Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00358777/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00374107/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00388233/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-08
- 2023/BZP 00399337/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/27/2023 Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych samochodów z napędem elektrycznym z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Łódź Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MPO-Łódź Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470797081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tokarzewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-842
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpolodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpolodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/27/2023 Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych samochodów z napędem elektrycznym z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b99622-382c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/27/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych samochodów z napędem elektrycznym z podziałem na zadaniaCzęść 1: Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 fabrycznie nowego samochodu dostawczego Furgon w kategorii N1z napędem elektrycznym do przewozu towarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 266809,8 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych samochodów z napędem elektrycznym z podziałem na zadaniaCzęść 2: . Dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 fabrycznie nowego samochodu dostawczego kategorii N1 z napędem elektrycznym do przewozu osób i towarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 187754,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie na składanie ofert w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie na składanie ofert w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Zakup i dostawa samochodu osobowego hybryda plug-in dla Eko- Skarbimierz Sp. z o.o.
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- ZP.U.LW.11.2025 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
więcej: Pojazdy elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.