eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnogródPoprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dafc7cdb-199b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dafc7cdb-199b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019834/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo-rekreacyjną.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340883

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Tarnogrodzie oraz Różańcu Pierwszym”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: a) wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED boiska orlik w Tarnogrodzie, b) montaż nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych LED boiska orlik w Różańcu Pierwszym, c) cząstkową naprawę sztucznej nawierzchni trawiastej boiska orlik w Tarnogrodzie. UWAGA! Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia dla tego zadania nie obejmuje: a) dla obiektu w Tarnogrodzie: remontu zdeformowanych fragmentów nawierzchni chodników z kostki brukowej, wymiany skorodowanych barierek oddzielających trybunę od płyty boiska głównego, demontażu i powtórnego zabetonowania wraz z wykonaniem zaprawek konserwacyjnych barierek typu lubelskiego w obrębie kompleksu sportowego orlik, wymiany piłkochwytów na orliku i głównym boisku trawiastym, odnowienia linii boiska wielofunkcyjnego orlik, przebudowy bieżni prostej i okólnej oraz skoczni w dal na system nawierzchni syntetycznej; b) dla obiektu w Różańcu Pierwszym: rozebrania jednego z kontenerów zaplecza, transport w miejsce wskazane przez Inwestora, ponowny montaż w nowej lokalizacji, demontażu siatki ogrodzenia boiska orlik, oczyszczenia i malowania istniejących słupków ogrodzenia oraz furtek i bram, montażu nowej siatki zgodnej z założeniami projektowymi, remontu nawierzchni brukowych chodników, opasek i schodów wokół kompleksu sportowego wraz z rozbiórką części opaski od strony wojewódzkiej, urządzenie zieleni w miejscu rozebranych nawierzchni, malowania linii boiska wielofunkcyjnego, dostawy wyposażenia boiska wielofunkcyjnego ujętych w dokumentacji projektowej i/lub przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 94219,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont ogrodzenia boiska orlik w Różańcu Pierwszym oraz dostawa wiat stadionowych dla boisk sportowych w Tarnogrodzie oraz Różańcu Pierwszym”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: a) demontaż siatki ogrodzenia boiska orlik, oczyszczenie i malowanie istniejących słupków ogrodzenia oraz furtek i bram, montaż nowej siatki zgodnej z założeniami projektowymi, b) dostawę wiat stadionowych dla boiska piłkarskiego w Tarnogrodzie, c) dostawę wiat stadionowych dla boiska sportowego w Różańcu Pierwszym. UWAGA! Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia dla tego zadania nie obejmuje dla obiektu w Różańcu Pierwszym: rozebrania jednego z kontenerów zaplecza, transport w miejsce wskazane przez Inwestora, ponowny montaż w nowej lokalizacji, remontu nawierzchni brukowych chodników, opasek i chodów wokół kompleksu sportowego wraz z rozbiórką części opaski od strony drogi wojewódzkiej, urządzenie zieleni w miejscu rozebranych nawierzchni, montażu nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych LED, malowania linii boiska wielofunkcyjnego, dostawy wyposażenia boiska wielofunkcyjnego, czasowego demontażu bramek z utylizacją siatek, demontażu istniejących tulei bramek z ich utylizacją, montażu nowych czterech systemowych tulei bramek do piłki nożnej pełnowymiarowej, montażu nowych siatek bramkowych, demontażu 14 szt. uszkodzonych paneli ogrodzeniowych wraz z ich utylizacją, montażu 14 szt. nowych paneli ogrodzeniowych, montażu dwóch skrajnych słupków z zastrzałami, montażu siatki piłkochwytu, podwyższenia o 2 m istniejącego ogrodzenia boiska orlik z siatki stalowej powlekanej, regulacji pokrywy betonowej studzienki rewizyjnej sytemu drenażowego, wymiany nawierzchni trawiastej w obrębie części pola bramkarza; ujętych w dokumentacji projektowej i/lub przedmiarze robót. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Wykonawcą realizującym zadanie pod nazwą: Poprawa warunków edukacyjnych i rekreacyjno – sportowych na terenie Gminy Tarnogród – Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy boisku w Tarnogrodzie w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych – jeżeli realizacja robót stanowiących przedmiot tych umów będzie odbywać się w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić część placu budowy innemu podmiotowi, realizującemu inne roboty budowlane równolegle z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem – jeżeli zajdzie taka potrzeba.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

