Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00001546/01 - Wynik z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis instalacji systemu BMS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 506168390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumwarszawy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis instalacji systemu BMS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb733ab2-6029-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059669/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Serwis instalacji systemu BMS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony - www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl
Informacje o środkach zawarte w SWZ - Rozdział 10-12
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w SWZ Rozdział 10-12
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MW/ZP/11/TP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest serwis instalacji systemu BMS czyli zintegrowanego systemu zarządzania budynkami – Muzeum Warszawskiej Pragi tj. systemu kontroli, bezpieczeństwa i sterowania poszczególnymi urządzeniami wchodzącymi w skład automatyki budynków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W okresie realizacji przedmiotowej umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zakresu przedmiotu umowy a w konsekwencji zwiększenia wynagrodzenia maksymalnego o którym mowa w § 2 ust 1 Umowy jednak nie więcej niż o 30 % dotyczącego zlecania dodatkowych usług (przeglądów) serwisowych i/lub naprawczych.2. Możliwość zwiększenia zakresu umowy warunkowana jest potrzebami Zamawiającego i możliwościami ich sfinansowania.
3. Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego a Wykonawca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku zlecenia usług objętych prawem opcji.
4. Prawo opcji realizowane jest przez jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego skierowane do Zamawiającego w którym Zamawiający wskaże oczekiwany zakres prac serwisowych lub/i naprawczych.
Do zasad zlecenia i rozliczenia takich usług stosuje się odpowiednio przepisy załącznika nr 3 do umowy, przy zastosowaniu stawek wynikających ze złożonej oferty.
5. Prawo opcji może być realizowane jedno lub wielokrotnie w okresie trwania niniejszej umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za jedną roboczogodzinę prac poza zakresem serwisu
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie usterki
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie ustanawia warunku w ww. zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca wykaże, że posiada koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczeń technicznych zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995.
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie ustanawia warunku w ww. zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal wykonuje,
co najmniej dwie usługi serwisowe na dwóch różnych obiektach, systemów Honeywell BMS Enterprise Buildings Integrator (EBI), Honeywell CCTV Digital Video Manager (DVM), Systemu Kontroli Dostępu (SKD),
Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Alarmu Pożarowego (SAP)
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem dla każdego z wyżej wymienionych systemów (co najmniej 2 usługi na każdy system) – doświadczenie dla tych systemów może być wykazane łącznie dla kilku systemów (np. w jednym obiekcie) lub dla każdego systemu oddzielnie (np. w różnych obiektach)
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
1) Co najmniej 4 osobami posiadającymi (każda):
a) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji min. do 1 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. Dz.U z 2022 r., poz. 1392 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci )
b) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru min. do 1 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. Dz.U z 2022 r., poz. 1392 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci )
2) Przynajmniej dwie z w/w osób w pkt 1 muszą posiadać imienny certyfikat potwierdzający ukończenie specjalistycznego szkolenia niezbędnego do realizacji wszelkich prac serwisowych obrębie systemu BMS EBI produkcji Honeywell.
3) Przynajmniej dwie z w/w osób w pkt 1 muszą posiadać imienny certyfikat potwierdzający ukończenie specjalistycznego szkolenia niezbędnego do realizacji wszelkich prac serwisowych w obrębie systemu CCTV DVM produkcji Honeywell, w tym kamer cyfrowych IP.
4) Przynajmniej dwie z w/w osób w pkt 1 muszą posiadać imienny certyfikat potwierdzający ukończenie specjalistycznego szkolenia niezbędnego do realizacji wszelkich prac serwisowych obrębie systemu SSWiN produkcji Honeywell.
5) Przynajmniej dwie z w/w osób w pkt 1 muszą posiadać imienny certyfikat potwierdzający ukończenie specjalistycznego szkolenia niezbędnego do realizacji wszelkich prac serwisowych obrębie systemu SAP produkcji Honeywell.
6) Przynajmniej dwie z w/w osób w pkt 1 muszą posiadać imienny certyfikat potwierdzający ukończenie specjalistycznego szkolenia niezbędnego do realizacji wszelkich prac serwisowych obrębie systemu SKD produkcji Honeywell.
7) Przynajmniej dwie z w/w osób w pkt 1 muszą posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 838 z późn. zm.).
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji (punkt 1 litera a i b) przez jedną osobę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - wstępny wykaz
- oświadczenie o aktualności informacji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wstępne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2) koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczeń technicznych zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1955).
3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane zgodnie z załącznikiem II.4, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem II.5 ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;- zobowiązanie jeśli Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w Rozdziale 8 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
trony dopuszczają możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:a) W przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub w przypadku zmiany Urządzeń serwisowanych– możliwa jest w szczególności
zmiana: sposobu wykonania, terminu przeprowadzenia poszczególnych serwisów i/lub
wynagrodzenia w zakresie w jakim zmiany te stanowią konsekwencję dokonanych zmian.
b) W przypadku innego obiektywnego zdarzenia niezależnego od Stron nie opisanego w niniejszym
paragrafie a skutkującym koniecznością zmiany terminu świadczenia usług serwisowych i/lub
naprawczych
c) W przypadku istotnych zmian okoliczności zaistniałych dotyczących potrzeb Zamawiającego
zidentyfikowanych po zawarciu umowy, z ogólnego postępu technologicznego lub jeżeli stanowią
one konsekwencję innych zmian w treści Umowy. W takim przypadku zmianie mogą ulec także termin
realizacji i wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie w jakim wprowadzenie zmian wymaga
dodatkowego czasu lub zwiększa koszty realizacji.
d) W przypadkach określonych w art. 455 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
e) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z warunkami umowy. Za
siłę wyższą strony nie uznają samego występowania pandemii COVID-19 a jedynie skutki
pandemii na realizację przedmiotowej umowy, których działając z należytą starannością
Wykonawca nie mógł przewidzieć na dzień składania oferty.
2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność
prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności,
skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy lub jej części zgodnie z treścią
Umowy;
2. Strona wnosząca o zmiany postanowień niniejszej Umowy na podstawie postanowień niniejszego
paragrafu zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności stanowiących przesłankę do
zmiany oraz przedstawienia projektu zmiany Umowy.
3. Wskazane powyżej okoliczności nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zawarcia stosownego
Aneksu.
Ponadto strony przewidują możliwość zmiany umowy na podstawie § 14 ZMIANY UMOWY W ZWIĄZKU Z COVID-19
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamawiającego - https://muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-21 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- WYKONYWANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH ORAZ CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA ELEKTROENERGETYCZNEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH
- Administrowanie nieruchomościami gminnymi - 2 części
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.