Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199280/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00234865/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00245840/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00250084/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Nawrocko i budowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Tarnowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957472061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Nawrocko i budowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Tarnowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d30b5e7b-e5cc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003166/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Przebudowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Nawrocko i budowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Tarnowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023.AWE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 „Budowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Tarnowo” obejmuje budowę kontenerowej stacji uzdatniania wody wraz z przebudową ujęcia, infrastrukturą techniczną (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, instalacja elektryczna, oświetlenie) oraz zagospodarowanie terenu na działce nr 6/34 obręb Jezierzyce Gmina Myślibórz. Zakres robót obejmuje:a. Budowę kontenera technicznego stacji uzdatniania wody o wymiarach: szerokość – 5,5m, długość – 6,8m, wysokość – 3,9m;
b. Przebudowa istniejących studni głębinowych S1 oraz S2 o wydajnościach 9,0 m3/h w trybie pracy normalnej oraz 22 m3/h w trybie pracy p.poż.
c. Zabudowa technologii uzdatniania wody w kontenerze technicznym – technologia oparta na aeracji i filtracji na złożach filtracyjnych;
d. Budowę zbiornika wody uzdatnionej o pojemności użytkowej 55,0 m3 – zbiornik o konstrukcji stalowej wyłożony membraną EPDM,
e. Układ automatycznego sterowania AKPiA,
f. Budowę i przebudowę zewnętrznych instalacji wod-kan i elektrycznych;
g. Zagospodarowanie terenu, w tym ogrodzenie oraz utwardzenie terenu.
h. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiących załącznik do niniejszej SWZ.
i. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała również pełna obsługa geodezyjna oraz przekazanie Zamawiającemu pełnej i kompletnej dokumentacji powykonawczej.
j. Wszelkie pracy wymagające przerwania dostaw wody pitnej dla mieszkańców wykonawca winien planować w godzinach nocnych tj. między godz. 22:00 a 6:00 i powinien zawiadomić o tym fakcie zamawiającego z wyprzedzeniem minimum 72 godz.
k. Jeśli zajdzie konieczność wyłączenia dostaw wody w okresie dziennym, tj. miedzy godz. 6:00 a 22:00, wyłączenie nie może trwać dłużej niż 4 godziny a o planowanym wyłączeniu wykonawca musi poinformować zamawiającego z co najmniej 84 godzinnym wyprzedzeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 2000000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 „Przebudowa stacji uzdatniania wody w sołectwie Nawrocko” obejmuje remont obiektów stacji uzdatniania wody wraz z kompleksową wymianą urządzeń układu technologicznego, instalacji wod-kan i elektrycznych na nowe. Do nowego układu technologicznego uzdatniania wody został przewidziany nowy układ automatycznej pracy i sterowania AKPiA. Projektowana wydajność stacji po remoncie została określona na 20 m3/h. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 157/86, 157/38, oraz 157/85 obręb Wierzbnica. Zakres robót obejmuje:a. Remont budynku stacji uzdatniania,
b. Kompleksową wymianę urządzeń układu technologicznego,
c. Wymianę instalacji elektrycznych oraz wod-kan,
d. Remont istniejącego podziemnego zbiornika na wodę uzdatnioną,
e. Układ automatycznego sterowania AKPiA,
f. Remont obu studni głębinowych SW1 i SW2 wraz z montażem nowych obudów typu LANGE,
g. Zagospodarowanie terenu.
h. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiących załącznik do niniejszej SWZ.
i. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała również pełna obsługa geodezyjna oraz przekazanie Zamawiającemu pełnej i kompletnej dokumentacji powykonawczej.
j. Remont będzie prowadzony na funkcjonującej stacji uzdatniania wody zaopatrującej mieszkańców w wodę pitną. Wykonawca będzie zobowiązany realizować roboty w sposób zapewniający ciągłą dostawę wody pitnej dla mieszkańców. Ewentualne prace wymagające przerwania dostaw wody, wykonawca winien planować w okresie nocnym między godz. 22:00 a 6:00 i muszą być zgłaszane zamawiające na minimum 72 godzin przed planowanym wyłączeniem dostaw wody.
k. Jeśli zajdzie konieczność wyłączenia dostaw wody w okresie dziennym, tj. miedzy godz. 6:00 a 22:00, wyłączenie nie może trwać dłużej niż 4 godziny a o planowanym wyłączeniu wykonawca musi poinformować zamawiającego z co najmniej 84 godzinnym wyprzedzeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 2200000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2332080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3095910 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2332080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570865738
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2332080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2580540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3936000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2580540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570865738
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2580540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby przebudowy dróg powiatowych nr 2139Z i nr 2135Z w miejscowości Cychry, gmina Dębno
- Sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.