eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokZakup, dostawa, montaż nowej rozdzielnicy głównej nN oraz dwóch kompletnych układów do kompensacji mocy biernej w rozdzielni głównej nN



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż nowej rozdzielnicy głównej nN oraz dwóch kompletnych układów do kompensacji mocy biernej w rozdzielni głównej nN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o .o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370301150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 59

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 47 900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spgk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spgk.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc54e34c-4d56-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż nowej rozdzielnicy głównej nN oraz dwóch kompletnych układów do kompensacji mocy biernej w rozdzielni głównej nN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc54e34c-4d56-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IDZ.261.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 275116,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup, dostawa, montaż nowej rozdzielnicy głównej nN na bazie SPGK Sp. z o. o. przy ul. Jana Pawła II 59 w Sanoku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31213100-3 - Rozdzielnie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 235950,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup, dostawa, montaż nowych, kompletnych dwóch układów do kompensacji mocy biernej w tym:
- 1 szt. przy rozdzielni głównej nN na bazie SPGK przy ul. Jana Pawła II 59 w Sanoku,
- 1 szt. w Stacji Uzdatniania Wody w Zasławiu przy ul. Filtrowej 54 w Zagórzu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711154-0 - Baterie kondensatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 39166,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania poinformował o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w części I, która wynosi 290 218,50 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert we wskazanej części złożono trzy oferty. Oferta z najniższa ceną złożona przez Wykonawcę Elektromontaż Rzeszów Spółka Akcyjna, ul. Baczyńskiego 7a, 35-210 Rzeszów wynosząca 309 507,36 zł brutto, która przewyższa kwotę przeznaczona na sfinansowanie zamówienia o 19 288,86 zł brutto. W dniu 25.09.2023 r. po dokonanej analizie Kierownik Zamawiającego – Zarząd podjął decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do najniższej zaoferowanej ceny. Tym samym zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 3) ustawy obligująca Zamawiającego do unieważnienia przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309507,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381821,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania poinformował o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w części II, która wynosi 48 175,00 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert we wskazanej części złożono cztery oferty. Dwie oferty zostały odrzucone. Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano złożoną przez Wykonawcę INSTAL ELECTRIC Sp. z o. o., ul. Jerzmanowskiego 40/10, 30-836 Kraków wynosząca 55 350,00 zł brutto, która przewyższa kwotę przeznaczona na sfinansowanie zamówienia o 7 175,00 zł brutto. W dniu 29.09.2023 r. po dokonanej analizie Kierownik Zamawiającego – Zarząd podjął decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Tym samym zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 3) ustawy obligująca Zamawiającego do unieważnienia przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59749,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.