44112100-9 - Wiaty

4.5.5.) Wartość części: 189924,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Doposażenie placu sportowo – rekreacyjnego dzielnicy Przedmieście Bukowskie w Tarnogrodzie”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące roboty: a) niwelację terenu, b) ogrodzenie placu zabaw,
c) dostawę wyposażenia placu zabaw: urządzenia zabawowe, ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 96584,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont hali sportowej z zapleczem socjalnym w Tarnogrodzie”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące roboty: częściową rozbiórkę istniejących ścian działowych zaplecza socjalnego, skucie wszystkich okładzin ściennych i podłogowych zaplecza socjalnego, demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymianę stolarki okiennej w hali sportowej, wykonanie nowych ścianek działowych, częściowo z elementów systemowych HPL, licowanie ścian murowanych płytkami ceramicznymi, ułożenie nowej terakoty na posadzkach pomieszczeń, roboty malarskie, uzupełniające, naprawcze ścian i sufitów, montaż nowych drzwi do poszczególnych pomieszczeń sanitarnych z obróbką glifów, wymianę elementów osłonowych antresoli hali sportowej, wymianę rynien i rur spustowych dla całości obiektu, dostawę wyposażenia pomieszczeń – urządzenia sanitarne, wyposażenie meblowe i inne, renowację posadzki z parkietu dębowego hali sportowej o powierzchni 435 m2, dostawę i montaż ławeczki do ćwiczeń mięśni brzucha z regulacją. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Wykonawcami realizującymi zadania pod nazwą: 1. Nowoczesne przedszkole – szczęśliwe dziecko i zadowoleni rodzice – przebudowa Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie – roboty polegające na przebudowie pomieszczeń części szkolnej budynku, 2. Poprawa warunków bytowych mieszkańców Gminy Tarnogród – roboty polegające na zagospodarowaniu terenu wokół budynku, dostawa wyposażenia do budynku, 3. Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 w Klubie Dziecięcym w Tarnogrodzie, ul. Kościelna 12, 23-420 Tarnogród – roboty polegające na przebudowie części kondygnacji parteru oraz części pomieszczeń piwnicy w segmencie szkolnym budynku, w ramach dofinansowań z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych oraz środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Europejskiego Funduszu Społecznego+ w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz budżetu państwa na realizację zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Programu rozwoju instytucji opieki na dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 – jeżeli realizacja robót stanowiących przedmiot tych umów będzie odbywać się w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić część placu budowy innemu podmiotowi, realizującemu inne roboty budowlane/dostawy równolegle z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem – jeżeli zajdzie taka potrzeba.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 954461,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151597,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Elektra" Grzegorz Studnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060345382

7.3.3) Ulica: Łąkowa 13

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151597,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR Building Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387067926

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 33/13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przed otwarciem ofert działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację cz. 3 zamówienia, tj. 108 495,91 zł brutto. Zamawiający informuje, iż w cz. 3 przedmiotowego postępowania wpłynęły następujące oferty: 1) Oferta nr 1 Wykonawcy Grupa EPX Paweł Matera Pustków 288, 39-205 Pustków – cena ofertowa brutto 145 705,00 zł 2) Oferta nr 5 Wykonawcy MR Building Sp. z o.o. ul. Nowy Świat 33/13, 00-029 Warszawa – cena ofertowa brutto 233 700,00 zł. Oferta z najniższą ceną złożona w ramach w cz. 3 postępowania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia część 3 postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1179570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1699000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1179570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR Building Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387067926

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 33/13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie remontu hali sportowej z zapleczem socjalnym w Tarnogrodzie na wartość minimum 500 000,00 zł brutto. Podwykonawca: Biel-Bud Waldemar Bielak Kolonia Sól 127, 23-400 Kolonia Sól

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1179570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.