Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa switchy do Miejskiej Sieci Szerokopasmowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e75fbc06-2a3c-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa switchy do Miejskiej Sieci Szerokopasmowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e75fbc06-2a3c-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577643/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup switchy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 252000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 sztuk switchy. Parametry minimalne opisane są w poniższej tabeli:
Lp. Charakterystyka/wymagania minimalne
1 Rodzaj obudowy Montowany w szafie Rack 19 cali wysokość 1U
2 Procesor 4 rdzeniowy 2 GHz
3 Pamięć Ram 8 GB DRAM
4 Pamięć Flash 16 GB
5 Interfejsy 18 x 1GE SFP + 6 x 1/10 GE SFP+
6 Przepustowość do 125 Mp/s
7 Prędkość 60 GB/s z możliwością rozszerzenia (licencja) do 240 Gb/s
8 Zasilacze 2 x AC, redundantne
9 Temperatura pracy -40°C to +65°C
10 Dopuszczalna wilgotność 5-95% RH bez kondensacji
11 Warstwa 2 przekazywanie i mostkowanie, domeny pomostowe (BD), punkt przepływu Ethernet (EFP), sieci VLAN IEEE 802.1Q, grupa agregacji łączy Ethernet (LAG), protokół Link Aggregation Control (LACP), G.8032, ramki jumbo na wszystkich portach
12 Warstwa 3 routing unicast IPv4 i IPv6, interfejsy warstwy 3, wirtualny routing (VRF), OSPFv2 i OSPFv3, ISIS, ISISv6, multiprotocol borded gateway protocol (MP-BGP), ECMP, dwukierunkowe wykrywanie przekazywania (BFD), virutal router redundancy protocol (VRRP), IRB, VBI, GRE, serwer DHCP
13 MPLS przełączani etykiet (LER,LSR), protokół dystrybucji etykiet (LDP), unicast z oznaczeniem BGP (BGP-LU), L2VPN, T-LDP, EVPN-VPWS, 6PE, 6VPE
14 Segment routing (SR) SR-MPLS, SRv6, BGP-EPE, SRTE, SR-PCE, TI-LFA, SR-ODN
15 Multiemisja routing mulitemisji IPv4 i IPv6, PIM-SM, PIM-SSM, IGMPv3, MLDv2, mLDP, mVPN, P2MP-TE
16 QoS 3 poziomowa hierarchia QoS, wirtualne kolejkowanie wyjściowe (VOQ), klasyfikacja na podstawie pól L2/L3/L4, głęboki bufor pakietów
17 Bezpieczeństwo usługa lokalnego transportu pakietów (LPTS), uwierzytelnianie, autoryzacja i księgowość (AAA), TACACS+, secure shell (SSH), Unicast RPF
18 QAM CDP, LLDP, ICMP, SLA IP, MPLS OAM, TWAMP, SPAN/ERSPAN
19 Łatwość zarządzania CLI, SNMP MIB, NETCONF / gRPC, Zero-Touch Provisioning (ZTP), współpraca z oprogramowaniem CISCO PRIME (w posiadaniu Zamawiającego)
20 Wyposażenie dodatkowe Moduły SFP+ 10 sztuk LC 10Gb/s zasięg 10km WDM (komplet), DDM zgodne z oferowanym sprzętem.
Moduły SFP 20 sztuk 1000BASE-LX/LH SFP, MMF/SMF, 1310nm, zgodne z oferowanym sprzętem oraz Cisco ME3800x, ME3400, NCS540.
21 Gwarancja 36 m-cy, producenta z dostępem do aktualizacji oprogramowania, świadczony w miejscu instalacji sprzętu bez dodatkowych kosztów, usunięcie usterki następny dzień roboczy.
22 Zdalne wsparcie inżyniera Wykonawcy (wsparcie techniczne) 100 godz. dostępne na następny dzień roboczy. Dla oferty zawierającej limit godzin wsparcia rozliczenie wykorzystanych godzin nastąpi drogą mailową każdorazowo po udzielonym wsparciu. Wsparcie inżyniera Wykonawcy będzie dotyczyć urządzeń objętych umową i będzie polegać na:
• konsultacjach w kwestiach konfiguracji,
• wsparciu przy aktualizacji urządzeń,
• wsparciu przy rozwiązywaniu problemów sieciowych.
23 Przeniesienie konfiguracji Przeniesienie istniejących konfiguracji ze switchy Cisco ME3800x na dostarczone switche (muszą zastąpić funkcjonalnie obecnie eksploatowane). Dostarczone switche muszą współpracować z modułami SFP i SFP+ firmy CISCO (moduły aktywne w istniejącym switchu ME3800x) i urządzeniami firmy CISCO m.in. ASR9006, ME3400, NCS540. Podłączenie nowych urządzeń nie może zakłócać funkcjonowania sieci. Godziny prac będą uzgadniane z zamawiającym na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia.
24 Inne Dostarczony sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Zamawiający dopuszcza zagraniczny kanał dystrybucji pod warunkiem zachowania pełnych warunków gwarancji. Przy dostawie Zamawiający wymaga dostarczania oświadczenia potwierdzającego wykupienie kontraktów serwisowych na wszystkie urządzenia na cały okres świadczenia serwisu gwarancyjnego. Przedłożenie tego dokumentu będzie podstawą odbioru dostawy i podpisania protokołu odbioru sprzętu
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89764,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89764,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89764,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521851834
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89764,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Ochrona osób i mienia w Starym Ratuszu w Rybniku - siedzibie Muzeum im. o. Emila Drobnego oraz USC przy ul. Rynek 18, a także w budynku Rafał w Edukatorium Juliusz, ul. Klasztorna 11
- 2 ,,Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Rybniku"
- Budowa zatok autobusowych na ulicy Sportowej i ulicy Niedobczyckiej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z dokończeniem budowy Regionalnej Drogi Racibórz-Pszczyna z podziałem na 2 zadania
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.