Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390013/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00407121/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników biochemicznych, materiałów kontrolnych, kalibratorów i części eksploatacyjnych zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego i dodatkowego sprzętu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WARCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670229643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotra Wysockiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 48 670 29 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz-warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz-warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników biochemicznych, materiałów kontrolnych, kalibratorów i części eksploatacyjnych zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego i dodatkowego sprzętu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29fcf833-5089-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników biochemicznych, określonych szczegółowo w zakresie asortymentu i ilości w ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SWZ („Zestawienie odczynników biochemicznych”), materiałów kontrolnych, kalibratorów i części eksploatacyjnych zużywalnych koniecznych do korzystania przez Zamawiającego z przedmiotu zamówienia, określonych przez Wykonawcę, wraz z dzierżawą na okres 36 miesięcy analizatora biochemicznego i dodatkowego sprzętu obejmującego zestaw komputerowy z koniecznymi akcesoriami i oprogramowaniem oraz drukarką sieciową obsługujący analizator, zestaw komputerowy do stanowiska sieciowego z koniecznymi akcesoriami i oprogramowaniem oraz UPS do analizatora, których minimalne parametry zostały szczegółowo określone w ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SWZ („Zestawienie parametrów minimalnych dla analizatora biochemicznego oraz dodatkowego sprzętu”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
38434520-7 - Analizatory krwi
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) Ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Mając na uwadze powyższe, zważywszy, iż cena oferty z najniższą ceną, oferta nr 2 złożona przez Argenta Sp. z o.o. przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć przedmiotowej kwoty do ceny wskazanej w tej ofercie postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) Ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262882,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504326,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARKI
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych
- Naprawa poprzez dostawę, montaż i rekonfigurację materiałów eksploatacyjnych UPS z podziałem na 4 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.