Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317357/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa ul. Spacerowej oraz przebudowa ul. Wypoczynkowej w Wilkowicach w formule zaprojektuj-wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 25
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 00 77
1.5.8.) Numer faksu: 33 817 30 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wilkowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-wilkowice.logintrade.net/zapytania_email,164002,c758086cde69a375387850b037b03e3a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa ul. Spacerowej oraz przebudowa ul. Wypoczynkowej w Wilkowicach w formule zaprojektuj-wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-638a2834-0df2-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082413/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i przebudowa ul. Spacerowej oraz przebudowa ul. Wypoczynkowej w Wilkowicach w formule zaprojektuj-wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12087663,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1097082,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa i przebudowa ul. Spacerowej oraz przebudowa ul. Wypoczynkowej w Wilkowicach w formule zaprojektuj-wybuduj”.
2. Inwestycja finansowana jest z:
• Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 (środki zostały pozyskane z programu Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych w ramach naboru wniosków na wsparcie dla gmin na podstawie §2 ust. 1 pkt 5) uchwały nr 102 Rady Ministrów z dnia 23.07.2020r.). Niniejsze zamówienie jest udzielane jako cześć większego przedsięwzięcia pn. Przebudowa dróg gminnych, budowa parkingów oraz ciągów pieszo - rowerowych w celu udostępnienia oraz poprawy bezpieczeństwa dojazdu/dojścia do Centrum Sportu i Rekreacji w Wilkowicach.
• Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, na podstawie umowy o dofinansowanie nr 805.28.1427.2024.RFRD
3. Zamówienie obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz wszelkich innych wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, pozwoleń i zgłoszeń, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych. W ramach inwestycji przewidziano:
– budowę ul. Spacerowej (od ok. km 1+199 do ok. km 1+433) oraz rozbudowę ul, Wypoczynkowej (od km 0+000 do km 0+033) - zgodnie z ETAPEM V opracowanego Programu Funkcjonalno- Użytkowego;
– budowę ul. Spacerowej (od ok. km 1+433 do ok. km 1+512) oraz przebudowa ul. Szczyrkowskiej (od ok km lokalny 0+028 do ok km lokalny 0+052) zgodnie z ETAPEM VI opracowanego Programu Funkcjonalno- Użytkowego.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru autorskiego przez Projektantów opracowujących dokumentację projektową, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami (w tym decyzją środowiskową), obejmujący szerszy zakres inwestycji (wszystkie IX ETAPÓW), - stanowiący część załącznika nr 5 do SWZ – Opisu Przedmiotu Zamówienia,
2) Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący część załącznika nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,
Wycena Szacunkowa Kosztów Inwestycji została udostępniona wyłącznie pomocniczo i nie stanowi podstawy wyceny oferty.
3) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1698477,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1764480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1698477,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Jarco Przemysław Jarco
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532491567
7.3.3) Ulica: Morwowa 2
7.3.4) Miejscowość: Cisiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRUKARSTWO JARCO PRZEMYSŁAW JARCO
jakie przetargi wygrała firma
BRUKARSTWO JARCO PRZEMYSŁAW JARCO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1698477,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.