Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00422921/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00541036/01 - Wynik z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożenie i utrzymanie usługi wydruku podążającego w Centrali KRUS na bazie posiadanych dziesięciu drukarek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 190
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-608
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 592 64 20
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@krus.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431867
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00422921
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
36
Po zmianie:
12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca składa ofertę według Formularza oferty, którego wzór zawiera Rozdział III SWZ.
2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Sekcji V pkt 5.5) ogłoszenia;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby w postępowaniu, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, jeżeli w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie nie wynika z KRS, CEDiG lub innego właściwego rejestru;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - o ile dotyczy;
4) dokument wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz;
5) oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w Sekcji VI pkt 6.6) ogłoszenia (o ile dotyczy).
4. Realizacja świadczenia usługi rozpocznie się od dnia wdrożenia usługi i będzie obowiązywać przez okres kolejnych 36 miesięcy lub do osiągnięcia limitu wydruków na urządzeniach na poziomie:
• liczba wydruków A4 Mono – 2 750 000 kopii,
• liczba wydruków A4 kolor – 500 000 kopii.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmiany w/w limitach wydruków do wysokości łącznego wynagrodzenia za usługę wydruku, o czym poinformuje Wykonawcę.
W takim przypadku Umowa wygaśnie po upływie okresu, na jaki zostanie zawarta, lub osiągnięciu kwoty wynagrodzenia za usługę wydruku.
5. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria wyboru:
Cena (Kr)/ Koszt miesięcznego ryczałtu (podany przez wykonawcę w zł brutto) - Waga 30%
Cena (Kcm)/ Cena za wydruk A4 mono (podana przez wykonawcę w zł brutto) - Waga 15%
Cena (Kck)/ Cena za wydruk A4 kolor (podana przez wykonawcę w zł brutto) Waga - 15%
Kryterium jakości: Czas wdrożenia usługi (Kw)/ Proponowany termin wdrożenia usługi - Waga 20 %
Kryterium jakości: Czas naprawy od momentu przyjęcia zgłoszenia (Kn)/ Czas naprawy od momentu przyjęcia zgłoszenia - Waga 20 %.
Po zmianie:
1. Wykonawca składa ofertę według Formularza oferty, którego wzór zawiera Rozdział III SWZ.
2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Sekcji V pkt 5.5) ogłoszenia;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby w postępowaniu, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, jeżeli w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie nie wynika z KRS, CEDiG lub innego właściwego rejestru;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - o ile dotyczy;
4) dokument wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz;
5) oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w Sekcji VI pkt 6.6) ogłoszenia (o ile dotyczy).
4. Realizacja świadczenia usługi rozpocznie się od dnia wdrożenia usługi i będzie obowiązywać przez okres kolejnych 12 miesięcy lub do osiągnięcia limitu wydruków na urządzeniach na poziomie:
• liczba wydruków A4 Mono – 1 800 000 kopii,
• liczba wydruków A4 kolor – 300 000 kopii.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmiany w/w limitach wydruków do wysokości łącznego wynagrodzenia za usługę wydruku, o czym poinformuje Wykonawcę.
W takim przypadku Umowa wygaśnie po upływie okresu, na jaki zostanie zawarta, lub osiągnięciu kwoty wynagrodzenia za usługę wydruku.
5. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria wyboru:
Cena (Kr)/ Koszt miesięcznego ryczałtu (podany przez wykonawcę w zł brutto) - Waga 30%
Cena (Kcm)/ Cena za wydruk A4 mono (podana przez wykonawcę w zł brutto) - Waga 15%
Cena (Kck)/ Cena za wydruk A4 kolor (podana przez wykonawcę w zł brutto) Waga - 15%
Kryterium jakości: Czas wdrożenia usługi (Kw)/ Proponowany termin wdrożenia usługi - Waga 20 %
Kryterium jakości: Czas naprawy od momentu przyjęcia zgłoszenia (Kn)/ Czas naprawy od momentu przyjęcia zgłoszenia - Waga 20 %.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-10 11:00
Po zmianie:
2023-10-13 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-10 11:10
Po zmianie:
2023-10-13 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-11-08
Po zmianie:
2023-11-11
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa oraz dystrybucja druku miesięcznika "Forum Penitencjarne"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.