eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZakup testów przeznaczonych do wykonywania automatycznego oznaczania wrażliwości grzybów na leki przeciwgrzybiczne wraz z dzierżawą analizatora mikologicznego - 1 szt. dla UCK



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup testów przeznaczonych do wykonywania automatycznego oznaczania wrażliwości grzybów na leki przeciwgrzybiczne wraz z dzierżawą analizatora mikologicznego – 1 szt. dla UCK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębinki 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup testów przeznaczonych do wykonywania automatycznego oznaczania wrażliwości grzybów na leki przeciwgrzybiczne wraz z dzierżawą analizatora mikologicznego – 1 szt. dla UCK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fb3c401-2175-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 164/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) sukcesywna dostawa testów przeznaczonych do wykonywania automatycznego oznaczania wrażliwości grzybów na leki przeciwgrzybiczne oraz dzierżawa analizatora mikologicznego – 1 szt. dla UCK (pakiet 1, 2 i 3), w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) dzierżawa analizatora mikologicznego – 1 szt. dla UCK – dotyczy pakietu nr 1, o parametrach, w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety ustalone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie pakiety.
3. Wymienione w pkt. 1a testy muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b analizator musi spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 229800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) sukcesywna dostawa testów przeznaczonych do wykonywania automatycznego oznaczania wrażliwości grzybów na leki przeciwgrzybiczne oraz dzierżawa analizatora mikologicznego – 1 szt. dla UCK (pakiet 1, 2 i 3), w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) dzierżawa analizatora mikologicznego – 1 szt. dla UCK – dotyczy pakietu nr 1, o parametrach, w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety ustalone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie pakiety.
3. Wymienione w pkt. 1a testy muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b analizator musi spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) sukcesywna dostawa testów przeznaczonych do wykonywania automatycznego oznaczania wrażliwości grzybów na leki przeciwgrzybiczne oraz dzierżawa analizatora mikologicznego – 1 szt. dla UCK (pakiet 1, 2 i 3), w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
b) dzierżawa analizatora mikologicznego – 1 szt. dla UCK – dotyczy pakietu nr 1, o parametrach, w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pakiety ustalone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie pakiety.
3. Wymienione w pkt. 1a testy muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b analizator musi spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 162000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189130,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189130,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189130,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL5270203342

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres wykonywanych prac wraz z podaniem nazwy podwykonawcy – o ile jest znany:
serwis aparatu:
1. ARMED P.U.H. ul. Zatorska 28, 51-215 Wrocław, NIP 8951024027
2. SEMED ul. Konwalii 22, 40-748 Katowice, NIP: 6341456081
3. STATIL Sp. z o.o.; Ul. Matowa 2, 62-052 Komorniki, NIP: 7792112473
4. COMPRIM ul. Władysława Umińskiego 7/50, 03-984 Warszawa, NIP 1131033325,
5. Oxylabor ul. Ewy 16, Pruszków 05-803 , NIP: 6631577930
6. Fix-NET Żyraków 156A/2, 39-204 Żyraków, NIP 8722331549
7. GRACZYK TECHNOLOGIES 07-416 Ostrołęka, Rżaniec 72; NIP 7582379477


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174534,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232168,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232168,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232168,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Konecka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą DIAG-MED Grażyna Konecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 534-100-06-82

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 85A bud. H6

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214971,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161983,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164342,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161983,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Konecka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą DIAG-MED Grażyna Konecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 534-100-06-82

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 85A bud. H6

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149913,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.