eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraSukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7554731

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowiejg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowiejg.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jgora.logintrade.net/zapytania_email,166266,61bf3af39b95fc0f4b6451f3f8affbc6.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfef6970-19c5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00274319/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych oraz opon samochodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330713,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych, części samochodowych i eksploatacyjnych do pojazdów stanowiących własność Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Cieplicka 126a , 58-570 Jelenia Góra (Warsztatów Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wymagania dotyczące parametrów technicznych, gwarancji, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ;
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ.
4. Formularz asortymentowo-cenowy zamówienia należy przygotować w oparciu o wykaz pojazdów zawierający Nr VIN pojazdów będących w posiadaniu zamawiającego stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ. Podane przez Zamawiającego nr VIN pojazdów służą Wykonawcy do ustalenia faktycznych nr katalogowych oferowanych części. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego,
kompatybilnego z urządzeniami, dla których jest on przeznaczony tzn.:
1) o nie gorszych parametrach jakościowych (wyroby nowe, wolne od wad,
nieregenerowane);
2) o takich samych parametrach technicznych (wielkość, pojemność, kompatybilność
z urządzeniem).
5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie części zamiennych ze wszystkich grup jakości zawartych w Rozporządzeniu Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r. tj.:
1) O - część oryginalna OE oznakowana logo - znakiem towarowym producenta pojazdu;
2) Q - część oryginalna OEM/OES oznakowana znakiem towarowym producenta części (bez logo marki pojazdu) stosowana na pierwszy montaż. Są to również części, których producent zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości, co części stosowane do montażu tych pojazdów;
3) P - część nieoryginalna (część o porównywalnej jakości), której producent zaświadczy, że jest ona tej samej jakości, co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia ma być nowy i pochodzić z bieżącej produkcji.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą
e-maile lub poprzez bezpłatny dostęp do platformy zakupowej (witryny internetowej) wskazanej przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
8. UWAGA: Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zamawiania u danego Wykonawcy części samochodowych, które nie zostały wskazane w Załączniku Nr 2 do SWZ, a które będą niezbędne do zakupienia w nieprzewidywalnych przypadkach, tj. m.in. awaria, uszkodzenie pojazdu (ujętych w Załączniku Nr 7 do SWZ).
1) W przypadku zaistnienia konieczności zamówienia części samochodowych, niewskazanych w Załączniku Nr 2 do SWZ, Zamawiający w pierwszej kolejności sprawdzi ich dostępność u danego Wykonawcy, z którym zawarł umowę na zamówienie podstawowe. W przypadku niemożności dostarczenia przez danego Wykonawcę w terminie ustalonym między stronami tych części samochodowych, które nie zostały ujęte w tabeli (Załącznik Nr 2 do SWZ), a które są niezbędne w celu naprawy uszkodzonego pojazdu, Zamawiający zrealizuje zamówienie u innego dostawcy.
2) Zapotrzebowanie na części samochodowe w ramach opcji, każdorazowo będzie składane na zasadach jak zapotrzebowanie w ramach zamówienia podstawowego, tj.: e-maile lub poprzez bezpłatny dostęp do platformy zakupowej (witryny internetowej) wskazanej przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zamówień w ramach prawa opcji, łączna wartość tych zamówienia w trakcie trwania umowy nie może przekroczyć 10% maksymalnej wartości umowy podstawowej.
4) Za dostawę przedmiotu zamówienia w ramach opcji (tj. za faktycznie dostarczoną ilość przedmiotu zamówienia), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ceny sprzedaży detalicznej obowiązującej w dniu zamówienia oraz zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik Nr 1a do SWZ) opustu od ceny sprzedaży detalicznej (brutto) Wykonawcy. 10-procentowa wartość, o której mowa w pkt 3, liczona będzie od wartości faktycznie zrealizowanego zamówienia uwzględniającego zaoferowany przez Wykonawcę opust.
5) Minimalny opust, jaki Wykonawca może zaoferować, wynosi 0,1% ceny sprzedaży detalicznej (brutto) obowiązującej w dniu zamówienia.
6) Opust, o którym mowa w pkt 5, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może zaoferować opust wyższy, niż minimalny wymagany (wynoszący 0,1%) – na zasadach określonych w Dziale XX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Maksymalny zaoferowany opust, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 90%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34640000-5 - Elementy samochodowe

09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe

09211100-2 - Oleje silnikowe

09211650-2 - Płyny hamulcowe

24961000-8 - Płyny chłodnicze

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406658,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406658,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406658,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter Cars S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181452946

7.3.3) Ulica: ul. Powsińska 64

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-903

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406658,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.