Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369202/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00369953/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachów oraz stolarki drzwiowej i okiennej zabytkowego budynku Biblioteki Publicznej w Dębnie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY W DĘBNIE IM. ANTONIEGO DOBROWOLSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210019882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. A. Mickiewicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Dębno
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957602685
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteke@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.debno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/um_debno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dachów oraz stolarki drzwiowej i okiennej zabytkowego budynku Biblioteki Publicznej w Dębnie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6811e96-2c8f-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00331346/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachów oraz stolarki drzwiowej i okiennej zabytkowego budynku Biblioteki Publicznej w Dębnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Remont pokrycia dachówa) Wymiana poszycia dachowego papowego wraz z remontem konstrukcji dachu budynku administracyjnego Biblioteki Publicznej oznaczonego w dokumentacji technicznej jako dach „B” o powierzchni ok.162,38 m2
b) Wymiana poszycia dachowego papowego wraz z remontem konstrukcji dachu budynku werandy Biblioteki Publicznej oznaczonego w dokumentacji technicznej jako dach „D” o powierzchni ok.54,38 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 335152,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Remont stolarki drzwiowej i okienneja) remont istniejącej zewnętrznej stolarki drzwiowej drewnianej (2 szt.) w d. Willi:
- remont drzwi wejściowych głównych Dz1 w elewacji zachodniej d. Willi
- remont drzwi wejściowych głównych Dz2 w elewacji południowej d. Willi
b) remont istniejącej stolarki okiennej drewnianej ( 12 szt.):
- remont stolarki okiennej na I piętrze d. Willi
- remont stolarki okiennej w klatce schodowej d. Willi (podest parter/I piętro)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 183595,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428912,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428912,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428912,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prima West Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368114247
7.3.4) Miejscowość: Brzezinka
7.3.5) Kod pocztowy: 66-542
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428912,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Dostawa do Urzędu Miejskiego w Dębnie dwóch serwerów oraz jednej macierzy.
- Dostawa produktów leczniczych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024-II
- Przygotowanie i wydanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnie w 2025 r.
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Budowa Żłobka Gminnego w miejscowości Brzóski-Falki
- "Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko ORLIK - 2012 przy ul. Wojska Polskiego w Borkach"
- Przebudowa infrastruktury budynku basenu krytego przy ul. Chryzantem10 w Rudzie Śląskiej
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.