eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikDostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a1a0f84-338f-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061339/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383980

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.272.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tych obiektów w Zespole Szkół Specjalnych w Kraśniku.
3. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) skucie warstw posadzki w piwnicy,
2) usunięcie gruntu do poziomu spodu istniejących ław fundamentowych,
3) weryfikację głębokości posadowienia istniejących fundamentów oraz głębokości podszybia projektowanego trzonu windy - podbicie istniejących fundamentów, gdy wykaże to przeprowadzona weryfikacja,
4) wykop pod fundament szybu windowego,
5) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod posadzki,
6) zbrojenie i zalewanie ław fundamentowych,
7) zbrojenie szybu windowego i opartych na nim belek podciągów i fragmentów stropów żelbetowych,
8) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych istniejących i projektowanych oraz szybu windowego,
9) systematyczne dokonywanie rozbiórek stropów na poszczególnych kondygnacjach, w miarę postępu robót budowy szybu windowego,
10) wykucie otworów w ścianach sąsiednich szybu pod drzwi wewnętrzne na poszczególnych kondygnacjach,
11) wykonanie nadszybia szybu wraz z jego ociepleniem w części strychowej budynku,
12) roboty wykończeniowe po przekuciach i rozbiórkach związanych budową szybu windowego,
13) uszczelnienie stropu szybu windowego po obwodzie dylatacji wzdłuż istniejących ścian na wszystkich kondygnacjach,
14) montaż windy dla osób z niepełnosprawnościami,
15) wykonanie zasilania windy osobowej - maszynownia w wybudowanym szybie,
16) wykonanie tablic bezpiecznikowych,
17) uszczelnienie stropu szybu windowego po obwodzie dylatacji wzdłuż istniejących ścian,
18) wymianę okna usytuowanego w granicy działki na poziomie piwnicy oraz wymianę w dwóch miejscach fragmentów izolacji termicznej ścian zewnętrznych ze styropianu na wełnę mineralną i wykończeniem tykiem cienkowarstwowym,
19) wyburzenie ściany działowej na schodach wewnętrznych wiodących na poddasze z montażem fragmentu balustrady o pionowych pętach,
20) wstawienie balustrady zapobiegającej omyłkowe zejście do piwnicy,
21) ocieplenie ściany klatki schodowej na wysokości poddasza,
22) wykonanie docieplenia sufitu klatki schodowej wraz z sufitem podwieszanym o odporności ogniowej,
23) wstawienie klapy oddymiającej w dachu wraz z montażem ławy kominiarskiej stopni schodowych,
24) wykucie otworów z założeniem nadproży, pod projektowane do zamontowania drzwi w nowo powstałych pomieszczeniach,
25) wykucie otworu i wstawienie drzwi,
26) wykucie otworu w ścianie zewnętrznej z istniejącymi oknami na poziomie piwnicy i parteru oraz montaż drzwi zewnętrznych oraz okna,
27) wykonanie zadaszenia żelbetowego nad drzwiami wejściowymi,
28) uzupełnienie fragmentów izolacji termicznej ściany zewnętrznej po wykuwaniu otworów pod drzwiami i oknem w przedsionku widny,
29) dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
30) wydzielenie pożarowe klatki schodowej K1,
31) wydzielenie kotłowni pod względem pożarowym poprzez obudowanie stropu do klasy odporności ogniowej,
32) remont schodów zewnętrznych i budowę pochylni dla osób z niepełnosprawnościami,
33) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych,
34) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego na ciągach komunikacyjnych,
35) wykonanie instalacji oddymienia klatki schodowej K1,
36) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz instalacji sygnalizacji przekroczenia zawartości gazu w pomieszczeniu kotłowni, wykonanie instalacji przeciwporażeniowej,
37) wykonanie innych robót nie wymienionych w niniejszym ustępie, a ujętych w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45410000-4 - Tynkowanie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45261410-1 - Izolowanie dachu

45321000-3 - Izolacja cieplna

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314310-7 - Układanie kabli

45313100-5 - Instalowanie wind

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu (po odrzuceniu oferty z najniższą ceną) przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.