eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywne dostawy płynów i materiałów eksploatacyjnych do ciągłej terapii nerkozastępczej - II



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy płynów i materiałów eksploatacyjnych do ciągłej terapii nerkozastępczej - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy płynów i materiałów eksploatacyjnych do ciągłej terapii nerkozastępczej - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3835454f-1ca9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-44-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 354240 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Zestaw do hemodializy lub hemodiafiltracji (w zależności od potrzeb) z regionalną antykoagulacją cytrynianową zawierający hemofiltr o powierzchni 1,5 - 1,8 m2. szt. - 100 szt.,
poz. 2 - Bezwapniowy płyn dializacyjny do ciągłej terapii nerkozastępczej z antykoagulacją cytrynianową zawierający:
potas: 0 - 4 mmol/l (w zależności od potrzeb)
sód: 133 - 140 mmol/l
fosforany: 0 - 1,25 mmol/l (w zależności od potrzeb)
wodorowęglany: 20 - 32 mmol/l
magnez: 0,5 - 1 mmol/l
mleczany: 0 - 3 mmol/l
Worek po 5L powinien posiadać dwa porty do pobierania płynu oraz port z membraną do nakłucia igłą w celu modyfikacji składu. Do wyboru dwie opcje: 2A i 2B,
poz. 2A - Płyn dializacyjny stosowany w CRRT wraz z cytrynianem sodu 136 mmol/l jako koagulantem - 2880 szt.,
poz. 2B - Płyn dializacyjny stosowany w CRRT wraz z cytrynianem sodu 18 mmol/l jako koagulantem - 1440 szt.,
poz. 3 - Płyn substytucyjny do ciągłej terapii nerkozastępczej zawierający:
potas: 0 - 4 mmol/l (w zależności od potrzeb)
sód: 140 mmol/l
wodorowęglany: 30 - 35 mmol/l
magnez: 0,5 - 0,75 mmol/l
wapń: 1,25 - 1,75 mmol/l
glukoza: 0 - 6,1 mmol/l
mleczany: 0 - 3 mmol/l
Worek po 5L powinien posiadać dwa porty do pobierania płynu oraz port z membraną do nakłucia igłą w celu modyfikacji składu. Do wyboru dwie opcje: 3A i 3B;
poz. 3A - Płyn substytucyjny stosowany w CRRT wraz z cytrynianem sodu 136 mmol/l jako koagulantem - 1440 szt.,
poz. 3B - Płyn substytucyjny stosowany w CRRT wraz z cytrynianem sodu 18 mmol/l jako koagulantem - 288 szt.,
poz. 4 - Roztwór do antykoagulacji regionalnej z cytrynianem sodu, zgodny z protokołem terapii. Do wybory dwie opcje: 4A lub 4B.
poz. 4A - Płyn o stężeniu cytrynianu sodu 136 mmol/l w workach 1,5l - 1059 szt.,
poz. 4B - Płyn o stężeniu cytrynianu sodu 18 mmol/l w workach 5l - 1440 szt.,
poz. 5 - Roztwór chlorku wapnia zgodny z protokołem terapii. Do wyboru dwie opcje: 5A lub 5B.
poz. 5A - Roztwór o stężeniu jonów wapnia 100 mmol/l; worek 1,5L - 300 szt,.
poz. 5B - Roztwór o stężeniu jonów wapnia 460 mmol/l, amp. 10ml - 6300 szt.
poz. 6 - Cały wymagany sprzęt jednorazowego użytku niezbędny do hemodializy CRRT jeśli nie stanowi integralnej części zestawu w tym:
- worek na filtrat 5-10L,
- łączniki umożliwiające jednoczesne podłączenie większej ilości worków dializatu,
- dreny do podaży wapnia,
- strzykawka do podaży wapnia (w przypadku zaoferowania r-r. chlorku wapnia w ampułkach)
- dreny do przepływowego podgrzewacza
- wkład ogrzewacza,
- kolec typu Spike o dł. 72mm itp. - 100 72-godzinnych CYKLÓW hemodializy
Dot. gr. 1 - Zamawiający wymaga bezpłatnego użyczenia 2 sztuk aparatów fabrycznie nowych - rok produkcji minimum 2023 do wykonania powyższych zabiegów na czas obowiązywania umowy
Dot. gr. 1 poz. 6 - Wykonawca precyzyjnie wymieni i opisze cały asortyment niezbędny do przeprowadzenia CRRT zgodnie z protokołem terapii podając ilości poszczególnych składowych i ich ceny jednostkowe na 100 CYKLI 72-godzinnej hemodiafiltracji.
Wykonawca przyjmuje standardowe warunki terapii:
Przepływ krwi 100 ml/min
Dawka cytrynianu: A - 5mmol/l krwi dla roztworu 136 mmol/l lub B - 3 mmol/l krwi dla roztworu 18 mmol/l
Przepływ dializatu: A - 2000 ml/h dla cytrynianu 136 mmol/l lub B - 1000 ml/h dla cytrynianu 18 mmol/l
Przepływ substytutu: A - 1000 ml/h dla cytrynianu 136 mmol/l lub B - 200ml/h dla cytrynianu 18 mmol/l
Suplementacja jonów wapnia: A - 5,47 mmol/h lub B - 4 mmol/h (przeliczona jako ilość pełnych opakowań potrzebna na 1 terapię, zaokrąglona w górę, przemnożona przez 100)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382363,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382363,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382363,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Baxter Polska Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MEDAN SPÓŁKA JAWNA PAWLAK I S-KA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271818828

7.3.3) Ulica: Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382363,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.