Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406159/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zabytkowych cmentarzy oraz Renowacja kapliczek, figur i krzyży przydrożnych na terenie Gminy Krempna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KREMPNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 85
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414045
1.5.8.) Numer faksu: 134414045
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krempna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krempna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krempna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja zabytkowych cmentarzy oraz Renowacja kapliczek, figur i krzyży przydrożnych na terenie Gminy Krempna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c40a15f-392a-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020262/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Renowacja zabytkowych cmentarzy oraz Renowacja kapliczek, figur i krzyży przydrożnych na terenie Gminy Krempna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272357,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:Renowacja zabytkowych cmentarzy w Polanach i nr 5 w Grabiu.
Opis: Remont ogrodzenia cmentarza w Polanach wraz z odnowieniem kamiennych krzyży i figury Matki Boskiej oraz remont ogrodzenia cmentarza nr 5 w Grabiu wraz z renowacją i spoinowaniem ubytków kamiennego pomnika.
Zakres prac konserwatorskich, remontowych i zabezpieczających do wykonania:
1. Prace w zakresie kształtowania przyległych terenów zielonych:
- ręczne usunięcie warstwy humusu, z przewozem humusu taczkami,
- ręczne wykopy i przekopy, z przewozem ziemi taczkami,
- rozplantowanie ręczne ziemi, ręczne plantowanie gruntu rodzimego,
- humusowanie i obsianie skarp.
2. Prace w zakresie usunięcia ze wszystkich elementów obiektu nawarstwień atmosferycznych oraz mikroorganizmów:
- odkopanie pierwszego stopnia podstawy,
- usunięcie ze wszystkich elementów obiektu pobiał i nawarstwień atmosferycznych, - usunięcie nawarstwień biologicznych, metodami mechanicznymi w zależności od stanu zachowania i chemicznymi,
- ewentualne odsolenie elementów obiektu metodą migracji do rozszerzonego środowiska: woda destylowana,
- usunięcie mechaniczne zanieczyszczeń elementów żeliwnych.
3. Prace w zakresie uzupełnienia drobnych ubytków formy – w zależności od potrzeb:
- uzupełnienie drobnych ubytków formy za pomocą czysto mineralnej zaprawy, ewentualne utwardzenie powierzchni zerodowanych.
4. Prace zabezpieczające elementy obiektu:
- zabezpieczenie przed rozwojem mikroorganizmów,
- hydrofobizacja,
- pokrycie powłoką antykorozyjną elementów żeliwnych,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów zadaszeń, ogrodzeń itp.
5. Prace w zakresie remontu ogrodzenia:
- prace demontażowe - elementów drewnianych,
prace montażowe - nowe elementy ogrodzenia,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów zadaszeń, ogrodzeń itp.
Ponadto dla cmentarza Nr 5 w Grabiu należy:
- Uzgadniać na roboczo z Konserwatorem Zabytków i Zamawiającym kolejności wykonywanych robót i ich odbioru.
- Dokonać odbioru częściowego prac z udziałem przedstawiciela WUOZ Delegatury w Krośnie na etapie zakończonej konserwacji technicznej z przedstawieniem próby konserwacji estetycznej.
- Sporządzić dokumentację powykonawczą w tym m.in.: Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac albo badań oraz opracowania wyników tych badań w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazania jej wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia tych prac lub badań, opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu prac albo badań.
- Zakres prac obejmuje również reprezentowanie Zamawiającego przed organami nadzoru Konserwatorskiego, zorganizowanie i koordynowanie odbiorów częściowych i końcowego przez organy Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Cz. I określony został w załączniku Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Renowacja cmentarzy zabytkowych nr 4 w Grabiu i nr 3 w Ożennej.
Opis: Renowacja cmentarzy dotyczyć będzie wymiany mocowań drewnianych krzyży jak też wymiany pojedynczych krzyży na cmentarzu nr 3 w Ożennej i nr 4 w Grabiu. Dodatkowo na cmentarzu w Grabiu wykonania zostanie impregnacja gontyny głównej, która dotyczy gontu drewnianego oraz ubytków spoin z kamienia, czyszczenie wału kamiennego otaczającego cmentarz.
Zakres prac konserwatorskich, remontowych i zabezpieczających do wykonania:
1. Prace w zakresie kształtowania przyległych terenów zielonych:
- ręczne usunięcie warstwy humusu, z przewozem humusu taczkami,
- ręczne wykopy i przekopy, z przewozem ziemi taczkami,
- rozplantowanie ręczne ziemi, ręczne plantowanie gruntu rodzimego,
- humusowanie i obsianie skarp.
2. Prace w zakresie usunięcia ze wszystkich elementów obiektu nawarstwień atmosferycznych oraz mikroorganizmów:
- odkopanie pierwszego stopnia podstawy,
- usunięcie ze wszystkich elementów obiektu nawarstwień atmosferycznych,
- usunięcie nawarstwień biologicznych, metodami mechanicznymi w zależności od stanu zachowania i chemicznymi,
- ewentualne odsolenie elementów obiektu metodą migracji do rozszerzonego środowiska: woda destylowana,
- usunięcie mechaniczne zanieczyszczeń elementów żeliwnych.
3. Prace w zakresie uzupełnienia drobnych ubytków formy – w zależności od potrzeb:
- uzupełnienie drobnych ubytków formy za pomocą czysto mineralnej zaprawy,
- ewentualne utwardzenie powierzchni zerodowanych.
