Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/2172.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b86dcf6-641c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.50 Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.51.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12482559,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjno-socjalnego wraz z dostosowaniem do aktualnych przepisów techniczno-budowlanych. Przebudowa będzie obejmowała pomieszczenia technologiczne na parterze powiązane funkcjonalnie z obsługą przebudowywanej hali, pomieszczenia znajdujące się na pierwszym piętrze oraz doprowadzenie obiektu do zgodności z przepisami ochrony pożarowej, bhp i sanepid.
Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne i remontowe budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217 (obiekt ET-2).
Prace budowlane objęte niniejszym postępowaniem dotyczą jedynie modernizacji i remontu istniejącego budynku socjalno-administracyjnego w zakresie wskazanym w załączonej dokumentacji przetargowej w tym m. in.: Projekt Budowlany TOM 4 – ADMIN-SOC oraz Projekt Wykonawczy TOM V - ADMIN-SOC, zgodnie z przedmiarem robót.
Szczegółowy zakres inwestycji opisany został w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót.
Szczegółowy zakres obowiązków w ramach robót budowlanych przedstawia umowa, która stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji.
Zarząd Inwestycji Miejskich informuje, iż nadzór nad realizacją robót będzie sprawowany przez Inżyniera Kontraktu i Użytkownika tj. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Łódź Sp. z o.o. Użytkownik ma prawo wnosić uwagi oraz uczestniczyć w całym procesie inwestycji.
Ostateczne decyzje podejmuje Zarząd Inwestycji Miejskich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – (załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji) oraz wzorze umowy (załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEX S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261003187
7.3.3) Ulica: ul. Siedmiogrodzka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. roboty ogólnobudowlane
2. roboty instalacyjne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19889100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.