Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344763/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00358135/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dostawa i montaż mieszalnika zaczynu iniekcyjnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż mieszalnika zaczynu iniekcyjnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4393ca53-1cb2-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/TRG/59
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest demontaż obecnie używanego mieszalnika zaczynu iniekcyjnego oraz zakup, dostarczenie i montaż nowego mieszalnika zaczynu iniekcyjnego (zwany dalej „mieszalnikiem”) na terenie Kopalni Soli „Wieliczka” – rejon szybu Kościuszko, Węzeł Iniekcyjny działka 54/15 ul. Jedynaka 1.
2. Zakupiony i dostarczony mieszalnik powinien posiadać następujące parametry techniczne:
a) konstrukcja stalowa mieszalnika wykonana ze stali konstrukcyjnej min. S235JR o minimalnej grubości ścianki mieszalnika 8mm, konstrukcja spawana, elementy i złącza spawane skontrolowane pod względem jakości spoiny.
b) wewnętrzna powłoka zabezpieczona materiałem kwasoodpornym (np. powłoka PVC lub gumowa), przystosowanym do pracy z solanką nasyconą (wodny roztwór NaCl) oraz zabezpieczająca konstrukcję mieszalnika przed korozją,
c) malowanie zbiornika, podstawy napędu mieszadła – powłoka zewnętrzna malowana, na poziomie C4/C5 farbą, grubość min 240 mikronów, dodatkowa powłoka zewnętrzna na leju zabezpieczająca przed wpływem solanki, wykonana np. z warstwy gumy,
d) mieszalnik ma być wyposażony w system zraszania służący spłukiwaniu zalegającej mieszaniny ze ścian powłoki wewnętrznej mieszalnika inicjowany po wykonanym procesie mieszania i opróżnieniu mieszalnika z zaczynu iniekcyjnego,
e) system zraszania ma być zautomatyzowany, a cały proces zraszania powinien odbywać się przed mieszaniem lub po opróżnieniu gotowej mieszaniny z mieszalnika,
f) automatyzacja systemu zraszania ma być kompatybilna z oprogramowaniem do obsługi węzła iniekcyjnego, ma posiadać również funkcję sterowania ręcznego oraz możliwość jej wyłączenia,
g) dysze służące do zraszania powinny być odporne na działanie solanki oraz na korozję metalu,
h) w mieszalniku, na wlocie od głównego podajnika ślimakowego, ma być zainstalowany system zamykania wlotu na czas procesu płukania, system ten również musi współgrać z systemem zraszania, aby zamykał wlot na czas mycia zbiornika i otwierał na czas podawania materiału (dostanie się wilgoci oraz solanki z procesu zraszania do podajnika głównego, powoduje sklejanie pyłów w podajniku oraz u jego wylotu, co prowadzi do obklejanie się wlotu do mieszalnika i powoduje jego niedrożność),
3.3. Dodatkowe informacje niezbędne celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
a) demontaż obecnego mieszalnika i pozostawienie do utylizacji, która jest po stronie Zamawiającego,
b) wymiary mieszalnika, który obecnie pracuje na węźle przedstawia załącznik nr 5 do specyfikacji,
c) Zamawiający wymaga wykonania poszerzonego włazu względem aktualnie zabudowanego mieszalnika oraz przeniesienie go, w ramach możliwości, jak najbliżej wlotu z głównego podajnika ślimakowego,
d) instalacja podająca solankę będzie pracować na aktualnie wykorzystywanej pompie oraz rurociągu DN65, należy przewidzieć wykonanie w razie potrzeby zmian w systemie podawania solanki na rzecz instalacji zraszania (dodatkowa pompa, zmiana bądź wymiana rurociągu, montaż elektrozaworów oraz elementów do automatycznego sterowania itd.),
e) wpięcie w komputerowy system sterowania węzłem iniekcyjnym instalacji zraszania, która to będzie włączana automatycznie podczas podawania solanki do mieszalnika,
f) wykonanie prac z dziedziny automatyki, informatyki (zmiany w programie służącym do obsługi procesu mieszania iniektu) oraz wykonanie niezbędnych prac przyłączeniowych w szafie sterującej, układzie PLC,
g) wymiana zaworu regulacyjnego z napędem elektrycznym w miejsce aktualnie zamontowanego, o tożsamych parametrach – karta katalogowa aktualnie zamontowanego zaworu znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji,
h) zainstalowanie gotowego przystosowanego do nowego mieszalnika oprogramowania na 3 stanowiskach komputerowych obsługujących system,
i) wykonanie prób rozruchowych mieszalnika,
j) przeprowadzenie przeszkolenia załogi z zakresu obsługi węzła iniekcyjnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 43413000-1 - Mieszalniki betonu lub zaprawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085487
7.3.3) Ulica: Konstantego Brandla
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 32-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Engilab Sp. z o.o. - wykonanie części oprogramowania
Talmex sp. z o.o. - wykonanie części gumowania
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 6 w Wieliczce do dnia 31.12.2025 r.
- Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminy Wieliczka w roku 2025
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2025 roku
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.