eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźModernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b86dcf6-641c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.50 Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.51.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12482559,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjno-socjalnego wraz z dostosowaniem do aktualnych przepisów techniczno-budowlanych. Przebudowa będzie obejmowała pomieszczenia technologiczne na parterze powiązane funkcjonalnie z obsługą przebudowywanej hali, pomieszczenia znajdujące się na pierwszym piętrze oraz doprowadzenie obiektu do zgodności z przepisami ochrony pożarowej, bhp i sanepid.

Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne i remontowe budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217 (obiekt ET-2).

Prace budowlane objęte niniejszym postępowaniem dotyczą jedynie modernizacji i remontu istniejącego budynku socjalno-administracyjnego w zakresie wskazanym w załączonej dokumentacji przetargowej w tym m. in.: Projekt Budowlany TOM 4 – ADMIN-SOC oraz Projekt Wykonawczy TOM V - ADMIN-SOC, zgodnie z przedmiarem robót.

Szczegółowy zakres inwestycji opisany został w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót.

Szczegółowy zakres obowiązków w ramach robót budowlanych przedstawia umowa, która stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji.

Zarząd Inwestycji Miejskich informuje, iż nadzór nad realizacją robót będzie sprawowany przez Inżyniera Kontraktu i Użytkownika tj. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Łódź Sp. z o.o. Użytkownik ma prawo wnosić uwagi oraz uczestniczyć w całym procesie inwestycji.
Ostateczne decyzje podejmuje Zarząd Inwestycji Miejskich.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – (załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji) oraz wzorze umowy (załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEX S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261003187

7.3.3) Ulica: ul. Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. roboty ogólnobudowlane
2. roboty instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19889100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.