4. Prace zabezpieczające elementy obiektu:
- zabezpieczenie przed rozwojem mikroorganizmów,
- hydrofobizacja,
- impregnacja gontyny,
- pokrycie powłoką antykorozyjną elementów żeliwnych,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów zadaszeń, ogrodzeń itp.
Ponadto dla cmentarza Nr 4 w Grabiu należy:
- Uzgadniać na roboczo z Konserwatorem Zabytków i Zamawiającym kolejności wykonywanych robót i ich odbioru.
- Dokonać odbioru częściowego prac z udziałem przedstawiciela WUOZ Delegatury w Krośnie na etapie zakończonej konserwacji technicznej z przedstawieniem próby konserwacji estetycznej.
- Sporządzić dokumentację powykonawczą w tym m.in.: Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac albo badań oraz opracowania wyników tych badań w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazania jej wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia tych prac lub badań, opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu prac albo badań.
- Zakres prac obejmuje również reprezentowanie Zamawiającego przed organami nadzoru Konserwatorskiego, zorganizowanie i koordynowanie odbiorów częściowych i końcowego przez organy Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Cz. II określony został w załączniku Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III:Renowacja cmentarza zabytkowego nr 6 z I wojny światowej w Krempnej.
Opis: Renowacja dotyczy oczyszczenia a następnie malowania wieńca z liści dębowych na pomniku, spoinowanie ubytków w murze kamiennym i dwóch pomnikach. Wymiana pojedynczych zniszczonych krzyży, remont drogi dojazdowej wewnętrznej do cmentarza.
Zakres prac konserwatorskich, remontowych i zabezpieczających do wykonania:
1.Prace w zakresie usunięcia ze wszystkich elementów obiektu nawarstwień atmosferycznych oraz mikroorganizmów:
- usunięcie ze wszystkich elementów obiektu nawarstwień atmosferycznych,
- usunięcie nawarstwień biologicznych, metodami mechanicznymi w zależności od stanu zachowania i chemicznymi,
- ewentualne odsolenie elementów obiektu metodą migracji do rozszerzonego środowiska: woda destylowana,
- usunięcie mechaniczne zanieczyszczeń elementów żeliwnych.
2.Prace w zakresie uzupełnienia drobnych ubytków formy – w zależności od potrzeb:
- uzupełnienie drobnych ubytków formy za pomocą czysto mineralnej zaprawy,
- ewentualne utwardzenie powierzchni zerodowanych.
3.Prace zabezpieczające elementy obiektu:
- zabezpieczenie przed rozwojem mikroorganizmów,
- hydrofobizacja,
- pokrycie powłoką antykorozyjną elementów żeliwnych.
4. Wytyczenie prac geodezyjnych dot. nawierzchni drogowej.
5. Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV:Renowacja kapliczek, figur i krzyży przydrożnych na terenie Gminy Krempna.
Opis: Odnowieniem objęte zostaną kapliczki, krzyże i figury przydrożne, które zbudowane zostały w latach 1850 – 1925. Są elementem krajobrazu przydrożnego i obiektami małej architektury na terenie gminy Krempna.
Zakres prac konserwatorskich, remontowych i zabezpieczających do wykonania:
1.Prace w zakresie kształtowania przyległych terenów zielonych:
-mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich
- usunięcie krzewów, oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie, kora i wrzos) z wywiezieniem,
- ręczne usunięcie warstwy humusu, z przewozem humusu taczkami, ręczne wykopy i przekopy, z przewozem ziemi taczkami,
- rozplantowanie ręczne ziemi,
- ręczne plantowanie gruntu rodzimego,
- humusowanie i obsianie skarp.
2.Prace w zakresie usunięcia ze wszystkich elementów obiektu nawarstwień atmosferycznych oraz mikroorganizmów:
- odkopanie pierwszego stopnia podstawy,
- wy pionowanie całości w zależności od potrzeb i stanu elementów obiektu,
- usunięcie ze wszystkich elementów obiektu pobiał i nawarstwień atmosferycznych,
- usunięcie nawarstwień biologicznych, metodami mechanicznymi w zależności od stanu zachowania i chemicznymi,
- ewentualne odsolenie elementów obiektu metodą migracji do rozszerzonego środowiska: woda destylowana,
- usunięcie mechaniczne zanieczyszczeń elementów żeliwnych.
3.Prace w zakresie uzupełnienia drobnych ubytków formy – w zależności od potrzeb:
- uzupełnienie drobnych ubytków formy za pomocą czysto mineralnej zaprawy,
- uczytelnienie daty kamieniarskimi metodami tradycyjnymi,
- ewentualne utwardzenie powierzchni zerodowanych.
4.Prace zabezpieczające elementy obiektu:
- zabezpieczenie przed rozwojem mikroorganizmów,
- hydrofobizacja,
- pokrycie powłoką antykorozyjną elementów żeliwnych,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów zadaszeń, ogrodzeń itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 105691,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 335.000,00 zł brutto.
W takiej sytuacji ceny określone we wszystkich złożonych ofertach na poszczególne części nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 335.000,00 zł brutto.
W takiej sytuacji ceny określone we wszystkich złożonych ofertach na poszczególne części nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 335.000,00 zł brutto.
W takiej sytuacji ceny określone we wszystkich złożonych ofertach na poszczególne części nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 335.000,00 zł brutto.
W takiej sytuacji ceny określone we wszystkich złożonych ofertach na poszczególne części nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.
INNE PRZETARGI KREMPNA
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.