eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawoniaRenowacja budynku szko³y w Czeszowie, dzia³ka nr 527, ul. Marii Konopnickiej 18



Og³oszenie z dnia 2024-07-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Renowacja budynku szko³y w Czeszowie, dzia³ka nr 527, ul. Marii Konopnickiej 18

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zawonia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934905

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zawonia

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-106

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 713128182

1.5.8.) Numer faksu: 71312 9559

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundusze@zawonia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zawonia.pl/19/strona-glowna.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja budynku szko³y w Czeszowie, dzia³ka nr 527, ul. Marii Konopnickiej 18

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-38dfc1e2-1435-4dd8-baf9-0c841a9919f6

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00431622

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035147/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Renowacja budynku szko³y w Czeszowie, dzia³ka nr 527, ul. Marii Konopnickiej 18

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zawonia/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zawonia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl, tj.a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 100.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy
format plików .pdf, Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej –kodowanie UTF8,f) Oznaczenie czasu
odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO” Zamawiaj±cy informuje, ¿e:• administratorem przekazanych w ofercie oraz wszelkiej dokumentacji wytworzonej potrzeby przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego danych
osobowych jest Wójt Gminy Zawonia, dane bêd± przetwarzane w Urzêdzie Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia;•
kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Zawonia: iod@zawonia.pl oraz telefonicznie: +48 608294903

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.PZP.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Renowacja budynku szko³y w Czeszowie, dzia³ka nr 527, ul. Marii Konopnickiej 18” na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez firmê: MTM PROJEKT Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Tomasz Musielak, 56-300 Milicz, Piêkocin 38a, zwan± dalej Jednostk± projektowania, tylko w czê¶ci objêtej opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci:
a) Remont elewacji budynku szko³y podstawowej,
• Skucie istniej±cych wtórnych tynków – piaskowanie istniej±cej ceg³y (gzymsy, ramy, cokó³) – zgodnie z rysunkami elewacyjnymi,
• Uzupe³nienie braków oraz wymiana tynków i ca³o¶ciowe malowanie,
b) Rozbudowê budynku Zespo³u szkó³ w Czeszowie o schody zewnêtrzne,
c) Wymianê istniej±cej plastikowej stolarki okiennej na now± w takim samym stylu,
d) Konserwacjê istniej±cego stropu drewnianego poddasza nieu¿ytkowego,
e) Wykonanie wentylacji pomieszczenia poddasza nieu¿ytkowego – wykucie przewodów wentylacji grawitacyjnej,
f) Monta¿ barierki o wysoko¶ci 110 cm zabezpieczaj±cej przed wej¶ciem na istniej±ce schody drewniane - poddasze nieu¿ytkowe,
g) Wykonanie renowacji istniej±cej tarczy zegara na elewacji budynku,
h) Wymianê instalacji elektrycznej zgodnie z projektem instalacji,
i) Remont posadzek w piwnicy,
j) Monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z konglomeratu,
k) Malowanie pomieszczeñ klas lekcyjnych oraz korytarzy farbami emulsyjnymi,
l) Demonta¿ istniej±cych wyk³adzin pod³ogowych oraz zamontowanie nowych wyk³adzin winylowych,
m) Monta¿ sufitów podwieszanych kasetonowych,
n) Wykonanie instalacji wentylacji pomieszczeñ klas lekcyjnych za pomoc± rekuperatorów ¶ciennych,
o) Monta¿ p³yt izolacyjnych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45410000-4 - Tynkowanie

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) „£±czna cena ofertowa brutto” – C; b) „Okres gwarancji” – G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a. jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 800 000,00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³otych).
2. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a. zrealizowa³ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie, renowacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej, zamieszkania zbiorowego lub mieszkalnego o warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³otych) ka¿da, w tym jedno zadanie wykona³ na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków,
b. dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
• jedn± osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika budowy, bêd±c± czynnym cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego. Osoba pe³ni±ca
w/w funkcjê winna posiadaæ co najmniej 5 - letni sta¿ pracy na stanowisku kierownika budowy w tej specjalno¶ci,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a. Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 800 000,00 z³ (s³ownie: osiemset tysiêcy z³otych),
b. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
c. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- za³±cznik nr 6 do SWZ;
d. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
Uwaga 1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 2 lit. a, musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
e. o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 z³o¿onym przez ten podmiot, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
f. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; za³±cznik nr 10 do SWZ;
g. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 i 11 do SWZ.
Uwaga 1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (równie¿ w przypadku spó³ek cywilnych),
o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uwaga 2. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 6 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Szacunkowy kosztorys sporz±dzony na podstawie przedmiaru

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³. (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w formie pieni±dza wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Trzebnicy, nr 76 9591 0004 2001 0019 2444 0004, w tytule przelewu nale¿y wpisaæ: „WADIUM – „Renowacja budynku szko³y w Czeszowie, dzia³ka nr 527, ul. Marii Konopnickiej 18”.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zmawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XII SWZ.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w rozdz. XIV. ust. 3 niniejszej SWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6. Skuteczne wniesienie wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nastêpuje z chwil± przekazania Zamawiaj±cemu orygina³u gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej.
7. Z tre¶ci gwarancji lub porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
8. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.
9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 9 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ szczegó³owo okre¶lony w projekcie umowy, za³±cznik nr 4 do SWZ w § 15,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-12 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zawonia/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 12:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Odbycie wizji lokalnej winno zostaæ potwierdzone przez umocowanego do tej czynno¶ci przedstawiciela Zamawiaj±cego.
2. W celu odbycia wizji lokalnej Zamawiaj±cy wyznacza termin, w którym wszyscy Wykonawcy maj± prawo zbadaæ teren realizacji zamówienia w tym samym czasie, w takich samych warunkach, w takim samym zakresie tj. w dniu 05.08. 2024 r., godzina 10.00, Czeszów, ul. Marii Konopnickiej 18.
3. Wykonawca w uzasadnionej sytuacji uniemo¿liwiaj±cej mu odbycie wizji lokalnej w ww. terminie, mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o umo¿liwienie mu odbycia wizji lokalnej w innym terminie. Uwzglêdnienie wniosku danego Wykonawcy o inny termin wizji lokalnej nie zobowi±zuje Zamawiaj±cego do przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
4. W celu umówienia wizji lokalnej nale¿y kontaktowaæ siê z osobami wyznaczonymi do komunikowania siê z wykonawcami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.