eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninRemont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie
przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 28

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 240 47 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04996d7e-3908-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie
przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04996d7e-3908-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247990/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace remontowe w Sądzie Rejonowym w Koninie: 1/ Remont wybranych pomieszczeń ( wymiana posadzki, naprawa ścian, malowanie), 2/Remont drzwi wejściowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.21.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 208896,57 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175985,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont polegający na wymianie istniejących aluminiowo-szklanych dwuskrzydłowych drzwi wew. i zew. zlokalizowanych pomiędzy holem głównym a wiatrołapem na projektowane aluminiowo- szklane dwuskrzydłowe drzwi wew. i zew., bezklasowe z naświetleniem zlokalizowanym nad skrzydłami drzwiowymi, wyposażonych w napęd wraz z zestawem czujników ruchu i czujników bezpieczeństwa.

WIZJA LOKALNA
Zgodnie z zapisami art. 131 ust. 2 pkt. 1 w związku z art. 266 PZP, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy (opis STWIOR, pkt. 11.3), celem ujęcia w ofercie wszelkich kosztów wynikających z organizacji robót, organizacji placu budowy, transportu wielkogabarytowego, dźwigów, wywozu gruzu i nieczystości, lokalizacji innych niezbędnych elementów placu robót itp. oraz wszystkie związane z tym pochodne, jak pozwolenia, wyłączenia, zajęcie pasa, rozbiórki, uwzględnienie ewentualnych interesów osób trzecich itd. Do wyceny należy również przyjąć koszt likwidacji placu budowy (w tym likwidacji części zdemontowanych drzwi), uprzątnięcia terenu, przywrócenia stanu pierwotnego. (opis STWIOR, pkt. 11.3).

Wizji lokalnej należy dokonać przed dniem złożenia oferty pod rygorem odrzucenia oferty w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do godz. 14.00, po wcześniejszym umówieniu terminu z upoważnionymi osobami:
- Marta Walentynowicz- tel. 63 240 47 02, e-mail: zamowienia@konin.sr.gov.pl;
- Paulina Lizińska - tel. 63 240 47 03, e-mail: zamowienia@konin.so.gov.pl.
Wykonawca w dniu wizji na dowód jej odbycia wpisze się w wykaz w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający podczas wizji nie odpowiada na pytania, nie zwoła zebrania Wykonawców.

W przypadku kiedy Wykonawca złoży ofertę bez odbycia wizji lokalnej, Zamawiający na mocy art. 266 ust. 1 pkt. 18 PZP odrzuci tę ofertę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.