. Opis do projektu zagospodarowania,
2.3. Projekt budowlany – Konstrukcyjny,
2.4. Projekt budowlany Architektoniczny.
2.5. Projekt budowlany branży sanitarnej
2.6. Projekt budowlany branży elektrycznej.
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3.1. Branża budowlana,
3.2. Branża elektryczna,
3.3. Branża sanitarna
3.4 Branża drogowa
4) przedmiary robót.
4.1 Branża budowlana,
4.2. Branża elektryczna,
4.3. Branża sanitarna,
4.4. Drogowa (drogi- chodniki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Partyka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652325235

7.3.3) Ulica: Tarnogrodzka 2

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-418

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie lub wymiana instalacji c.o. , wykonanie lub wymiana instalacji elektrycznej i roboty kionstrukcyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.