eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnaModernizacja świetlicy w m. Kliszów



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy w m. Kliszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 15

1.5.2.) Miejscowość: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767492100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rudna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.rudna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja świetlicy w m. Kliszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-607ec745-23ec-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054006/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja świetlicy w m. Kliszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356635

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRI.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
2.1. Etap I - wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, zgodnie z zakresem wskazanym w PFU, na podstawie której możliwa będzie realizacja zadania zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym,
2.2. Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Zakres robót budowalnych obejmuje w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe
2) roboty murarskie
3) wykonanie hydroizolacji
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
5) tynkowanie ścian i sufitów wraz z malowaniem
6) wykonanie izolacji cieplnej posadzek i stropów kondygnacji
7) wykonanie nowych posadzek w budynku – nawierzchnia płytki podłogowe
8) wykonanie ocieplenie budynku oraz elewacji
9) wymiana pokrycia dachowego wraz z odwodnieniem oraz obróbkami
10) budowę przyłącza wody
11) modernizację kotłowni z demontażem urządzeń i instalacji
12) demontaż instalacji centralnego ogrzewania i wykonanie nowej instalacji niskotemperaturowej
13) demontaż i wykonanie nowej instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z urządzeniami, armaturą i białym montażem
14) wykonanie instalacji hydrantowej
15) demontaż i wykonanie nowej wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
16) demontaż i wykonanie nowych elementów wentylacji grawitacyjnej
17) wykonanie nowej wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła
18) wykonanie klimatyzacji pomieszczeń
19) wykonanie nowych instalacji elektrycznych , teletechnicznych i niskoprądowych
20) wykonanie instalacji fotowoltaicznej
21) wykonanie nowych nawierzchni chodników, dróg dojazdowych, tarasu
22) budowa ogrodzenia
23) wykonanie nasadzenia zieleni
24) dostawa i montaż wyposażenia budynku oraz elementów małej architektury
Etap II obejmuje również: pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji , opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz przeszkolenie użytkownika w zakresie sposobu użytkowania instalacji i urządzeń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: program funkcjonalno-użytkowy – stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty, z których każda została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp. Tym samym zaistniała przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt 2) ustawy tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.