Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391993/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doradztwo zawodowe w ramach projektu: „Kreatywni i efektywni od dziś” realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TARNOBRZESKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830169541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Dąbrowskiej 15
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bd94e75-3852-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi doradcze oraz szkoleniowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doradztwo zawodowe w ramach projektu: „Kreatywni i efektywni od dziś” realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bd94e75-3852-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073832/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Koszty wynagrodzenie doradcy zawodowego dokonującego diagnozy sytuacji zawodowej UP oraz opracowującego IPD
1.3.4 Poradnictwo zawodowe grupowe - wynagrodzenie doradcy zawodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach projektu: „Kreatywni i efektywni od dziś” realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.4 Poprawa sytuacji na rynku pracy osób ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391993
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TARR/2024/KiE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Doradztwo zawodowe mające na celu opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD), w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
Doradca zawodowy wraz z Uczestnikami/czkami:
a) w zakresie przygotowania Indywidualnego Planu Działania:
przeprowadzi diagnozę sytuacji zawodowej Uczestnika/czki projektu,
opracuje lub zaktualizuje Indywidualny Plan Działania dla Uczestnika/czki projektu,
w trakcie realizacji Indywidualnego Planu Działania przez Uczestnika/czkę projektu doradca zawodowy dokonuje aktualizacji IPD na wniosek Uczestnika/czki projektu lub podmiotu udzielającego wsparcia.
b) w zakresie uzupełnienia Poziomu Kompetencji Cyfrowych (w grupie wiekowej 15-29 lat)
przeprowadzi analizę Raportu Kompetencji Cyfrowych w celu dokonania diagnozy
i rekomendacji w obszarze kompetencji cyfrowych,
skieruje na szkolenie uzupełniające kompetencje cyfrowe według określonego deficytu.
Liczba godzin Indywidualnego Planu Działania (IPD) przewidziana na 1 Uczestnika/czkę projektu -
3 godz. zegarowe.
3 godz. zegarowe x 80 Uczestników/czek = 240 godz. zegarowych
Zatrudniony Doradca zawodowy winien posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie:
a) posiada wykształcenie z zakresu doradztwa zawodowego - licencjackie, magisterskie lub podyplomowe i posiada doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie doradztwa zawodowego, przy czym doświadczenie zawodowe nie może być krótsze niż 2 lata
(w przypadku umowy o pracę ) bądź 500 godzin (w przypadku umów cywilnoprawnych);
i/lub
b) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku doradcy zawodowego, w instytucjach rynku pracy takich jak: powiatowy urząd pracy, wojewódzki urząd pracy, OHP.
Doradca zawodowy realizując doradztwo stosuje te metody lub narzędzia, w zakresie których został przeszkolony i posiada wymagane uprawnienia (jeżeli ich stosowanie tego wymaga).
Spotkania z doradcą zawodowym odbywać się będą w budynku Zamawiającego. Sale, w których będzie odbywało się doradztwo będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników/czek projektu z uwzględnieniem szczególnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
2) Przedmiotem zamówienia jest Poradnictwo zawodowe w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
Doradca zawodowy, przeprowadzi z Uczestnikami/czkami poradnictwo zawodowe w formie grupowego spotkania/warsztatu w ramach, którego:
zostaną wypracowane kompleksowe, indywidualne założenia w zakresie planowania rozwoju kariery zawodowej, w tym podnoszenia lub uzupełniania kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
wskazane zostaną ścieżki rozwoju zawodowego, w tym zmiana zawodu, zmiana kwalifikacji lub zmiana zatrudnienia.
Liczba godzin poradnictwa zawodowego: 6 godz. zegarowych x 4 grupy (po 10 Uczestników/czek) = 24 godz. zegarowych
Liczebność grupy wynosić będzie nie mniej niż 8 osób i nie więcej niż 12 osób.
Zakres oraz tematyka spotkań zaproponowanych Uczestnikowi/czce projektu bedzię spójny z opracowanym IPD przez doradcę zawodowego z Uczestnikiem/czką.
Zatrudniony Doradca zawodowy będzie posiadał odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie:
a) posiada wykształcenie z zakresu doradztwa zawodowego - licencjackie, magisterskie lub podyplomowe i posiada doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie doradztwa zawodowego, przy czym doświadczenie zawodowe nie może być krótsze niż 2 lata
(w przypadku umowy o pracę ) bądź 500 godzin (w przypadku umów cywilnoprawnych);
i/lub
b) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku doradcy zawodowego, w instytucjach rynku pracy takich jak: powiatowy urząd pracy, wojewódzki urząd pracy, OHP.
Doradca zawodowy realizując doradztwo stosuje te metody lub narzędzia, w zakresie których został przeszkolony i posiada wymagane uprawnienia (jeżeli ich stosowanie tego wymaga).
Spotkania z doradcą zawodowym odbywać się będą w budynku Zamawiającego. Sale, w których będzie odbywało się doradztwo będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników/czek projektu z uwzględnieniem szczególnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia winien zatrudniać co najmniej 2 Doradców/nie – zatrudnionych na umowę cywilnoprawna/umowę o pracę, łączny wymiar: 264 godzin zegarowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31653,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31653,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31653,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GD Consulting Non Profit Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 382548753
7.3.3) Ulica: Księdza Skargi 9
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31653,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa pomocy dydaktycznych, książek, mebli, programów dla 6 Szkół Podstawowych w ramach projektu "Tarnobrzeska Szkoła Ćwiczeń" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, realizowana w jednostkach organizacyjnych - Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, Sąd Rejonowy w Nisku oraz Sąd Rejonowy w Kolbuszowej
- Zakup 2 szt. karetek transportowych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole".
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu "Kierunek samodzielność - wsparcie szczecińskiej młodzieży
- 397.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 396.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 395.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Rośliny lecznicze"
- 394.2024 Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.