Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00387693/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wykładzin podłogowych w ramach zadań:
część I – Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 3 w Nowogardzie
część II – Modernizacja II Liceum Ogólnokształcącego w Nowogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowogard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-724a3a0d-351f-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wykładzin podłogowych w ramach zadań:część I – Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 3 w Nowogardzie
część II – Modernizacja II Liceum Ogólnokształcącego w Nowogardzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-724a3a0d-351f-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiR.271.5.1.2024.PSG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 612494,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 304747,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - zerwanie istniejącego parkietu drewnianego oraz zerwanie istniejących płytek PCV. Oczyszczenie podłoża, zagruntowanie, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie nowej wykładziny rulonowej z wywinięciem wykładziny na ściany.Rodzaj wykładziny dla części I i części II zamówienia:a) materiał: wykładzina PCV rulonowa,
b) heterogeniczna,
c) grubość całkowita: min. 2,00 mm,
d) grubość warstwy użytkowej: powyżej 1 mm,
e) kolorystyka: do ustalenia z zamawiającym.
Parametry techniczne wykładziny dla części I i części II zamówienia:
Dane techniczne
Normy
Wartości
Klasa użytkowa
ISO 10874 (EN 685)
komercyjna
34
przemysłowa
43
Grubość całkowita
ISO 24346 (EN 428)
Min. 2,00 mm
Grubość warstwy użytkowej
ISO 24340 (EN 430)
Powyżej 1,00 mm
Waga całkowita
ISO 23997 (EN 430)
Min. 2600 g/m2
Zabezpieczenie powierzchni
-
TAK
Reakcja na ogień
EN 13501-1
Bfls1
Grupa ścieralności/odporność na ścieranie
EN 660 EN 649
Grupa T ≤ 2,0 mm3
Zawartość spoiwa
typ
I
antypoślizgowość
EN 13893 DIN 51130
R10
Szerokość rolki
200 cm
Wykładzina musi być zgodna z Certyfikatem Zgodności WE PN-EN 14041, posiadać atesty higieniczne, być dopuszczona do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, posiadać deklaracje właściwości użytkowych.
Do ułożenia wykładziny należy zastosować materiały (w szczególności kleje, grunty, sznur spawalniczy do wykładziny) zalecane przez producenta wykładziny.
Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem wykonawca zobowiązany jest okazać deklarację zgodności, certyfikat zgodności z obowiązującą normą lub aprobatą techniczną do zastosowanych materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 307746,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - zerwanie istniejących płytek PCV, czyszczenie podłoża, zagruntowanie, wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie nowej wykładziny rulonowej z wywinięciem wykładziny na ściany.3)Rodzaj wykładziny dla części I i części II zamówienia:
a) materiał: wykładzina PCV rulonowa,
b) heterogeniczna,
c) grubość całkowita: min. 2,00 mm,
d) grubość warstwy użytkowej: powyżej 1 mm,
e) kolorystyka: do ustalenia z zamawiającym.
4) Parametry techniczne wykładziny dla części I i części II zamówienia:
Dane techniczne
Normy
Wartości
Klasa użytkowa
ISO 10874 (EN 685)
komercyjna
34
przemysłowa
43
Grubość całkowita
ISO 24346 (EN 428)
Min. 2,00 mm
Grubość warstwy użytkowej
ISO 24340 (EN 430)
Powyżej 1,00 mm
Waga całkowita
ISO 23997 (EN 430)
Min. 2600 g/m2
Zabezpieczenie powierzchni
-
TAK
Reakcja na ogień
EN 13501-1
Bfls1
Grupa ścieralności/odporność na ścieranie
EN 660 EN 649
Grupa T ≤ 2,0 mm3
Zawartość spoiwa
typ
I
antypoślizgowość
EN 13893 DIN 51130
R10
Szerokość rolki
200 cm
Wykładzina musi być zgodna z Certyfikatem Zgodności WE PN-EN 14041, posiadać atesty higieniczne, być dopuszczona do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, posiadać deklaracje właściwości użytkowych.
Do ułożenia wykładziny należy zastosować materiały (w szczególności kleje, grunty, sznur spawalniczy do wykładziny) zalecane przez producenta wykładziny.
5) Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem wykonawca zobowiązany jest okazać deklarację zgodności, certyfikat zgodności z obowiązującą normą lub aprobatą techniczną do zastosowanych materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 304747,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty przewyższa środki, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo "Maxima" Rafał Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670432114
7.3.3) Ulica: Karola Szajnochy 14
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-738
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-30INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.