eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockŚwiadczenie usług doradczych IT dla Urzędu Miasta Otwocka.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług doradczych IT dla Urzędu Miasta Otwocka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług doradczych IT dla Urzędu Miasta Otwocka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4503f4-b522-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043775/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wsparcie Informatyczne UMO.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054137

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.02.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Analiza stanu faktycznego infrastruktury, wraz z wydaniem zaleceń naprawczych,
2. Reorganizacja zasad pracy, wdrożenie procedur i dokumentacji opisującej funkcjonowanie całego Wydziału Informatyki zgodnych z wymogami SZBI,
3. Nadzór inwestorski nad wdrożeniem systemu monitoringu infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa EDR, NDR, SIEM oraz rozwiązania typu SOAR (po zakupie licencji oraz wdrożenia przez Zamawiającego),
4. Nadzór inwestorski nad modernizacją sieci wewnętrznej (w tym modernizacją pomieszczenia serwerowni),
5. Nadzór projektowy nad standaryzacją systemów operacyjnych stacji roboczych i serwerów wykonywanych przez Wydział Informatyki,
6. Wdrożenie polityki kopii zapasowych zgodnych z wymogami SZBI,
7. Wdrożenie sieci wifi oraz reorganizacja sieci LAN/WAN w technologii Ubiquiti (po zakupie sprzętu tego producenta przez Zamawiającego),
8. Wdrożenie zarządzania licencjami – legalizacja i inwentaryzacja zasobów stosowanych w Wydziale Informatyki,
9. Podnoszenie kwalifikacji pracowników Wydziału Informatyki Urzędu Miasta poprzez wewnętrzne szkolenia,
10. Koordynowanie innych projektów IT realizowanych w Urzędzie Miasta Otwock w trakcie trwania umowy,
11. Przygotowanie do standaryzacji stacji roboczych, serwerów,
12. Standaryzacja pomieszczeń informatycznych, kwalifikacji urządzeń infrastruktury krytycznej,
13. Standaryzacja systemów operacyjnych stacji roboczych i serwerów,
14. Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów technicznych jako drugiej linii wsparcia.
15. Za okres pracy wynoszący niepełny miesiąc Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie proporcjonalne do długości okresu świadczenia usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269247,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269247,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMART ONE Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 269247,00

7.3.3) Ulica: ul. Grochowska 326 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-838

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dariusz Przestrzelski - NIP: 7181847524 – W zakresie konsultacji bezpieczeństwa sieci
IT – Secure Andrzej Chlibiuk - NIP: 8222031258 - W zakresie konsultacji modernizacji
infrastruktury IT

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146862,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.