Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00343773/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 7554731
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowiejg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowiejg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jgora.logintrade.net/zapytania_email,166266,61bf3af39b95fc0f4b6451f3f8affbc6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfef6970-19c5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00274319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych oraz opon samochodowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330713,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych, części samochodowych i eksploatacyjnych do pojazdów stanowiących własność Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Cieplicka 126a , 58-570 Jelenia Góra (Warsztatów Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wymagania dotyczące parametrów technicznych, gwarancji, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ;
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ.
4. Formularz asortymentowo-cenowy zamówienia należy przygotować w oparciu o wykaz pojazdów zawierający Nr VIN pojazdów będących w posiadaniu zamawiającego stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ. Podane przez Zamawiającego nr VIN pojazdów służą Wykonawcy do ustalenia faktycznych nr katalogowych oferowanych części. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego,
kompatybilnego z urządzeniami, dla których jest on przeznaczony tzn.:
1) o nie gorszych parametrach jakościowych (wyroby nowe, wolne od wad,
nieregenerowane);
2) o takich samych parametrach technicznych (wielkość, pojemność, kompatybilność
z urządzeniem).
5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie części zamiennych ze wszystkich grup jakości zawartych w Rozporządzeniu Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r. tj.:
1) O - część oryginalna OE oznakowana logo - znakiem towarowym producenta pojazdu;
2) Q - część oryginalna OEM/OES oznakowana znakiem towarowym producenta części (bez logo marki pojazdu) stosowana na pierwszy montaż. Są to również części, których producent zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości, co części stosowane do montażu tych pojazdów;
3) P - część nieoryginalna (część o porównywalnej jakości), której producent zaświadczy, że jest ona tej samej jakości, co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia ma być nowy i pochodzić z bieżącej produkcji.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą
e-maile lub poprzez bezpłatny dostęp do platformy zakupowej (witryny internetowej) wskazanej przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
8. UWAGA: Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zamawiania u danego Wykonawcy części samochodowych, które nie zostały wskazane w Załączniku Nr 2 do SWZ, a które będą niezbędne do zakupienia w nieprzewidywalnych przypadkach, tj. m.in. awaria, uszkodzenie pojazdu (ujętych w Załączniku Nr 7 do SWZ).
1) W przypadku zaistnienia konieczności zamówienia części samochodowych, niewskazanych w Załączniku Nr 2 do SWZ, Zamawiający w pierwszej kolejności sprawdzi ich dostępność u danego Wykonawcy, z którym zawarł umowę na zamówienie podstawowe. W przypadku niemożności dostarczenia przez danego Wykonawcę w terminie ustalonym między stronami tych części samochodowych, które nie zostały ujęte w tabeli (Załącznik Nr 2 do SWZ), a które są niezbędne w celu naprawy uszkodzonego pojazdu, Zamawiający zrealizuje zamówienie u innego dostawcy.
2) Zapotrzebowanie na części samochodowe w ramach opcji, każdorazowo będzie składane na zasadach jak zapotrzebowanie w ramach zamówienia podstawowego, tj.: e-maile lub poprzez bezpłatny dostęp do platformy zakupowej (witryny internetowej) wskazanej przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zamówień w ramach prawa opcji, łączna wartość tych zamówienia w trakcie trwania umowy nie może przekroczyć 10% maksymalnej wartości umowy podstawowej.
4) Za dostawę przedmiotu zamówienia w ramach opcji (tj. za faktycznie dostarczoną ilość przedmiotu zamówienia), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ceny sprzedaży detalicznej obowiązującej w dniu zamówienia oraz zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik Nr 1a do SWZ) opustu od ceny sprzedaży detalicznej (brutto) Wykonawcy. 10-procentowa wartość, o której mowa w pkt 3, liczona będzie od wartości faktycznie zrealizowanego zamówienia uwzględniającego zaoferowany przez Wykonawcę opust.
5) Minimalny opust, jaki Wykonawca może zaoferować, wynosi 0,1% ceny sprzedaży detalicznej (brutto) obowiązującej w dniu zamówienia.
6) Opust, o którym mowa w pkt 5, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może zaoferować opust wyższy, niż minimalny wymagany (wynoszący 0,1%) – na zasadach określonych w Dziale XX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Maksymalny zaoferowany opust, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 90%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34640000-5 - Elementy samochodowe
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211650-2 - Płyny hamulcowe
24961000-8 - Płyny chłodnicze
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406658,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406658,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406658,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter Cars S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181452946
7.3.3) Ulica: ul. Powsińska 64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406658,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie do zbiorników samochodów i ciągników Nadleśnictwa Bardo Śląskie na lata 2025-2027
- Dostawa paliw i produktów eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu Gminy Domaradz w 2025 roku
- ZAKUP PALIWA I ŚRODKÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych oraz nieodpłatny odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu.
- Dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych, narzędzi i maszyn, realizowana bezgotówkowo przy użyciu kart flotowych.
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.