Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00369909/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP/2/2023 - Wykonanie prac konserwatorskich w saloniku mieszkalnym (tzw. Saloniku Pistacjowym) w Pałacu I. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 15 w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-065
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (42) 307 26 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wronka@muzeum-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mml.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/2/2023 - Wykonanie prac konserwatorskich w saloniku mieszkalnym (tzw. Saloniku Pistacjowym) w Pałacu I. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 15 w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3729bf0e-458a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie prac konserwatorskich w saloniku mieszkalnym tzw. Saloniku Pistacjowym w Pałacu I. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 15 w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich w saloniku mieszkalnym (tzw. Saloniku Pistacjowym) w Pałacu I. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 15 w Łodzi.
1. Prace konserwatorskie prowadzone będą w saloniku mieszkalnym – tzw. Saloniku Pistacjowym w ramach zadania „Łódź, pałac Izraela Poznańskiego, siedziba główna Muzeum Miasta Łodzi: przeprowadzenie konserwacji wnętrza Pałacu Izraela Poznańskiego – siedziby głównej Muzeum Miasta Łodzi” zgodnie z załączonym:
- Projektem budowlanym remontu konserwatorskiego dot. pomieszczenia – saloniku mieszkalnego (tzw. Saloniku Pistacjowego) zlokalizowanego na kondygnacji I piętra wschodniego skrzydła w Pałacu Izraela Poznańskiego, obecnej siedziby głównej Muzeum Miasta Łodzi, ul. Ogrodowa 15, 91-065 Łódź, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ
- Programem prac konserwatorskich dot. pomieszczenia – saloniku mieszkalnego (tzw. Saloniku Pistacjowego) zlokalizowanego na kondygnacji I piętra wschodniego skrzydła w Pałacu Izraela Poznańskiego, obecnej siedziby głównej Muzeum Miasta Łodzi, ul. Ogrodowa 15, 91-065 Łódź
2. Celem zadania jest przywrócenia oryginalnego wyglądu Saloniku Pistacjowego – związanego z jego pierwotną funkcją jaką spełniał w momencie oddania do użytku Pałacu. Realizacja prac odbywać się będzie na podstawie wcześniej opracowanych badań konserwatorskich oraz sporządzonego programu prac konserwatorskich, które uzyskały aprobatę właściwego konserwatora zabytków. Oprócz przywrócenia historycznego wyglądu pomieszczenia celem planowanych prac konserwatorskich jest zabezpieczenie zachowanej tkanki zabytkowej obiektu z ponad 100-letnią historią. W zakres prac wchodzi w szczególności:
- konserwacja sufitu – 2559,00 dm2;
- konserwacja powierzchni ścian – 4088,00 dm2;
- konserwacja malowidła – 1028 dm2;
- konserwacja stolarki drzwiowej (jednostronnie) wraz z ościeżnicą – ściana zachodnia – 758,00 dm2;
- konserwacja stolarki drzwiowej (jednostronnie) wraz z ościeżnicą – ściana północna – 461,00 dm2;
- konserwacja stolarki drzwiowej (jednostronnie) wraz z ościeżnicą – ściana południowa – 290,00 dm2;
- konserwacja obudów grzejników na ścianie wschodniej – 145,00 dm2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181416,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386020,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181416,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atlant Luiza Milewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542484178
7.3.3) Ulica: ul. Dojazd 4A/39
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181416,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
- "Remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodległości 175 Wałbrzychu"
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.