eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzPrzebudowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Nawrocko i budowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Tarnowo



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Nawrocko i budowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Tarnowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957472061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Nawrocko i budowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Tarnowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d30b5e7b-e5cc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003166/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Przebudowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Nawrocko i budowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Tarnowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023.AWE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 „Budowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Tarnowo” obejmuje budowę kontenerowej stacji uzdatniania wody wraz z przebudową ujęcia, infrastrukturą techniczną (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, instalacja elektryczna, oświetlenie) oraz zagospodarowanie terenu na działce nr 6/34 obręb Jezierzyce Gmina Myślibórz. Zakres robót obejmuje:
a. Budowę kontenera technicznego stacji uzdatniania wody o wymiarach: szerokość – 5,5m, długość – 6,8m, wysokość – 3,9m;
b. Przebudowa istniejących studni głębinowych S1 oraz S2 o wydajnościach 9,0 m3/h w trybie pracy normalnej oraz 22 m3/h w trybie pracy p.poż.
c. Zabudowa technologii uzdatniania wody w kontenerze technicznym – technologia oparta na aeracji i filtracji na złożach filtracyjnych;
d. Budowę zbiornika wody uzdatnionej o pojemności użytkowej 55,0 m3 – zbiornik o konstrukcji stalowej wyłożony membraną EPDM,
e. Układ automatycznego sterowania AKPiA,
f. Budowę i przebudowę zewnętrznych instalacji wod-kan i elektrycznych;
g. Zagospodarowanie terenu, w tym ogrodzenie oraz utwardzenie terenu.
h. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiących załącznik do niniejszej SWZ.
i. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała również pełna obsługa geodezyjna oraz przekazanie Zamawiającemu pełnej i kompletnej dokumentacji powykonawczej.
j. Wszelkie pracy wymagające przerwania dostaw wody pitnej dla mieszkańców wykonawca winien planować w godzinach nocnych tj. między godz. 22:00 a 6:00 i powinien zawiadomić o tym fakcie zamawiającego z wyprzedzeniem minimum 72 godz.
k. Jeśli zajdzie konieczność wyłączenia dostaw wody w okresie dziennym, tj. miedzy godz. 6:00 a 22:00, wyłączenie nie może trwać dłużej niż 4 godziny a o planowanym wyłączeniu wykonawca musi poinformować zamawiającego z co najmniej 84 godzinnym wyprzedzeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 2000000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 „Przebudowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Nawrocko” obejmuje remont obiektów stacji uzdatniania wody wraz z kompleksową wymianą urządzeń układu technologicznego, instalacji wod-kan i elektrycznych na nowe. Do nowego układu technologicznego uzdatniania wody został przewidziany nowy układ automatycznej pracy i sterowania AKPiA. Projektowana wydajność stacji po remoncie została określona na 20 m3/h. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 157/86, 157/38, oraz 157/85 obręb Wierzbnica. Zakres robót obejmuje:
a. Remont budynku stacji uzdatniania,
b. Kompleksową wymianę urządzeń układu technologicznego,
c. Wymianę instalacji elektrycznych oraz wod-kan,
d. Remont istniejącego podziemnego zbiornika na wodę uzdatnioną,
e. Układ automatycznego sterowania AKPiA,
f. Remont obu studni głębinowych SW1 i SW2 wraz z montażem nowych obudów typu LANGE,
g. Zagospodarowanie terenu.
h. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiących załącznik do niniejszej SWZ.
i. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała również pełna obsługa geodezyjna oraz przekazanie Zamawiającemu pełnej i kompletnej dokumentacji powykonawczej.
j. Remont będzie prowadzony na funkcjonującej stacji uzdatniania wody zaopatrującej mieszkańców w wodę pitną. Wykonawca będzie zobowiązany realizować roboty w sposób zapewniający ciągłą dostawę wody pitnej dla mieszkańców. Ewentualne prace wymagające przerwania dostaw wody, wykonawca winien planować w okresie nocnym między godz. 22:00 a 6:00 i muszą być zgłaszane zamawiające na minimum 72 godzin przed planowanym wyłączeniem dostaw wody.
k. Jeśli zajdzie konieczność wyłączenia dostaw wody w okresie dziennym, tj. miedzy godz. 6:00 a 22:00, wyłączenie nie może trwać dłużej niż 4 godziny a o planowanym wyłączeniu wykonawca musi poinformować zamawiającego z co najmniej 84 godzinnym wyprzedzeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 2200000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2332080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3095910 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2332080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570865738

7.3.3) Ulica: Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2332080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2580540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3936000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2580540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570865738

7.3.3) Ulica: Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2580540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.